Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B4 [ABK + LPG] Rozruch na zimnym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Slawo777 » 07 lut 2014, 21:19

Ja nikogo nie zmuszam <ok> Ale co spalę alternator, mógłbyś to uzasadnić? Próbowałeś kiedyś? Ja jeśli popełnię błąd zawsze się do niego przyznam,jestem samoukiem od małolata.
marbaj pisze:Główny środkowy przewód (idący od cewki) zdjąć z kopułki, zmasować do silnika i wtedy zakręcić rozrusznikiem. Jeżeli będzie kręcił jak szalony, bez żadnych przycięć to na 100% zbyt wczesny zapłon.
Od takich Gości się uczę :-)
Ja tego nie próbowałem ale Mu wieżę,przecież kolega nie chcę zepsuć komukolwiek auta tak jak ja i nie nalegam np. na kliknięcie POMÓGŁ.Jeśli uznam że tak jest to wysyłam prośbę na PW o "happy klik".Piszę by pomóc, nieee dla pomógł,reszta zależy od prowadzącego tematu. Hmm nawet poszedłem sprawdzić tak jak to napisałem.Nawet nie zszedł z obrotów.Dodam ze jeśli spadnie dość mocno to już powinno się pomyśleć o nim. Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: damianek1234561 » 08 lut 2014, 10:54

kolego troszke nie rozumiem w tej chwili dlaczego tak sarkastycznie do mojej wypowiedzi podchodzisz. Osobiscie nie lubie przepychanek na forum bo uwazam, ze forum jest po to aby niesc pomoc i dzielic sie wiedza. Tak jak wspomniales uczysz sie od innych ja i inni tez sie ucza bo czlowiek uczy sie cale zycie. Uwazam tez ze forum Audi 80 to prawdziwi znawcy i ludzie chcacy niesc pomoc nie raz mi pomogliscie i bardzo za to dziekuje dlatego sorki za OT i wracajmy do tematu - tak odlaczajac kleme od aku na wlaczonym silniku alternator nie ma gdzie oddac pradu i mozesz go spalic po co narazac sie na koszty rzedu 100< itp jak zwykly miernik pare zlotych kosztuje

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80