Witam
posiadam w swoim audi zamontowany gaz z centralka Autronic AS-100 jest to centralka z opcjami: jazda na pb lub odpalanie na pb i jazda na lpg.
mój problem polega na tym ze moje audi ciezko pali na bezynie i dlatego chcial bym zamienic ta centralke na stag2-w gdzie sa trzy funkcje \: jazda na pb , odpalanie na pb i jazda na gazie i odpalanie+jazda na lpg co musial bym zmienic w instalacji aby to dobrze działało ?
[all] Zmiana centralki lpg Autronic AS-100 na stag2-w
[all] Zmiana centralki lpg Autronic AS-100 na stag2-w
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, 20:44 przez cinek1311, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Autronic AS-100 to po prostu przełącznik gazu I generacji jak widzę. Więc zmiana na staga 2-w nie będzie trudna. W zestawie ze stagiem masz wszystko potrzebne do montażu. Jak nie chcesz zawlekać nowej wiązki to możesz wykorzystać tą od autronica tylko będzie musiał zmienić wtyczkę albo poprzekładać piny we wtyczce z autronica jak będzie pasować.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
poświeciłem 2 cenne minuty (które mógłbym zmarnować w inny sposób) na użycie wyszukiwarki googla
schemat autronic (na 18 stronie masz po angielsku): http://www.iwebgas.com/Download/autoswi ... tronic.pdf
stag 2-w (po lewej): http://obrazki.elektroda.pl/5007692100_1328192365.jpg
Możesz też zrobić sobie przycisk łączący plus po zapłonie z wiązki autronica z zasilaniem cewek, w ten sposób mógłbyś zapuścić wstępna dawkę gazu.
Poza tym masz auto z mechanicznym wtryskiem a odpalanie z gazu czegoś takiego to prosta droga do wystrzału.
schemat autronic (na 18 stronie masz po angielsku): http://www.iwebgas.com/Download/autoswi ... tronic.pdf
stag 2-w (po lewej): http://obrazki.elektroda.pl/5007692100_1328192365.jpg
Możesz też zrobić sobie przycisk łączący plus po zapłonie z wiązki autronica z zasilaniem cewek, w ten sposób mógłbyś zapuścić wstępna dawkę gazu.
Poza tym masz auto z mechanicznym wtryskiem a odpalanie z gazu czegoś takiego to prosta droga do wystrzału.