[all]Wyświetlacz temperatury zewnętrznej w faranchajtach
[all]Wyświetlacz temperatury zewnętrznej w faranchajtach
Witam, niedawno kupiłem wyświetlacz temp zewnętrznej z czujnikiem, podłączyłem wiązkę wszystko spoko nie podświetla ale już namierzyłem żarówkę. Problem jest w wskazaniu temperatury w stopniach faranchajta. Wiem że można to przestawić podpinając wyświetlacz do auta z climatronikiem niestety nie mam takiej możliwości. Z wyświetlacza wychodzi 5 przewodów i jest miejsce na 6 i prawdopodobnie to przez ten przewód można zmieniać stopnie. Czy ktoś z posiadaczy aut z climatronikiem ma do wyświetlacza podprowadzone 6 przewodów ? i może ktoś wie czy na 6 pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu ?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
schematy od 100 sa w temacie "schematy elektryczne" tu na forum, wszystkie piny sa wpiete w sterownik klimy, w zasadzie wszystko sie pokrywa z normalnym podlaczeniem wysw bez klimatronika, ale zapewne na ktoras z nozek jest podawany inny sygnal niz normalnie
1 bym podejrzewal, 1 jest to sygnal predkosci, zmiane sie robi gdy auto stoi i przekreca sie kluczyk a wtedy auto przeciez nie podaje sygnalu predkosci
trzeba by sie dowiedziec jaka jest tam biegunowosc i jakie napiecie, i podac np przeciwny biegun, lub ten sam ale np o wyzszym napieciu niewiem moze 10v moze 12v,
oczywiscie przy takich eksperymentach mozna uszkodzic to, ale to juz sam decyduj
innych pinow nie podejrzewam, gdyz zasilajace musza byc oraz od podswietlenia tym bardziej odpada, to samo od czujnika watpie aby mial znaczenie, jedynym wg mnie to pin nr 1
1 bym podejrzewal, 1 jest to sygnal predkosci, zmiane sie robi gdy auto stoi i przekreca sie kluczyk a wtedy auto przeciez nie podaje sygnalu predkosci
trzeba by sie dowiedziec jaka jest tam biegunowosc i jakie napiecie, i podac np przeciwny biegun, lub ten sam ale np o wyzszym napieciu niewiem moze 10v moze 12v,
oczywiscie przy takich eksperymentach mozna uszkodzic to, ale to juz sam decyduj
innych pinow nie podejrzewam, gdyz zasilajace musza byc oraz od podswietlenia tym bardziej odpada, to samo od czujnika watpie aby mial znaczenie, jedynym wg mnie to pin nr 1
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8396
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wedle wiązki climatronica to tylko sygnał czujnika temperatury idzie z climatronika że jak coś kombinować to tylko tam i dodatkowo masa tego czujnika temperatury zewnętrznej też jest z climatronica i nie jest to typowa masa jak z budy może tu tkwi ten problem z przełaczaniem na F.
Jak znajdę czas to obczaję.
Jak znajdę czas to obczaję.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
No właśnie chcę to rozpracować - mam oscyloskop i dam temu radęSzara80tkaTdi pisze:no jezeli ani plus ani minus nie pomaga to jedynie ci co maja klimatronik by musieli sie zgadac z kims kto ma chociazby zwykly miernik czestotliwosci i aby zbadac jaki sygnal idzie ze sterwonika klimy na wyswietlacz w momencie przelaczenia wartosci na wyswietlaczu
Nie mam tylko czasu ma może Ktoś trochę czasu na pozbyciu ???
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu