przeszukałem forum, troche sie dowidziałem, ale postanowiłem jeszcze zapytać, mianowicie, moja niunia pila olej, wiec wymienilem w niej uszczelniacze zaworow. Po wymianie zaczely sie pojawiac pewne zle rzeczy, mianowicie, na poczatku niunia gasla na wolnych obrotach, czyli jak silnij juz sie stabilizowal na 1000 obrotow, to czasem zdarzylo sie zgasnac, pozniej bylo coraz gorzej, przez okres kiedy silnik jedzie na 1200 obrotow, zaraz po odpaleniu wszystko gra i jest dobrze, ale gdy obroty sie maja stabilizowac, to po poszczeniu pedalu gazu silnik gasnie i jest problem lekki z odpaleniem, trzeba troszke skatowac akumulator zeby odpalic.
bylem w miejscu gdzie zakladali mi gaz, kazali wymienic swiece, przewody, kopulke i palec i dopiero przyjechac na regulacje gazu po wymianie uszczelniaczy zaworow. Dodam tez ze silnik czasem nierowno pracuje, szarpie itp. czy na gazie czy to na bezynie.
czytalem ze to moze byc tez problem z przeplywomierzem i niewiem czy jest sens wymieniac wszystkie swiece przewody itp, jak z zapalaniem na zimnym silniku nie ma zadnego problemu, tylko te obroty falują na wolnych obrotach i gasnie.
pomozcie !

PS: podobno są 2 róznie kopułki i 3 rózne palce, wiec nie wiedzial pan w sklepie ktore mi podac i podobno w ksiazkach tego nie ma... czyli mam to wymontowac, i jechac z tym do sklepu ? do tego jakiej firmy kable i swiece wybrac najlepiej ?