Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4] zielone limo od orsa_83

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 07 lut 2014, 20:58

Popieram rady Kolczata.

Ja jeździłem na różnych dystansach i wiem, że nawet robione na maszynie CNC mogą wyjść krzywo. Nie ważna technika wykonania - liczy się dokładność. Proponowałbym zakup używanych aluminiowych firmówek (HR, RH, FK itp.).

Felgi zatem są 8" na 100%. Skoro przykręciłeś je do piast i opuściłeś auto z lewarka, to pomiar był prawidłowy. Jeśli mierzyłeś gdy auto było na lewarku, a felga w powietrzu - zrobiłeś to źle.

Powodzenia w modach!

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 08 lut 2014, 07:32

Dokładnie. Auto musisz posadzić na ziemi bo zły pomiar Ci wychodzi. Jak auto będzie stało na 4 butach to koła się bardziej schowają w stosunku do tego co zmierzyłeś ;-)

Do "gleby" - 40 ja bym wkładał oponę 205/50 :mrgreen:

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 08 lut 2014, 13:28

Kolczat pisze:to czekam na pomiar
najlepiej przykrec kolo i poloz je na desce zeby w miare rowno samochod stał
Średnio będzie z tym przykręcaniem. Felga ma 4x100, ale coś pokombinuję i wrzucę zdjęcia.
ATLAS pisze:Popieram rady Kolczata.

Ja jeździłem na różnych dystansach i wiem, że nawet robione na maszynie CNC mogą wyjść krzywo. Nie ważna technika wykonania - liczy się dokładność. Proponowałbym zakup używanych aluminiowych firmówek (HR, RH, FK itp.).

Felgi zatem są 8" na 100%. Skoro przykręciłeś je do piast i opuściłeś auto z lewarka, to pomiar był prawidłowy. Jeśli mierzyłeś gdy auto było na lewarku, a felga w powietrzu - zrobiłeś to źle.
Dzięki za rady. Szukałem juz u Nas dystansów RH, Arteca i FK, ale ciężko coś dostać. Na niemieckim ebay'u jest tego trochę, więc pewnie trzeba będzie ściągać je od Helmutów.
Niki20 pisze:Dokładnie. Auto musisz posadzić na ziemi bo zły pomiar Ci wychodzi. Jak auto będzie stało na 4 butach to koła się bardziej schowają w stosunku do tego co zmierzyłeś ;-)

Do "gleby" - 40 ja bym wkładał oponę 205/50 :mrgreen:
A ja nie :-P 205/45 to zaiste ostateczny wybór <ok>

Nowe zderzaki już w kolorze. Jak zwykle dzięki za pomocną dłoń przy składaniu całości dla BAX'a, który zresztą załapał się na zdjęciach jako mistrz drugiego planu <ok> P.S. w tle buda Corvett'y z 1957 <ok>

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 08 lut 2014, 13:59

no wreszcie to na co czekałem <ok> jest bomba :-D tylko niech ci nie przyjdzie zaraz do głowy że po sezonie ją na allegro wystawisz


PS oddawaj Hella Black :mrgreen:

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 08 lut 2014, 14:49

wujo1 pisze:no wreszcie to na co czekałem <ok> jest bomba :-D tylko niech ci nie przyjdzie zaraz do głowy że po sezonie ją na allegro wystawisz


PS oddawaj Hella Black :mrgreen:
Auto jest na dożywocie, także spokojnie ;-) Co do Helli Black, to o tych ze zdjęć zapomnij ... ale może będę coś miał dla Ciebie :mrgreen: Jak wrócę do Krakowa, to poleci do Ciebie PW z fotkami :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 08 lut 2014, 14:53

czekam z niecierpliwością ;-) a i jeszcze fajnie jak byś usunął na klapie napisa Audi i zostawił same 80 jakoś lepiej to wygląda , tamto bardziej do b3 pasuje niż w B4 taka moja mała sugestia raczej że masz w planie usunięcie i zostawienie samych kółek na środku :-D

sam luknij
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/361 ... 5e3ef.html

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 08 lut 2014, 17:45

wujo1 pisze:czekam z niecierpliwością ;-) a i jeszcze fajnie jak byś usunął na klapie napisa Audi i zostawił same 80 jakoś lepiej to wygląda , tamto bardziej do b3 pasuje niż w B4 taka moja mała sugestia raczej że masz w planie usunięcie i zostawienie samych kółek na środku :-D

sam luknij
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/361 ... 5e3ef.html
Faktycznie wizualnie lepiej się to prezentuje, ale tak jak napisałeś jeśli już usuwać to wg. mnie całość na gładko i tylko pierścionki na środku zostawić.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 08 lut 2014, 18:29

Co do tyłka ogól jak mówi wujek zostaw same pierścienie dwa dwururkę bym widział u Ciebie.Podziwiam ludzi zakładających CFL czemu bo u nas jedna noc pod chmurka halo i kierunki poszły by się ....Gratki pozdrawiam

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 04 mar 2014, 00:58

Przemas80 pisze:Co do tyłka ogól jak mówi wujek zostaw same pierścienie dwa dwururkę bym widział u Ciebie.Podziwiam ludzi zakładających CFL czemu bo u nas jedna noc pod chmurka halo i kierunki poszły by się ....Gratki pozdrawiam
Tam gdzie stoi moja B4 chyba nikt nie jest świadomy tego co mam na aucie, więc oby tak już zostało na wieki wieków. Choć słyszałem, że tam sami złodzieje siedzą, bez wyjątków ... ufff :roll: najwyraźniej resocjalizacja daje radę :-P

Co do wydechu, to nie wiem, czy będę coś działał w tym kierunku. Rurka sztuk jeden idealnie sę mieści w przetloczenie zderzaka :mrgreen: poza tym chcę zostać przy tym co było przewidziane do B4 ... zresztą chodzi mi po głowie wrócenie z wnętrzem do modelowego rocznika, żeby wszystko było zgodnie z tym jak OOOO przewidziało dla mojej poczciwiny ;-) pomijam zderzaki, heble i inne cuda :-P

@Up z tego co się ostatnio działo ...

Wymiana rozrządu na zestaw: rolka SKF, pasek Gates, pompa Ruville. Zapłon ustawiony na książkowe 15 stopni.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Helmuty w ASO się nie popisały - stary rozrząd napięty był rolką i pompą. Dodatkowo, żeby im się pompa zmieściła wycięto chamski otwór w osłonie rozrządu.

Dodatkowo zmieniono:
:arrow: płyn wspomagania na mineralny Febi 06162
:arrow: wszystkie paski klinowe - komplet Gates
:arrow: Olej na Valvoline Max Life 10W40 + filtr oleju ori z ASO
:arrow: tulejki przednich wahaczy - komplet Lemforder
:arrow: termostat z oryginalnego Wahler'a, na Vernet'a

Obrazek Obrazek

Zregenerowaniu poddane zostały zaciski i jarzma, tj:
:arrow: przód - piaskowanie i malowanie proszkowe, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake i wymiana jednego tłoczka, który był nie do uratowania
:arrow: tył - piaskowanie, malowanie farbą odporną na wysokie temperatury, nowe tłoczki, nowe gumki Autofren, prowadnice Quick Brake. Wpadły też nowe tarcze i klocki - komplet Zimmermana

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 mar 2014, 01:04 przez orsa_83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 04 mar 2014, 01:03

fajnie wyszły zaciski hamulcowe , nie myślałeś może o tulejkach mayle HD ? mi lemforder padł po 10 tyś km na sportowym zawieszeniu , szkoda że nie pokusiłeś się na termostat z ASO na drugie 20 lat by wystarczył <ok>

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 04 mar 2014, 01:12

No właśnie oryginalny marki Wahler z ASO wywaliłem Wujo. Taki jak założyłem w zeszłym roku wyglądał mniej więcej TAK i jak zauważysz talerzyk zamykający obieg uszczelniany jest tylko poprzez cieniutki kołnierz widoczny na zdjęciu. Nowy Verneta jest TAKI, a element zamykający jest obrócony w stosunku do tego Wahlera o 180 stopni i cały talerz zamyka obieg, a nie tylko ten mini kołnierz. Mam nadzieję, że problemy się skończą, bo "nowy" z ASO wytrzymał dwa miesiące po czym zaczęły się jaja, a raczej talerz się wygiął i można było zapomnieć o sztywnych ~ 92 stopniach na zegarach

Co do Meyle, to myślałem o nich, ale wybór padł na Lemfordera. Jak przyjdzie czas na drążki, łączniki itp. to wybór na pewno padnie na Meyle HD.

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 04 mar 2014, 14:47

witam a co się urodziło z tymi odpowietrznikami ?

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 04 mar 2014, 19:52

BAX pisze:witam a co się urodziło z tymi odpowietrznikami ?
Były ok, stożek był pod odpowiednim kątem i elegancko wszystko się uszczelniło.

Niżej kilka fotek z odświeżenia zeszłorocznej polerki. Wystarczył szampon, politura i 3 godziny czasu, także koszt niewielki ale efekt elegancki <ok> Nawet mój czworonóg został oślepiony efektem :-P

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 04 mar 2014, 22:35

masakrycznie wygląda teraz b4 na dywanik , kupuj jakiś ładny pokrowiec i niech stoi :-)

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 04 mar 2014, 22:56

Jest mega, nawet na kołpaku :-D

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl