Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Spadajace obroty

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Rastak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2013, 11:01

[ABC] Spadajace obroty

Post autor: Rastak » 20 gru 2013, 19:21

Witam mam pewien problem z moja b4 a,6 abc z lpg i automatem, Mianowicie odpalam auto rano i po dodaniu gazu i puszczeniu obroty spadają prawie do zera albo w ogóle silnik gaśnie. to samo dzieje sie przy ruszaniu do przodu lub do tyły gdy puszczam pedał hamulca zamiast płynnie ruszyć obory spadają i albo jedzie albo gaśnie po lekkim dodaniu gazu tak samo obroty spadąja do zera i dopiero normalnie jedzie. najbardziej odczuwalne jest to na zimnym silniku na ciepłym mniej
Ostatnio zmieniony 16 sty 2014, 20:13 przez Rastak, łącznie zmieniany 1 raz.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 21 gru 2013, 15:13

Cześć :-) Sprawdziłeś wszystko co Ci chłopaki w poprzednim Twoim temacie zasugerowali? Silnik krokowy który odpowiada za wolne obroty też mógłbyś sobie wymyć oraz sprawdź stan wszystkich węży podciśnienia .Wesołych Świąt.Pozdrawiam :-)

Rastak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2013, 11:01

Post autor: Rastak » 22 gru 2013, 18:11

tamten temat jest ogarniety oborty trzyma super. tylko po przegazowaniu spadają prawie do zera

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 gru 2013, 18:39

Pamiętam że u mnie się tak działo jak nie podłączyłem wężyka od map sensora. Obroty za każdym puszczeniem gazu spadały poniżej właściwych aby się odbić i wejść na właściwy poziom.

Rastak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2013, 11:01

Post autor: Rastak » 23 gru 2013, 10:14

głupie pytanie ale gdzie jest map sensor:D

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 gru 2013, 11:28

W sterowniku silnika się znajduje. Ale prędzej nie jest podłączony zaraz za przepustnicą na górze na części kolektora do której przykręca się przypustnicę. Ewentualnie zobacz czy nie jest gdzieś dziurawy. nawet możesz jakimś innym wężykiem połączyć ten króciec w wejściem w ECU.

Obrazek

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 23 gru 2013, 22:30

Ostatnio właśnie przy wymianie rozrządu zmieniłem prawie wszystkie wężyki bo czas je już trochę nadwyrężył ale zanim cokolwiek zaczęły motać przy silniku. Największy dostęp fajnych węży znalazłem oczywiście na szrocie.Pozdrawiam :-)

Rastak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2013, 11:01

Post autor: Rastak » 22 lut 2014, 08:29

powróciły stare objawy czyli falowanie nierówna praca silnika szarpanie . po podpięciu kompa pokazuje błąd 00575 . co radzicie?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 22 lut 2014, 11:17

Rastak, http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=67041 tutaj masz odpowiedź i na 100% to wina tego wężyka od ecu do dolotu <ok>

Rastak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2013, 11:01

Post autor: Rastak » 22 lut 2014, 20:19

wężyk cały i na miejscu to nie jest przyczyna

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 22 lut 2014, 21:21

Hmm przyznam że ostatnio też miałem podobnie i umyłem krokowca https://audi80.pl/aah-coupe-nie-odbi ... 864,15.htm jak na zdjęciu specyfikiem KROON OIL: ,efekt przeskoczył oczekiwania.Nie mam jak na razie vaga żeby resetować błędy lub je diagnozować więc stosuje odłączenie klem na noc.Przekręcam również kluczyk żeby resztki prądu zeszły z układu elektrycznego co w sumie przyspiesza czekanie i nie koniecznie trzeba czekać nockę. Zresetował się i jak na razie wszystko wróciło do normy.Pozdrawiam :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl