[B4 ABT] Popychacze zaworowe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
[B4 ABT] Popychacze zaworowe
Co myślicie na temat regeneracji popychaczy zaworowych??
Czy ktoś już to robił??
Mówię tu o przywróceniu ich sprężystości. Jeśli ich denka są zjechane to wiadomo trzeba wymienić, ale jeśli nie, to czy warto się w to bawić, czy lepiej nowe??
Czy ktoś już to robił??
Mówię tu o przywróceniu ich sprężystości. Jeśli ich denka są zjechane to wiadomo trzeba wymienić, ale jeśli nie, to czy warto się w to bawić, czy lepiej nowe??
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: [B4 ABT] Popychacze zaworowe
Tylko nowe popychacze INA. Ew. regeneracja wyszła by na pewno drożej bo jeden kosztuje od 15-20 złotych. Do tego należy zapoznać się z ich przechowywaniem i montażem by się nie zapowietrzyły.majkel1987 pisze:Co myślicie na temat regeneracji popychaczy zaworowych??
Czy ktoś już to robił??
Mówię tu o przywróceniu ich sprężystości. Jeśli ich denka są zjechane to wiadomo trzeba wymienić, ale jeśli nie, to czy warto się w to bawić, czy lepiej nowe??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
Nie chcę zakładać nowego tematu wjęc wtrącę wątek tutaj.
Jak zdejmę wałek rozrządu to czy są tam jakieś panewki czy coś w tym rodzaju które też trzeba wymienić??
I teraz pytanie rakieta Czy skoro mam silnik w który prawdopodobnie nikt wcześniej nie zaglądał, mówię tu o planowaniu głowicy itp, wszystko praktycznie jest orginalne, ciśnienie na tłokach małe ale idealnie równe 8bar, prawdopodobnie uszczelka jest ok, ale tu nie mam 100% pewności, to czy moja ingerencja Nie pogorszy sprawy??
Chodzi mi o to, że jak się wymienia to zawsze NIE jest już jak orginał.
Planowane zabiegi to:
1. Planowanie głowicy z wymianą uszczelki
2. dotarcie zaworów
3. wymiana popychaczy (szklanek)
4. wymiana uszczelniaczy zaworowych
5. Wymiana nagrzewnicy
6. wymiana uszczelek kolektorów (ssący i wydechowy)
7. Wyczyszczenie kolektora ssącego
8. wymiana czujek na króćcu
9. Wymiana uszczelki pod pokrywą wałka rozrządu
10. Wymiana pompy wody (jeszcze nie wiem do końca bo chodzi)
11. wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa
12. Wycięcie katalizatora i wybicie resztek
Chyba tyle na razie
[ Dodano: 2014-02-13, 16:07 ]
Nie mam efektu traktora. Wiem chyba o jaki odgłos koledze chodzi. Taki może??
Czy o ten?? chodzi mi o ten dodatkowy przy spadaniu obrotów.
Jak zdejmę wałek rozrządu to czy są tam jakieś panewki czy coś w tym rodzaju które też trzeba wymienić??
I teraz pytanie rakieta Czy skoro mam silnik w który prawdopodobnie nikt wcześniej nie zaglądał, mówię tu o planowaniu głowicy itp, wszystko praktycznie jest orginalne, ciśnienie na tłokach małe ale idealnie równe 8bar, prawdopodobnie uszczelka jest ok, ale tu nie mam 100% pewności, to czy moja ingerencja Nie pogorszy sprawy??
Chodzi mi o to, że jak się wymienia to zawsze NIE jest już jak orginał.
Planowane zabiegi to:
1. Planowanie głowicy z wymianą uszczelki
2. dotarcie zaworów
3. wymiana popychaczy (szklanek)
4. wymiana uszczelniaczy zaworowych
5. Wymiana nagrzewnicy
6. wymiana uszczelek kolektorów (ssący i wydechowy)
7. Wyczyszczenie kolektora ssącego
8. wymiana czujek na króćcu
9. Wymiana uszczelki pod pokrywą wałka rozrządu
10. Wymiana pompy wody (jeszcze nie wiem do końca bo chodzi)
11. wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa
12. Wycięcie katalizatora i wybicie resztek
Chyba tyle na razie
[ Dodano: 2014-02-13, 16:07 ]
Nie mam efektu traktora. Wiem chyba o jaki odgłos koledze chodzi. Taki może??
Czy o ten?? chodzi mi o ten dodatkowy przy spadaniu obrotów.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
Czyli zdejmujemy i po wymianie tego co trzeba wymienić zakładamy z powrotem i tyle??
Popychacze już kupione więc nie ma odwrotu, leżeć na półce nie mogą....
Skoro to cykanie to nie zawory to co w takim razie?? Sworznie tłokowe??
Jeśli zregeneruję głowicę i wzrośnie kompresja to przy wadliwych sworzniach, ich stan może się bardzo pogorszyć....
Popychacze już kupione więc nie ma odwrotu, leżeć na półce nie mogą....
Skoro to cykanie to nie zawory to co w takim razie?? Sworznie tłokowe??
Jeśli zregeneruję głowicę i wzrośnie kompresja to przy wadliwych sworzniach, ich stan może się bardzo pogorszyć....
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok