To każdy mądry człowiek powinien wiedzieć, tylko Polscy mechanicy mają podzielone przedziałami kilometrów oleje do silnika. Zresztą, jak Pan dbasz, tak Pan masz.lobos pisze:to mit że ponoć starsze auta lub te z dużym przebiegiem muszą jeździć na pół syntetyku lub mineralu, najstarszy dziadzio jeśli jest dobrze utrzymywany może śmigać na pełnym syntetyku. <ok>
FAQ - Nie wiesz jaki silnik wybrać? zajrzyj tutaj!
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki za odzew. Jeszcze jedno pytanie.. Ich tak mało wyszło z fabryki, czy zwyczajnie zostały pozajeżdżane/porozbijane? Znaleźć coś takiego na rynku wtórnym to na prawdę rzadkość. Łatwiej o 2.0 16V niż właśnie o te 1.8.aldi pisze:tam jest mechaniczny wtrysk więc ma problemy wspólne z silnikiem NG opisanym w tym temacie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zdjęcia masz w innym FAQ: https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htmSerus pisze:zobaczyć jak wygląda pod maską PM i NE/JN.
Pm jest lepsze bo raz to wtrysk jednopunktowy i nawet łatwiej o części do tego niż do gaźnika keihin. No i przy gazie jest lepsze przełączanie bo na gaźniku trzeba wypalić benzynę z gaźnika zanim przełączy się na gaz.
Ja z kolei jeździłem 5 lat na(bliźniak NE/JN) SF/Keihin 88PS-ów i nie mogę złego słowa o tym motorze powiedzieć. Spalanie w trasie malutkie jak na 1,8, bo po drodze do stolicy wypalał poniżej 7/100 gazu. Na miejscu żarł do 13 - jak więcej to albo podciśnienie, albo filtry do wymiany. Jedyny mankament - wypalanie benzyny, ale można się do tego przyzwyczaić. Co do dynamiki - mimo długiej skrzyni 5 (AKM) spokojnie można było obejść B4 z ABT na pokładzie. Na wysokich obrotach 3500+ powodował miły uśmiech, bo odejście całkiem spore. Szkoda, że miał dzwona[czołowo], bo napewno jest mniej obsługowy niż moje obecne ABK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
http://www.audiklub.org/dane.htmloskars1434 pisze:Koledzy jeżeli ktoś wie to ile Nm ma silnik PS z a90 bo mam zamiar taką kupić i interesują mnie właśnie Nm żeby porównać sobie ze swoim 3A.
https://audi80.pl/90-b3-20-roznice-m ... t36901.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33