Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 13 lut 2014, 14:39

Pietrówa pisze:Czyli rzeczywiście cena okazyjna, bo pamiętam, że silnik blokował chłopakowi rozbiórkę i zależało mu na szybkim opchnięciu jednostki.
Zdążyłeś się przejechać, czy pozostały Ci jedynie filmy z przyspieszenia na YT?
A właśnie wyrwałeś sam silnik, czy z "manualem"?
Jak przyjechałem, to już auto było pocięte, a silnik stał sobie w garażu :)
Koło zamachowe sprzedał wcześniej, skrzyni nie brałem, bo nie potrzebuję to raz, a dwa On ją sobie zostawił. Ja mam u siebie zamontowaną skrzynię 6 gang z S2 i tak już zostanie :)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 13 lut 2014, 18:34

340KM brzmi jak najbardziej sensownie :-D czego się nie robi dla mocy ? Tylko nie wszystkich na to stać :-P Solidnie działasz :-D

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 13 lut 2014, 23:57

Bardzo dobra modyfikacja. Uważam że silnik w S8 jest jeszcze lepszy bo sprawdzony i mocniejszy. W sumie to mogłeś też poszukać poliftowej wersji ( z 2000 r.) która osiagała moc 360 KM. Domniemywam że w tym przypadku bedzie to operacja Plug&Play. Jakies zmiany w układzie zawieszenia i hamulcowym ? Zegary z S8 przydałyby się.





PS. Nie ma ikonki Lubię to! :roll: :-D

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 14 lut 2014, 00:37

KORU pisze:Bardzo dobra modyfikacja. Uważam że silnik w S8 jest jeszcze lepszy bo sprawdzony i mocniejszy. W sumie to mogłeś też poszukać poliftowej wersji ( z 2000 r.) która osiagała moc 360 KM. Domniemywam że w tym przypadku bedzie to operacja Plug&Play. Jakies zmiany w układzie zawieszenia i hamulcowym ? Zegary z S8 przydałyby się.





PS. Nie ma ikonki Lubię to! :roll: :-D
W moim przypadku zmiana na 40V wiązałaby się ze zbyt wieloma przeróbkami. Przede wszystkim inny zamach, moim zdaniem bez sensu. Jeśli chodzi o układ hamulcowy, to na razie nie planuję nic zmieniać, bo i tak jest na "przewymiarowany" :) W przyszłości może się pokuszę o 6 tłoków z przodu, żeby zniwelować trochę zbyt mocny tył. Nie ukrywam, ze też dla wyglądu.
Jeśli chodzi o zawieszenie, na przyszły sezon planuję gwint KW bądź H&R. Może uda się trochę wcześniej. Jak na tą chwilę jestem zadowolony z obecnego zawieszenia :)

Serus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 08 paź 2011, 19:06
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Serus » 16 lut 2014, 16:03

kuba411vm pisze:W moim przypadku zmiana na 40V wiązałaby się ze zbyt wieloma przeróbkami. Przede wszystkim inny zamach, moim zdaniem bez sensu. Jeśli chodzi o układ hamulcowy, to na razie nie planuję nic zmieniać, bo i tak jest na "przewymiarowany" :) W przyszłości może się pokuszę o 6 tłoków z przodu, żeby zniwelować trochę zbyt mocny tył. Nie ukrywam, ze też dla wyglądu.
Jeśli chodzi o zawieszenie, na przyszły sezon planuję gwint KW bądź H&R. Może uda się trochę wcześniej. Jak na tą chwilę jestem zadowolony z obecnego zawieszenia :)
Jasno i przejrzyście postawione cele. Fajna sprawa mieć tak wyjątkowe i rozpoznawalne auto i to nie za sprawą fabryki, tylko samego właściciela. Wielkie uznanie za wkład włożony w tą audiczkę.
Czekam na jakiś filmik jak to chodzi po złożeniu :-D

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 21 lut 2014, 09:36

Jak już wiecie, jakiś czas temu nabyłem silnik z S8 AKH 340 KM. Dopiero dzisiaj cyknąłem fotkę. Wygląda to tak:
Obrazek

Wczoraj byłem na "zakupach" i przywiozłem Torsena z V8 D11 :)
Obrazek

V8mka też dostanie mały prezent :D
Obrazek

Na garażu obecnie kończymy obecnie konwersję na syncro Golfa MK2 VR6. Jakoś z początkiem marca planujemy skończyć na gotowo, więc zaraz po nim wjeżdża zielona na przeszczepy :)

MK2 o którym mowa, myślę że co poniektórym jest znane:
Obrazek

LU CASH

Post autor: LU CASH » 21 lut 2014, 09:59

Ten silnik to nie za ciezki ? ;-)

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 21 lut 2014, 10:14

Mówisz o MK2, czy B4? :)

LU CASH

Post autor: LU CASH » 21 lut 2014, 11:08

b4 .

jak auto zachowuje sie w zimie ?

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 21 lut 2014, 11:12

AKH z S8 waży tyle samo co ABZ.
ABZ siedzi w B4 już dwa lata i złego słowa nie powiem. Dużo ludzi twierdzi, że V8 w B4 to głupota, czego nie do końca rozumiem. 2.8 V6, które siedziało seryjnie ma żeliwny blok, 4.2 V8 aluminiowy, więc nie jest wcale cięższe. Jeśli chodzi o prowadzenie, to w porównaniu z 2.8 na duży plus. Przód znacznie mniej wyjeżdża. Przy drugim torsenie powinno być tylko lepiej :)

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 21 lut 2014, 13:10

<ok> <ok> w dobrym kierunku idzie

Awatar użytkownika
pilachgt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 22 sty 2010, 01:56
Lokalizacja: lbn

Post autor: pilachgt » 21 lut 2014, 13:20

kuba411vm pisze:AJeśli chodzi o prowadzenie, to w porównaniu z 2.8 na duży plus. Przód znacznie mniej wyjeżdża.
A nie jest tak dlatego że masz więcej mocy, dzieki czemu więcej mocy idzie na tylne koła co ułatwia spowodować nadsterowność.

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 21 lut 2014, 13:34

pilachgt pisze:
kuba411vm pisze:AJeśli chodzi o prowadzenie, to w porównaniu z 2.8 na duży plus. Przód znacznie mniej wyjeżdża.
A nie jest tak dlatego że masz więcej mocy, dzieki czemu więcej mocy idzie na tylne koła co ułatwia spowodować nadsterowność.
To też na pewno się do tego przyczynia. 4.2 na pewno nie jest leciutkie, ale nie jest też ciężkie względem żeliwnego V6 :) Kiedyś będę musiał je zważyć i porównać :)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 lut 2014, 15:48

Dobrze, choć szkoda że nie motorownia z D3 S8 :-P

A co ciekawe to R5 20VT jest cięższy niż to V8 ;-)

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 22 lut 2014, 23:18

Młaa tak wogóle to szkoda że nie z D4 bo tam V8 ma 520 KM, dwie turbosprężarki oraz wyłączanie cylindrów. Dzięki temu przy stałej prędkości oszczędza paliwo. :-P ;-)

Dlaczego Torsen ze "starszego" V8 ? czym się różni od tego który jest ? w czym jest lepszy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl