[Audi 80 B4] zielone limo od orsa_83
Popieram rady Kolczata.
Ja jeździłem na różnych dystansach i wiem, że nawet robione na maszynie CNC mogą wyjść krzywo. Nie ważna technika wykonania - liczy się dokładność. Proponowałbym zakup używanych aluminiowych firmówek (HR, RH, FK itp.).
Felgi zatem są 8" na 100%. Skoro przykręciłeś je do piast i opuściłeś auto z lewarka, to pomiar był prawidłowy. Jeśli mierzyłeś gdy auto było na lewarku, a felga w powietrzu - zrobiłeś to źle.
Powodzenia w modach!
Ja jeździłem na różnych dystansach i wiem, że nawet robione na maszynie CNC mogą wyjść krzywo. Nie ważna technika wykonania - liczy się dokładność. Proponowałbym zakup używanych aluminiowych firmówek (HR, RH, FK itp.).
Felgi zatem są 8" na 100%. Skoro przykręciłeś je do piast i opuściłeś auto z lewarka, to pomiar był prawidłowy. Jeśli mierzyłeś gdy auto było na lewarku, a felga w powietrzu - zrobiłeś to źle.
Powodzenia w modach!
Średnio będzie z tym przykręcaniem. Felga ma 4x100, ale coś pokombinuję i wrzucę zdjęcia.Kolczat pisze:to czekam na pomiar
najlepiej przykrec kolo i poloz je na desce zeby w miare rowno samochod stał
Dzięki za rady. Szukałem juz u Nas dystansów RH, Arteca i FK, ale ciężko coś dostać. Na niemieckim ebay'u jest tego trochę, więc pewnie trzeba będzie ściągać je od Helmutów.ATLAS pisze:Popieram rady Kolczata.
Ja jeździłem na różnych dystansach i wiem, że nawet robione na maszynie CNC mogą wyjść krzywo. Nie ważna technika wykonania - liczy się dokładność. Proponowałbym zakup używanych aluminiowych firmówek (HR, RH, FK itp.).
Felgi zatem są 8" na 100%. Skoro przykręciłeś je do piast i opuściłeś auto z lewarka, to pomiar był prawidłowy. Jeśli mierzyłeś gdy auto było na lewarku, a felga w powietrzu - zrobiłeś to źle.
A ja nie 205/45 to zaiste ostateczny wybór <ok>Niki20 pisze:Dokładnie. Auto musisz posadzić na ziemi bo zły pomiar Ci wychodzi. Jak auto będzie stało na 4 butach to koła się bardziej schowają w stosunku do tego co zmierzyłeś
Do "gleby" - 40 ja bym wkładał oponę 205/50 :mrgreen:
Nowe zderzaki już w kolorze. Jak zwykle dzięki za pomocną dłoń przy składaniu całości dla BAX'a, który zresztą załapał się na zdjęciach jako mistrz drugiego planu <ok> P.S. w tle buda Corvett'y z 1957 <ok>
Auto jest na dożywocie, także spokojnie Co do Helli Black, to o tych ze zdjęć zapomnij ... ale może będę coś miał dla Ciebie :mrgreen: Jak wrócę do Krakowa, to poleci do Ciebie PW z fotkami :mrgreen:wujo1 pisze:no wreszcie to na co czekałem <ok> jest bomba tylko niech ci nie przyjdzie zaraz do głowy że po sezonie ją na allegro wystawisz
PS oddawaj Hella Black :mrgreen:
czekam z niecierpliwością a i jeszcze fajnie jak byś usunął na klapie napisa Audi i zostawił same 80 jakoś lepiej to wygląda , tamto bardziej do b3 pasuje niż w B4 taka moja mała sugestia raczej że masz w planie usunięcie i zostawienie samych kółek na środku
sam luknij
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/361 ... 5e3ef.html
sam luknij
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/361 ... 5e3ef.html
Faktycznie wizualnie lepiej się to prezentuje, ale tak jak napisałeś jeśli już usuwać to wg. mnie całość na gładko i tylko pierścionki na środku zostawić.wujo1 pisze:czekam z niecierpliwością a i jeszcze fajnie jak byś usunął na klapie napisa Audi i zostawił same 80 jakoś lepiej to wygląda , tamto bardziej do b3 pasuje niż w B4 taka moja mała sugestia raczej że masz w planie usunięcie i zostawienie samych kółek na środku
sam luknij
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/361 ... 5e3ef.html
Tam gdzie stoi moja B4 chyba nikt nie jest świadomy tego co mam na aucie, więc oby tak już zostało na wieki wieków. Choć słyszałem, że tam sami złodzieje siedzą, bez wyjątków ... ufff :roll: najwyraźniej resocjalizacja daje radęPrzemas80 pisze:Co do tyłka ogól jak mówi wujek zostaw same pierścienie dwa dwururkę bym widział u Ciebie.Podziwiam ludzi zakładających CFL czemu bo u nas jedna noc pod chmurka halo i kierunki poszły by się ....Gratki pozdrawiam
Co do wydechu, to nie wiem, czy będę coś działał w tym kierunku. Rurka sztuk jeden idealnie sę mieści w przetloczenie zderzaka :mrgreen: poza tym chcę zostać przy tym co było przewidziane do B4 ... zresztą chodzi mi po głowie wrócenie z wnętrzem do modelowego rocznika, żeby wszystko było zgodnie z tym jak OOOO przewidziało dla mojej poczciwiny pomijam zderzaki, heble i inne cuda
@Up z tego co się ostatnio działo ...
Wymiana rozrządu na zestaw: rolka SKF, pasek Gates, pompa Ruville. Zapłon ustawiony na książkowe 15 stopni.
Helmuty w ASO się nie popisały - stary rozrząd napięty był rolką i pompą. Dodatkowo, żeby im się pompa zmieściła wycięto chamski otwór w osłonie rozrządu.
Dodatkowo zmieniono:
płyn wspomagania na mineralny Febi 06162
wszystkie paski klinowe - komplet Gates
Olej na Valvoline Max Life 10W40 + filtr oleju ori z ASO
tulejki przednich wahaczy - komplet Lemforder
termostat z oryginalnego Wahler'a, na Vernet'a
Zregenerowaniu poddane zostały zaciski i jarzma, tj:
przód - piaskowanie i malowanie proszkowe, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake i wymiana jednego tłoczka, który był nie do uratowania
tył - piaskowanie, malowanie farbą odporną na wysokie temperatury, nowe tłoczki, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake. Wpadły też nowe tarcze i klocki - komplet Zimmermana
Ostatnio zmieniony 04 mar 2014, 01:04 przez orsa_83, łącznie zmieniany 1 raz.
No właśnie oryginalny marki Wahler z ASO wywaliłem Wujo. Taki jak założyłem w zeszłym roku wyglądał mniej więcej TAK i jak zauważysz talerzyk zamykający obieg uszczelniany jest tylko poprzez cieniutki kołnierz widoczny na zdjęciu. Nowy Verneta jest TAKI, a element zamykający jest obrócony w stosunku do tego Wahlera o 180 stopni i cały talerz zamyka obieg, a nie tylko ten mini kołnierz. Mam nadzieję, że problemy się skończą, bo "nowy" z ASO wytrzymał dwa miesiące po czym zaczęły się jaja, a raczej talerz się wygiął i można było zapomnieć o sztywnych ~ 92 stopniach na zegarach
Co do Meyle, to myślałem o nich, ale wybór padł na Lemfordera. Jak przyjdzie czas na drążki, łączniki itp. to wybór na pewno padnie na Meyle HD.
Co do Meyle, to myślałem o nich, ale wybór padł na Lemfordera. Jak przyjdzie czas na drążki, łączniki itp. to wybór na pewno padnie na Meyle HD.
Były ok, stożek był pod odpowiednim kątem i elegancko wszystko się uszczelniło.BAX pisze:witam a co się urodziło z tymi odpowietrznikami ?
Niżej kilka fotek z odświeżenia zeszłorocznej polerki. Wystarczył szampon, politura i 3 godziny czasu, także koszt niewielki ale efekt elegancki <ok> Nawet mój czworonóg został oślepiony efektem