Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9tdi 1z 1993]Falujące obroty, szarpanie, nie nastawnik

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 19 lut 2014, 11:57

no to faktycznie nie powinno mieć to wpływu na rezystancję mierzoną multimetrem bo z tego co kojarzę mierzy on spadek napięcie przy prądzie stałym.
Najlepiej byłoby podpiąć więc oscyloskop i patrzeć jak wygląda przebieg przy stałych obrotach....
Bawiłem się dziś też multimetrem z funkcją pomiaru częstotliwości. Gdy czujnik wypięty jest od kompa, na multimetrze widać ładnie częstotliwość ( u mnie na biegu jałowym koło 7Hz było). Wraz ze wzrostem obrotów rosła. Więc można też tak zobaczyć mniej więcej czy chodzi...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2014, 16:54

Jedyny skuteczny test na "przycinajacy "się wtrysk sterujący ,to test ''młoteczkowy " na obrotach 8-) na resztę testów szkoda czasu ;-)

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 20 lut 2014, 09:47

no tak tylko test z multimetrem może zrobić każdy, jeżeli będzie widział że częstotliwość na chodzącym stabilnie silniku wynosi 0 (jak u mnie na starym) lub skacze to wie że może szukać wtrysku na podmianę.:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl