Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Zawieszenie gwintowane

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 15 lut 2014, 01:57

Panowie odgrzeje nieco kotleta niekoniecznie musicie kupować cały nowy gwint - ja poszedłem w kierunku rury, pracuję przy wydechach i znalazłem akurat rurę grubościenną sąsiad kiedyś robił hydraulikę i została tokarz obecnie mi ją gwintuje, fazuje kolumnę do spawania i toczy dwie nakrętkę z kontrą na imbus na wzór nakrętek KW możliwości jest mnóstwo jako, że przerabiam obecnie temat służę pomocą, Stachu to jak zejdziesz zależy od tego jakie masz sprężyny do gwinta ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 lut 2014, 06:21

Rybson91 pisze:to jak zejdziesz zależy od tego jakie masz sprężyny do gwinta
nie prawda, w gwintach home made których się nie skraca, tworzy sie sytuacja w ktorej sprezyna jest na nakretce opuszczona tak nisko ze samochod opiera sie o kolumne i dalsze krecenie gwintem juz nie ma sensu

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 15 lut 2014, 13:50

Kolczat, faktycznie poszedłem do garażu zrobiłem przymiarkę i jest to prawdą seryjna kolumna nie pozwoli zejść niżej niż -80 (na chłopskie oko tak to wyceniam) W takim razie najlepsza metodą jest skrócenie kolumny i odpowiednio krótsze dość mocno betonowe wkłady temat robi się cięższy poniżej -80 a ma ktoś audi opuszczoną w granice -100/-110 ? jest to technicznie możliwe nic nie haczy, nie zapiera się o nic ? budy ciąć nie trzeba ? Pytam czysto teoretycznie czy warto walczyć i jeszcze bardziej kombinować o te 3-4 cm dodatkowej gleby.

AudiMotoB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 sie 2013, 22:52
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: AudiMotoB3 » 18 lut 2014, 12:16

a co powiecie o tym allegro.pl/uniwersalne-sprezyny-z-regulacja-gwint-4szt-nowe-i3908938544.html

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 lut 2014, 12:24

a co mamy mowic

AudiMotoB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 sie 2013, 22:52
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: AudiMotoB3 » 18 lut 2014, 22:07

czy były by to jakieś w miare sprężyny

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 lut 2014, 02:58

[quote="AudiMotoB3"]czy były by to jaki)
Lata na nich kolega w b2 i jeszcze żyje ;-) chyba :mrgreen:

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 19 lut 2014, 12:23

skoti pisze:Lata na nich kolega w b2 i jeszcze żyje ;-) chyba :mrgreen:
hahaha to sprawdz to :mrgreen: moim zdanie na tyl mozna zaryzykowac, moze sie sprawdzic ale na przod bym tego w zyciu nie zalozyl

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 lut 2014, 12:31

Tak kolega Zajac ma to na przedzie i jeździ i żyje. Też kupuję ten zestaw bo potrzeba mi niższych sprężyn i dalej go pogonie

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 19 lut 2014, 12:36

a nie lepiej pokusic sie o jakies markowe uzywane springi do gwintu np. do golfa :?: ja mam u siebie zrobiony tyl na springach od gwintu fk do golfa i jest malina a wyrwalem je za naprawde smieszna kase

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 lut 2014, 12:37

Szukałem kiedyś tam i ciężko było znaleźć żeby pasowały średnicą, zwojem i długością, a te z zestawu z allegro są idealne

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 19 lut 2014, 12:42

no to w takim razie czekam na efekt koncowy, przypuszczam ze bedzie straszny beton

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 lut 2014, 12:49

Nie bo wlecą amorki fk z regulacją twardości ;-)

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 19 lut 2014, 12:53

a mam jeszcze jedno pytanie od czego wrzuciles amory po skroceniu kolum

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 lut 2014, 12:58

Cały gwint jest z paska b3, springi, amory, tuleje gwintowane, talerzyki itp itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl