Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 AAZ] Za duży przedmuch ?

ODPOWIEDZ
tomaszopen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 gru 2013, 16:44
Lokalizacja: Sosnowiec

[B4 1.9 AAZ] Za duży przedmuch ?

Post autor: tomaszopen » 15 lut 2014, 18:30

Witam Kolegów, chodzi o to, że jak silnik się trochę zagrzeje, to mocno bije mi para z bagnetu oleju i po odkręceniu korka oleju na pokrywie zaworów. Czy to jest kwestia za dużego przedmuchu ? Co z tym zrobić ? Z góry dzięki za pomoc <piwo>
Audi 80 b3 1990r "Ruda" :)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 15 lut 2014, 19:44

Ja miałem takie objawy w swoim Passacie z silnikiem AAZ. Wynikiem czego silnik nadawał się do kapitalnego remontu. Po zdjęciu głowicy można było palcami ruszać tłokami na boki-nie było w ogóle kompresji. Nie chcę Cię straszyć ale nie wiem czy nie czeka Cię to samo. W poprzedniej Audi z AAZ-tem pod maską jak i w obecnej 1Z po odkręceniu korka oleju i wyjęciu bagneta nie ma ani trochę tej pary.
A jak Ci pali na zimno i na ciepło?
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD:
b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html

tomaszopen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 gru 2013, 16:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tomaszopen » 16 lut 2014, 18:47

Pali dobrze, nie mogę narzekać, chociaż zaczym się rozgrzeje to go strasznie telepie i bardzo mocno i nieregularnie drga...
Audi 80 b3 1990r "Ruda" :)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 16 lut 2014, 22:12

Radziłbym Ci sprawdzić kompresję na poszczególnych cylindrach, wtedy będziesz wiedział w jakiej jest kondycji silnik. A czy jak silnik masz zagrzany to odpala dobrze?
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD:
b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html

tomaszopen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 19 gru 2013, 16:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tomaszopen » 16 lut 2014, 22:24

ok sprawdzę i dam znać / tak, jak jest ciepły to też pali bez zarzutu
Audi 80 b3 1990r "Ruda" :)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 16 lut 2014, 22:45

Jeżeli pali dobrze to kompresja powinna być dobra, ale nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia. Może głowica wymaga uszczelnienia i stąd jest taki przedmuch przez korek.
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD:
b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga