Audi B3 Sport Edition by Martin
Audi B3 Sport Edition by Martin
Witam Pani i Panowie
Ponizej zaprezentuje tego "demona" którego jestem posiadaczem przez przypadek od wczoraj. Powiedzcie mi cos na jego temat, z racji tego ze na Audi znam sie jak pies na gwiazdach to prosze o pomoc/opinie.
Auto z helmutowni wyjechalo w 1991r jest to wersja Sport Edition (przynajmniej ma takie emblematy i kierownica trój ramienna). Jak widać zderzam jest na dole połamany (auto delikatnie najechało na zaspe śnieżną) ale mam ten element i w niedługim czasie pojedzie do reanimacji.
Prosze o pomoc w okresleniu co to za silnik, czy to na pasku czy na łańcuszku. Wady i zalety tego silnika ??? Minus juz jaki zauważyłem to samochód kręci się do ok 4500-4700 tys/obr. pozniej jakos tak traci wigor <osohozi>
Ponizej kilka zdięć.
Ponizej zaprezentuje tego "demona" którego jestem posiadaczem przez przypadek od wczoraj. Powiedzcie mi cos na jego temat, z racji tego ze na Audi znam sie jak pies na gwiazdach to prosze o pomoc/opinie.
Auto z helmutowni wyjechalo w 1991r jest to wersja Sport Edition (przynajmniej ma takie emblematy i kierownica trój ramienna). Jak widać zderzam jest na dole połamany (auto delikatnie najechało na zaspe śnieżną) ale mam ten element i w niedługim czasie pojedzie do reanimacji.
Prosze o pomoc w okresleniu co to za silnik, czy to na pasku czy na łańcuszku. Wady i zalety tego silnika ??? Minus juz jaki zauważyłem to samochód kręci się do ok 4500-4700 tys/obr. pozniej jakos tak traci wigor <osohozi>
Ponizej kilka zdięć.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Auto faktycznie wygląda na Sport Edition silnik jest oczywiście na pasku.
Co by jeszcze powiedzieć ?? Silnik jest na mechanicznym wtrysku (nie przepada za LPG) silnik jest raczej niezawodny ale wtrysk bywa kapryśny.
Fajna sztuka szkoda tylko dokładki kamei przednia w oryginale jest już trudna do zdobycia.
Co by jeszcze powiedzieć ?? Silnik jest na mechanicznym wtrysku (nie przepada za LPG) silnik jest raczej niezawodny ale wtrysk bywa kapryśny.
Fajna sztuka szkoda tylko dokładki kamei przednia w oryginale jest już trudna do zdobycia.
Poleciłbym to https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm, ale niestety nie wszystkie zdj działają. Na moje oko to AAD.martin_29 pisze:Szukałem i nie znalazłem (może źle szukałem). Nie bede zaśmiecał ogólnego działu, to mam pytanie. Czy fotele i kanapa z B4 pasują do B3 ??? Cyba ze ktoś ma do sprzedania fotel kierowcy w kolorze zielonym taki jak wychodzi w wersji Sport Edition ??
P.S.
I ten silnik co posiadam to AAD ???
Co do środka to szukaj oryginalnego fotela. To rarytas i szkoda tego marnować. Audi Sport Edition w większości zakończyły swój żywot, a szkoda. Więc jeśli tego nie czujesz to sprzedaj ją i kup coś bardziej "zwyczajnego"
Pewnie to ze to już jest trochę rarytas, i zastępowanie ori wyposażenie częściami np od B4 to już nie wypada. Czekaj cierpliwie na ori oparcie zielone, wymyj, nawoskuj to auto i ciesz sie klasykiem <ok> I tak większosć ludzi na ulicy powie ze zwykła stara 80ką ale ludzie co lubia te auta zauwazą ze to Sport. Masz bardzo łądne auto, nie zepsuj go tuningami <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
Super jak super.
Wiem tylko tyle że najprawdopodobniej auto nie było nigdzie uderzone (nie miało ingerencji w naprawy blacharskie). Jeździł u jednego właściciela przez 10-12 lat. Licznik równiez nie był cofany ma nalatane 350tyś (a nie jak większość samochodów 200-250tyś ). Czy te 350 tys na ten silnik to dużo czy mało ??? Wiem też że już jeździ na oleju mineralnym
Jeśli chodzi o budę to jakoś tak do mnie nie przemawia, bardziej podoba mi się Coupe od biedy B4. Tak jak mówiłem to samochód został zakupiony przez przypadek. Najwiekszy plus jaki ma to ocynk, oglądałem tu i tam i wydaje mi się że rdzy nie ma.
P.S.
Wściekły jestem przez tą szybę, widać że ktoś celowo uderzył. Jak bym jeszcze mało miał problemów to jeszcze to eeehhhhh.
Wiem tylko tyle że najprawdopodobniej auto nie było nigdzie uderzone (nie miało ingerencji w naprawy blacharskie). Jeździł u jednego właściciela przez 10-12 lat. Licznik równiez nie był cofany ma nalatane 350tyś (a nie jak większość samochodów 200-250tyś ). Czy te 350 tys na ten silnik to dużo czy mało ??? Wiem też że już jeździ na oleju mineralnym
Jeśli chodzi o budę to jakoś tak do mnie nie przemawia, bardziej podoba mi się Coupe od biedy B4. Tak jak mówiłem to samochód został zakupiony przez przypadek. Najwiekszy plus jaki ma to ocynk, oglądałem tu i tam i wydaje mi się że rdzy nie ma.
P.S.
Wściekły jestem przez tą szybę, widać że ktoś celowo uderzył. Jak bym jeszcze mało miał problemów to jeszcze to eeehhhhh.
Widać że zmęczony życiem ale do ogarnięcia
Co do przebiegu to 350 tysi i olej mineralny? Jak dla mnie co najmniej dziwne. Nie miał ingerencji w blachę? Prawy tylny róg widać że coś jest nie tak i że coś było robione. Silnik masz AAD lub 3A lecz są to bliźniacze jednostki. Pozostaje tylko odchwaszczać dlatego...Powodzenia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Co do przebiegu to 350 tysi i olej mineralny? Jak dla mnie co najmniej dziwne. Nie miał ingerencji w blachę? Prawy tylny róg widać że coś jest nie tak i że coś było robione. Silnik masz AAD lub 3A lecz są to bliźniacze jednostki. Pozostaje tylko odchwaszczać dlatego...Powodzenia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33