[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5
Dystanse moze i dobra sprawa jesli ktoś chce miec 5x112 + ładne koło .
Temat przerabialem u siebie w Coupe
2x35 mm , 2x 30 mm
Dystans swoja wage ma , tym bardziej stalowy . Czy auto moze czuć to? moje nie czuło az tak bardzo bo zrobiło na tych dystansach 300 km - po czym sprzedałem komus tu na forum
Bezpieczeństwo...
Właśnie.
Wiele osob sie obawia .Krażą legendy ze sie odkreci itp itd . :roll:
Ale jak ma sie dystans odkręcic jak do niego jest przykręcone koło... :roll:
tak to jest jak ktos tego wogole na oczy nie widział i ploty puszcza
Ja swoją 20v jeździlem i nic sie nie obawialem .
Auto wiadomo bedzie sie bardziej kleić drogi bo i rozstawienie kół dzieki dystansom sie zmieni .
U mnie wystawaly kola poza obrys dzieki czemu mam polerowane błotniki od wewnątrz :mrgreen:
Ja zmienilem jednak piasty 5x112
jesli ktoś chce namiar na dystanse moge podac na PW
Temat przerabialem u siebie w Coupe
2x35 mm , 2x 30 mm
Dystans swoja wage ma , tym bardziej stalowy . Czy auto moze czuć to? moje nie czuło az tak bardzo bo zrobiło na tych dystansach 300 km - po czym sprzedałem komus tu na forum
Bezpieczeństwo...
Właśnie.
Wiele osob sie obawia .Krażą legendy ze sie odkreci itp itd . :roll:
Ale jak ma sie dystans odkręcic jak do niego jest przykręcone koło... :roll:
tak to jest jak ktos tego wogole na oczy nie widział i ploty puszcza
Ja swoją 20v jeździlem i nic sie nie obawialem .
Auto wiadomo bedzie sie bardziej kleić drogi bo i rozstawienie kół dzieki dystansom sie zmieni .
U mnie wystawaly kola poza obrys dzieki czemu mam polerowane błotniki od wewnątrz :mrgreen:
Ja zmienilem jednak piasty 5x112
jesli ktoś chce namiar na dystanse moge podac na PW
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
Na S2 forum znalazłem takie coś http://www.s2forum.com/forum/showthread ... 927&page=5
-
- Forum Audi 80
- Posty: 164
- Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
- Imię: Grzesiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Krosno
NIe polecam takiego rozwiązania zmiany rozstawu, Koledze na stalowych dystansach wyrwalo koło, Wiem że to extremum ale tak bylo a tego nikt nie chciałby doświadczyć,
Dystanse są przykręcane na 5 śrub z czego jedna jest długa i wchodzi prosto w piastę 4x108
dystans jest przykręcony 4 śrubami do piasty, jako że 2 śruby na siebie nachodzą koło jest przykręcane śrubami m12 do dystansu a do piasty m14, więc oprócz dystansów trzeba się jeszcze zaopatrzyć w 16 śrub 12, i 4 długie do piast, po pewnym czasie nawet stalowy gwint może się wyrabiać. za te pieniądze ktore się płaci za dystanse czasem można komplet z s2 wyrwać, jestem tego przykładem
Dystanse są przykręcane na 5 śrub z czego jedna jest długa i wchodzi prosto w piastę 4x108
dystans jest przykręcony 4 śrubami do piasty, jako że 2 śruby na siebie nachodzą koło jest przykręcane śrubami m12 do dystansu a do piasty m14, więc oprócz dystansów trzeba się jeszcze zaopatrzyć w 16 śrub 12, i 4 długie do piast, po pewnym czasie nawet stalowy gwint może się wyrabiać. za te pieniądze ktore się płaci za dystanse czasem można komplet z s2 wyrwać, jestem tego przykładem
Ja zrobiłem kiedyś nawiert piast i tarcz na 5x108, a potem bez problemu dystanse do kupienia wszędzie z 5x108 na 5x112 itd.
Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest podwójny rozstaw mocowań w aucie. Można zachować zimowe koła 4x108, a na lato dokręcić dystanse i śmigać na kołach na rozstaw 5 śrubowy.
Przejeździłem na tym cały sezon, a potem odsprzedałem i do dziś jeżdżą na cabrio z silnikiem 4.2 ponad 300 kucy, koło 9,5x18". Takie rozwiązanie działa na 100% bez problemu. Ja zrobiłem stalowe dystanse, wszystko u tokarza w tradycyjny sposób.
Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest podwójny rozstaw mocowań w aucie. Można zachować zimowe koła 4x108, a na lato dokręcić dystanse i śmigać na kołach na rozstaw 5 śrubowy.
Przejeździłem na tym cały sezon, a potem odsprzedałem i do dziś jeżdżą na cabrio z silnikiem 4.2 ponad 300 kucy, koło 9,5x18". Takie rozwiązanie działa na 100% bez problemu. Ja zrobiłem stalowe dystanse, wszystko u tokarza w tradycyjny sposób.
Ja tego nie zrobiłem i nie było bicia na kierownicy, ani innych kłopotów.dyras pisze:po takich nawiertach tarcz i piast dajecie je na wyważenie?
Zapomniałem dodać, że wadą proponowanego przeze mnie rozwiązania jest konieczność demontażu piast do nawiertu, następnie zakup łożysk i montaż wszystkiego z powrotem.
Piszę, bo już wiele osób pytało mnie na PW czy da się tak nawiercić bez zdejmowania z auta. Nie da się.