[B4 1z] Zielone Limo, wtryski 216, komputer od Kostrza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 85
- Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
- Imię: Szymon
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Szczecin/Koszalin
[B4 1z] Zielone Limo, wtryski 216, komputer od Kostrza
Witam, to i ja zaprezentuje swoje autko...
Kupiłem 30.06.2013 z przebiegiem licznikowym 272000 obecnie 308000 km.
Silnik TDI na Pierburgu, rok 1994
Kolor LZ6P
Zaraz po kupnie wymienione oleje paski itd itp
[center]Wyposażenie:
Wspomaganie
2 poduszki powietrzne
Elektryczne szyby przód
Pakiet drewno
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Elektrycznie sterowany szyberdach
Centralny zamek
ABS
Klimatyzacja
Immobiliser
Światła przeciwmgłowe
Podświetlane rączki
Podświetlany daszek pasażera
3 światło stopu
To by było chyba tyle z tego co było.
Dołożone/zrobione przeze mnie:
Tempomat
Siedzenia Recaro elektryczne i podgrzewane
Zderzak ze spryskiwaczami( nie podłączone)
Wskaźnik doładowania turbo
Kat, EGR out
Czyszczenie intercoolera
Regulowany czas pracy wycieraczek
Zamontowana roleta tylnej szyby
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej
Komputer 16bit od Kostrza
wtryski 216 :mrgreen:
białe kierunkowskazy zostały zastąpione pomarańczowymi
Plany:
AC/BC
Większe hamulce na przód i tył
Webasto (leży na półce i czeka )
Klimatronic (panel już jest, brak wiązki)
Jakaś lepsza kierownica
quattro :mrgreen: (została tylko skrzynia do znalezienia )
Na razie starczy :mrgreen:
Jako, że jestem studentem czas by się znalazł a garaż mam tylko na 'święta'
Zdjęcia na razie tylko z ogłoszenia.
Kilka zdjęć ze środka.
I zamontowana roleta
Zdjęcie ze spotu Vag'a
Przód v6
Sprzęgło stare i nowe
Wyświetlacz temperatury
Kupiłem 30.06.2013 z przebiegiem licznikowym 272000 obecnie 308000 km.
Silnik TDI na Pierburgu, rok 1994
Kolor LZ6P
Zaraz po kupnie wymienione oleje paski itd itp
[center]Wyposażenie:
Wspomaganie
2 poduszki powietrzne
Elektryczne szyby przód
Pakiet drewno
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Elektrycznie sterowany szyberdach
Centralny zamek
ABS
Klimatyzacja
Immobiliser
Światła przeciwmgłowe
Podświetlane rączki
Podświetlany daszek pasażera
3 światło stopu
To by było chyba tyle z tego co było.
Dołożone/zrobione przeze mnie:
Tempomat
Siedzenia Recaro elektryczne i podgrzewane
Zderzak ze spryskiwaczami( nie podłączone)
Wskaźnik doładowania turbo
Kat, EGR out
Czyszczenie intercoolera
Regulowany czas pracy wycieraczek
Zamontowana roleta tylnej szyby
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej
Komputer 16bit od Kostrza
wtryski 216 :mrgreen:
białe kierunkowskazy zostały zastąpione pomarańczowymi
Plany:
AC/BC
Większe hamulce na przód i tył
Webasto (leży na półce i czeka )
Klimatronic (panel już jest, brak wiązki)
Jakaś lepsza kierownica
quattro :mrgreen: (została tylko skrzynia do znalezienia )
Na razie starczy :mrgreen:
Jako, że jestem studentem czas by się znalazł a garaż mam tylko na 'święta'
Zdjęcia na razie tylko z ogłoszenia.
Kilka zdjęć ze środka.
I zamontowana roleta
Zdjęcie ze spotu Vag'a
Przód v6
Sprzęgło stare i nowe
Wyświetlacz temperatury
Ostatnio zmieniony 07 sty 2015, 00:12 przez sylar, łącznie zmieniany 9 razy.
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 85
- Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
- Imię: Szymon
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Szczecin/Koszalin
Wczoraj, jako było trochę wolnego zamontowałem roletę, tylko gdzieś zgubiłem te uchwyty i nie mam jak rozwinąć :mrgreen:
Jak myślicie jaki koszt obszycia foteli? Obszywał bym tylko boki.
Jak myślicie jaki koszt obszycia foteli? Obszywał bym tylko boki.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 20:35 przez sylar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 85
- Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
- Imię: Szymon
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Szczecin/Koszalin
We wtorek bylem u endriu na uszczelnieniu pompy... Okazało się, że pompa ma luz i pasek rozrzadu zjeżdża. Pomogła tylko wymiana na 'nową' pompę. Jak była już wyjęta to od razu uszczelnienie. Pasek rozrządu również wymieniony i rolka prowadząca.
Dodatkowo króciec z tyłu głowicy wymieniony, bo stary był pękniety.
W domu czekają na piaskowanie hamulce girling 60 na przód oraz od v8 na tył. Wyświetlacz temperatury z czujnikiem też już przyszedł i czeka na zamontowanie :mrgreen:
Zawieszenie 60/40 też w garażu, brak amortyzatorów na przód Z zawieszeniem to poczekam na trochę $ , żeby od razu wymienić poduszki i końcówki
Listwy na drzwiach już są, tylko zdjęcia stare
Dodatkowo króciec z tyłu głowicy wymieniony, bo stary był pękniety.
W domu czekają na piaskowanie hamulce girling 60 na przód oraz od v8 na tył. Wyświetlacz temperatury z czujnikiem też już przyszedł i czeka na zamontowanie :mrgreen:
Zawieszenie 60/40 też w garażu, brak amortyzatorów na przód Z zawieszeniem to poczekam na trochę $ , żeby od razu wymienić poduszki i końcówki
Listwy na drzwiach już są, tylko zdjęcia stare
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 85
- Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
- Imię: Szymon
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Szczecin/Koszalin
Jako, że było trochę wolnego założyłem przód od v6.
Doszło zawieszenie -60/40 choć tył wydaje mi się że jest mniej niż 40. (Kupiłem kompletne zawieszenie tylne z forum i okazało się że prawy amortyzator ma 3% sprawności )
Jako że po rozgrzaniu szarpało to wymieniłem kompletne sprzęgło i jak ręką odjął. :lol:
W następne wolne zajmę się chyba hamulcami...
Doszło zawieszenie -60/40 choć tył wydaje mi się że jest mniej niż 40. (Kupiłem kompletne zawieszenie tylne z forum i okazało się że prawy amortyzator ma 3% sprawności )
Jako że po rozgrzaniu szarpało to wymieniłem kompletne sprzęgło i jak ręką odjął. :lol:
W następne wolne zajmę się chyba hamulcami...