Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S PM] Wymiana membrany Emmegaz ML94E2R,nowicjusz LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Abyss

[B3 1.8S PM] Wymiana membrany Emmegaz ML94E2R,nowicjusz LPG

Post autor: Abyss » 08 lut 2014, 12:00

Witam, mam LPG :Elpigaz
Emmegaz Reduktor ML 94 E2R
Komputer (leonardo)
Link reduktora google grafika: https://www.google.pl/search?q=Emmegas+ ... CAkQ_AUoAQ

Link Komputera: http://img05.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 3762204011

Chciałbym zakupić membranę i ją wymienić, bo poprzedni właściciel nie pamięta kiedy ją wymieniał (lekko falują obroty, dosłownie o 100-300 -Czy to już jest znak zużycia? dopiero zaczynam i nie znam się za bardzo)
Znalazłem taki zestaw naprawczy: http://www.autogaz-market.pl/komplety-n ... ml-94.html
Po wymianie chciałbym go wyregulować bo ma coś koło 1000-1100 obrotów

I teraz pytania:
1.Jak się za to zabrać żeby nic nie uszkodzić,czy mogę odkręcić reduktor normalnie i nic mi gazu nie wycieknie?
2.Coś jeszcze powinienem wymienić?
3.Czy przydałaby się regulacja w moim przypadku (jałowe obroty 1000-1100- z lekkim falowaniem 100-300) ?
4.Na coś jeszcze muszę zwrócić szczególną uwagę ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 lut 2014, 14:47

1. Dobrze abyś zakręcił ręczny zawór na butli i wypalił gaz z przewodów to nie będziesz musiał spuszczać dużo ciekłego gazu z przewodów.
2. Dobrze by było wymienić filtr ciekłego gazu (u ciebie chyba będzie na elektrozaworze bo nie masz zintegrowanego z reduktorem).
3. Po regeneracji regulacja musi być! A na benzynie nie faluje i trzyma dobre obroty?
4. Nic nie zepsuj.

Abyss

Post autor: Abyss » 09 lut 2014, 19:40

Witam, odłączyłem aku na 20min i trochę się u mnie pozmnieniało..
Na początku obroty utrzymywały się blisko 1000 (1100-1400)-jałowe benzyna
Teraz po resecie są w okolicy 1400+(1600-1800) benzyna,na gazie minimalnie maleją
Odpalenie odrazu po resecie aku-auto stało nieodpalane z 40min
dodałem gazu i obroty nie spadły,trzymały się na 1700-1900

tutaj po jeździe w mieście i odpaleniu ponownym


**tylko w pierwszym filmie dodałem gazu, w tych 2 nic nie ruszane***

Ps.Źle napisałem że mi tak obroty falują (1-3mm wskazówka) ale teraz po resecie wskazówka sobie wędruje na 1800 po chwili idzie na 1200 i tak się buja.

Jakie jałowe obroty powinnenem mieć?
Czy ruch wskazówki o parę mm nazywamy falowaniem?

Mogę dodać jutro filmik- odpalanie na zimnym silniku bo te wyżej były na rozgrzanym

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lut 2014, 20:57

To masz problem też z czymś innym jak tak obroty szaleją też na benzynie.

Abyss

Post autor: Abyss » 11 lut 2014, 15:50

Audik ma 579700 przebiegu więc pewnie grubsza sprawa.Kupiłem go z 578tyś w listopadzie, za śmieszne pieniądze aby się nauczyć jeździć.Następne auto pewnie B4 już kupić aby było na lata.

Porady przydadzą się pewnie w następnych autach przy regeneracji (jeżeli będe miał LPG), dzięki
aldi pisze: 1. Dobrze abyś zakręcił ręczny zawór na butli i wypalił gaz z przewodów to nie będziesz musiał spuszczać dużo ciekłego gazu z przewodów.
2. Dobrze by było wymienić filtr ciekłego gazu (u ciebie chyba będzie na elektrozaworze bo nie masz zintegrowanego z reduktorem).
3. Po regeneracji regulacja musi być! A na benzynie nie faluje i trzyma dobre obroty?
4. Nic nie zepsuj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl