Witam, mam LPG :Elpigaz
Emmegaz Reduktor ML 94 E2R
Komputer (leonardo)
Link reduktora google grafika: https://www.google.pl/search?q=Emmegas+ ... CAkQ_AUoAQ
Link Komputera: http://img05.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 3762204011
Chciałbym zakupić membranę i ją wymienić, bo poprzedni właściciel nie pamięta kiedy ją wymieniał (lekko falują obroty, dosłownie o 100-300 -Czy to już jest znak zużycia? dopiero zaczynam i nie znam się za bardzo)
Znalazłem taki zestaw naprawczy: http://www.autogaz-market.pl/komplety-n ... ml-94.html
Po wymianie chciałbym go wyregulować bo ma coś koło 1000-1100 obrotów
I teraz pytania:
1.Jak się za to zabrać żeby nic nie uszkodzić,czy mogę odkręcić reduktor normalnie i nic mi gazu nie wycieknie?
2.Coś jeszcze powinienem wymienić?
3.Czy przydałaby się regulacja w moim przypadku (jałowe obroty 1000-1100- z lekkim falowaniem 100-300) ?
4.Na coś jeszcze muszę zwrócić szczególną uwagę ?
[B3 1.8S PM] Wymiana membrany Emmegaz ML94E2R,nowicjusz LPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
1. Dobrze abyś zakręcił ręczny zawór na butli i wypalił gaz z przewodów to nie będziesz musiał spuszczać dużo ciekłego gazu z przewodów.
2. Dobrze by było wymienić filtr ciekłego gazu (u ciebie chyba będzie na elektrozaworze bo nie masz zintegrowanego z reduktorem).
3. Po regeneracji regulacja musi być! A na benzynie nie faluje i trzyma dobre obroty?
4. Nic nie zepsuj.
2. Dobrze by było wymienić filtr ciekłego gazu (u ciebie chyba będzie na elektrozaworze bo nie masz zintegrowanego z reduktorem).
3. Po regeneracji regulacja musi być! A na benzynie nie faluje i trzyma dobre obroty?
4. Nic nie zepsuj.
Witam, odłączyłem aku na 20min i trochę się u mnie pozmnieniało..
Na początku obroty utrzymywały się blisko 1000 (1100-1400)-jałowe benzyna
Teraz po resecie są w okolicy 1400+(1600-1800) benzyna,na gazie minimalnie maleją
Odpalenie odrazu po resecie aku-auto stało nieodpalane z 40min
dodałem gazu i obroty nie spadły,trzymały się na 1700-1900
tutaj po jeździe w mieście i odpaleniu ponownym
**tylko w pierwszym filmie dodałem gazu, w tych 2 nic nie ruszane***
Ps.Źle napisałem że mi tak obroty falują (1-3mm wskazówka) ale teraz po resecie wskazówka sobie wędruje na 1800 po chwili idzie na 1200 i tak się buja.
Jakie jałowe obroty powinnenem mieć?
Czy ruch wskazówki o parę mm nazywamy falowaniem?
Mogę dodać jutro filmik- odpalanie na zimnym silniku bo te wyżej były na rozgrzanym
Na początku obroty utrzymywały się blisko 1000 (1100-1400)-jałowe benzyna
Teraz po resecie są w okolicy 1400+(1600-1800) benzyna,na gazie minimalnie maleją
Odpalenie odrazu po resecie aku-auto stało nieodpalane z 40min
dodałem gazu i obroty nie spadły,trzymały się na 1700-1900
tutaj po jeździe w mieście i odpaleniu ponownym
**tylko w pierwszym filmie dodałem gazu, w tych 2 nic nie ruszane***
Ps.Źle napisałem że mi tak obroty falują (1-3mm wskazówka) ale teraz po resecie wskazówka sobie wędruje na 1800 po chwili idzie na 1200 i tak się buja.
Jakie jałowe obroty powinnenem mieć?
Czy ruch wskazówki o parę mm nazywamy falowaniem?
Mogę dodać jutro filmik- odpalanie na zimnym silniku bo te wyżej były na rozgrzanym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Audik ma 579700 przebiegu więc pewnie grubsza sprawa.Kupiłem go z 578tyś w listopadzie, za śmieszne pieniądze aby się nauczyć jeździć.Następne auto pewnie B4 już kupić aby było na lata.
Porady przydadzą się pewnie w następnych autach przy regeneracji (jeżeli będe miał LPG), dzięki
Porady przydadzą się pewnie w następnych autach przy regeneracji (jeżeli będe miał LPG), dzięki
aldi pisze: 1. Dobrze abyś zakręcił ręczny zawór na butli i wypalił gaz z przewodów to nie będziesz musiał spuszczać dużo ciekłego gazu z przewodów.
2. Dobrze by było wymienić filtr ciekłego gazu (u ciebie chyba będzie na elektrozaworze bo nie masz zintegrowanego z reduktorem).
3. Po regeneracji regulacja musi być! A na benzynie nie faluje i trzyma dobre obroty?
4. Nic nie zepsuj.