Czy silniki na gaźniku, ze ssaniem ręcznym mają silniczek krokowy? Mam problem i chcę sprawdzić czy to krokowiec lub może czujniki temperatury i przepustnicy. Może ktoś mi przesłać zdjęcia gdzie znajdę krokowca jeśli jest i owe czujniki? Jaką rezystancję powinny mieć sprawne Nigdy nie mogłem odczytać oznaczeń na silniku i to, że jest na gaźniku to zdanie mechanika, któremu nie można ufać gdyż wykorzystał moją niewiedzę z zakresu mechaniki. Jeśli okaże się pomocne jutro dołączę zdjęcie.
Problem to gasnący na PB silnik. Wytraca obroty. Na LPG chodzi ale na jałowym bez zaciągniętego ssania nierówno i szarpie delikatnie. No i dziś na mierniku wskazał 13.85V na odpalonym silniku. Czy alternator psuje zabawę z jazdy?
[B3 1.8 NE/JV] Silniczek krokowy, czujnik temperatury
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 cze 2010, 21:56
kolego jezeli na pb nie ma sily jechac a jak zaciagniesz mu ssanie i wtedy jedzie to jest zatkana dysza w gazniku. Prostym domowym sposobem wyczyszczenia dyszy jest zdjecie obudowy filtra powietrza, wprowadzenie auta na wyzsze obroty oczywiscie na pb i zatkanie reka od gory gaznika oczywiscie na chwile;) tak zeby podcisnienie powstale w gazniku same przeplukalo dysze paliwem.
Siłę do jazdy ma, obroty na pb są normalne ale gaśnie po kilku minutach. Dzisiaj zajrzałem trochę pod maskę i rzeczywiście jeden z wlotów bądź wylotów z filtra powietrza zatkany był pianą. Przeczyściłem palcem, ale szału nie zrobiło. Spróbuję tak jak kolega Krzysztof radzi i napiszę jakie to dało efekty.
[ Dodano: 2014-03-31, 16:36 ]
Jest ten krokowiec gdzieś jeśli się ma gaźnik?
[ Dodano: 2014-03-31, 16:36 ]
Jest ten krokowiec gdzieś jeśli się ma gaźnik?