Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3E NG] Skaczące obroty + gaśnie na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
AudiFanMG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 lut 2014, 22:24

[B4 2.3E NG] Skaczące obroty + gaśnie na benzynie

Post autor: AudiFanMG » 15 lut 2014, 22:34

Witam. Posiadam Audi 80 B4 2.3 NG. Kiedy odpalam auto na benzynie i stoi w miejscu, obroty skaczą, silnik faluje i muszę dodawać gazu, by samochód nie zgasł. Podczas przekręcenia kluczyka, auto rzadko co pali od razu. Przykładowo, dzisiaj wyjeżdżam z parkingu cofając, i przy przerzuceniu biegu na 1 w momencie zatrzymania się, silnik zgasł. Strasznie nierówno pracuje. W odróżnieniu od benzyny, samochód normalnie pracuje na LPG.

PS. Jestem laikiem w dziedzinie mechaniki samochodowej, więc prosiłbym o wyrozumiałość i jak najbardziej prawdopodobne przyczyny i ew. rady na ten temat.

Pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-02-16, 08:51 ]
tag ma być na początku tematu
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 08:50 przez AudiFanMG, łącznie zmieniany 1 raz.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 15 lut 2014, 23:41

Przede wszystkim:

-lewe powietrze sprawdz GUMĘ(baranka) węże od krokowca oraz odmy.
- sprawdz czujnik 2pin czarny jego rezystancje gdy silnik osiągnie temp 90st.

Czy w ogole miałeś kiedyś styczność z NG? lub podobnymi??

AudiFanMG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 lut 2014, 22:24

Post autor: AudiFanMG » 16 lut 2014, 00:58

Nigdy nie miałem styczności z tymi silnikami.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 21 lut 2014, 12:43

AudiFanMG, to mozesz sie do nich i do Audi zniechecic.NG to specyficzny silnik z uwagi na mechaniczny wtrysk.Tam wszystko jest zalezne od wszystkiego i nawet mala dziurka czyli nieszczelnosc powoduje np falowanie obrotow i nie rowna prace silnika.Zacznij najpierw od sprawdzenia szczelnosci gumy na przeplywce i wszystkich przewodow.Warto od razu przyjrzec sie tarczy przeplywomierza czy nie jest pokrzywiona.To ze ciezko pali to np czujnik dwupinowy z tylu glowicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl