[Audi B4 ABK] Audi By Cacek :D
[Audi B4 ABK] Audi By Cacek :D
Witam. Jestem nowy. Miałem małe problemy z rejestracją na ten klub, ale zmieniłem email i wszystko jest cacy. Od niedawnego czasu zostałem posiadaczem Audi B4.
Hmmm co by tu napisać. Od razu po kupnie samochód wyglądał fatalnie, ale z dnia na dzień ciagle coś grzebie i ją udoskonalam (oczywiście bez wieś tuningu )
Może coś o niej
Audi B4 Sedan kolor Czerwień LY3H
Silnik 2.0E ABK (115km) + gaz
Rok produkcji: 1994
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- poduszki powietrzne x2
- central zamek (który sie psuje)
- el. szybki przód ( raz działa raz nie)
- el. lusterka i podgrzewane (na dzień dzisiejszy tylko jedno lustro bo miała całe połamane ale na szrocie 4 lewe szukałem i na nic)
- ABS (który też ma jakieś odchyły czasami)
- Klimatyzacja (kiedyś podobno działała na dzień dzisiejszy brak paska - już tak było)
- system Code na kluczyki ( posiadam wszystkie 3)
- Halogeny (naprawione)
Hmm myśle że na tyle. Po kupnie waliła olejem na niebiesko wygladała tragicznie.
Mam całą książeczke, pierwszy właściciel ją miał przez 7 lat w Polsce.
Wad jest na prawde sporo ale póki mam czas i budżet staram sie ulepszać by wyglądała lepiej.
Jeśli czegoś nie dopisałem co jest ważne a byście chcieli wiedzieć to będe uzupełniał w komentarzach
Może troszke fotek po kupnie samochodu:
I teraz mam dylemat bo pierwszy post a już tak duży, więc może w nastęnym komentarzu dodam zdjęcia z każdych innych prac, oraz jeśli nie bede zapomniał to będe dodawał zdjęcia z każdej z pracy.
Będe potrzebował troche gratów do niej Między innymi pompe wspomagania, jeśli ktoś miałby tanio i sprawną to z chęcią bym kupił, ponieważ moja chyba już odmówiła posłuszeństwa... Jeśli coś zrobiłem nie tak ze zdjęciami czy coś, wystarczy napisac a to ogarne
Hmmm co by tu napisać. Od razu po kupnie samochód wyglądał fatalnie, ale z dnia na dzień ciagle coś grzebie i ją udoskonalam (oczywiście bez wieś tuningu )
Może coś o niej
Audi B4 Sedan kolor Czerwień LY3H
Silnik 2.0E ABK (115km) + gaz
Rok produkcji: 1994
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- poduszki powietrzne x2
- central zamek (który sie psuje)
- el. szybki przód ( raz działa raz nie)
- el. lusterka i podgrzewane (na dzień dzisiejszy tylko jedno lustro bo miała całe połamane ale na szrocie 4 lewe szukałem i na nic)
- ABS (który też ma jakieś odchyły czasami)
- Klimatyzacja (kiedyś podobno działała na dzień dzisiejszy brak paska - już tak było)
- system Code na kluczyki ( posiadam wszystkie 3)
- Halogeny (naprawione)
Hmm myśle że na tyle. Po kupnie waliła olejem na niebiesko wygladała tragicznie.
Mam całą książeczke, pierwszy właściciel ją miał przez 7 lat w Polsce.
Wad jest na prawde sporo ale póki mam czas i budżet staram sie ulepszać by wyglądała lepiej.
Jeśli czegoś nie dopisałem co jest ważne a byście chcieli wiedzieć to będe uzupełniał w komentarzach
Może troszke fotek po kupnie samochodu:
I teraz mam dylemat bo pierwszy post a już tak duży, więc może w nastęnym komentarzu dodam zdjęcia z każdych innych prac, oraz jeśli nie bede zapomniał to będe dodawał zdjęcia z każdej z pracy.
Będe potrzebował troche gratów do niej Między innymi pompe wspomagania, jeśli ktoś miałby tanio i sprawną to z chęcią bym kupił, ponieważ moja chyba już odmówiła posłuszeństwa... Jeśli coś zrobiłem nie tak ze zdjęciami czy coś, wystarczy napisac a to ogarne
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No więc może pora na resztę fotek które mam na necie, a jest o wiele wiele więcej ( nie wiem czemu ale przed i po pracy lubie pocykać foty jeśli nie zapomne )
Za Audi zabrałem sie OD RAZU. Nie patrzyłem na inne pracy które na mnie czekają czy cos. Może takie krótkie małe info Samochód kupiłem ale prawka jeszcze nie mam ( 3 raz oblana teoria :mrgreen: ) I póki co Zrobiłem z nią bardzo wielki porządek i nie zostało mi nic jak ten tydzień poświęcić troche na nauke przed testami. Z każdym wolnym czasem ( po szkole, weekendy nawet niedziela spędzane były przy niej.) Można powiedzieć że z samochodami jestem od dzieciaka i uczę sie na Mechanika, zresztą co po rodzinie to nie ginie, więc Audi na pewno nie trafiła w złe ręce. Pieniędzy jak na ucznia za dużo nie mam ale każdy grosz odkładam i kupuje wszystko do niej (mam skuter Suzuki Wychuchany na lale i zawsze dbał i nie kupowałem tandety, a ze sie w nim zakochałem, a że jako mój 1 samochód (każdy pomyśli dzieciak dobije dorżnie) nie nie. Akurat nie jestem z takich Wiem że co za swój pieniądz wiem jak ciężko zarobić i zawsze dbam by było jak najdłużej, więc można powiedzieć ze następna moja miłość której nie skrzywdzę a jeśli jac oś zaboli to zaraz wymienię
Więc myśle ze sie rozpisałem i jednak coś już Wy forumowicze możecie coś o mnie sądzić
To teraz fotki jak wyglądała po pierwszym dniu kupna gdy zabrałem sie za prace:
^^ Troche te foto nie wyszło
Oczywiście tanim kosztem wyczyściłem odkurzyłem (vanisz i firanka)
Więcej fotek dodam w następnym poście i chyba następnym dniu, ponieważ już od tygonia bardzo wiele sie pozmieniało. Dostałem na dwa dni odkurzacz piorący wyprałem podłoge fotele itp. I Takim tam specyfikiem z Niemiec doczyściłem jeszcze raz wszystko by było czyściutko i pachniało. Zrobiłem jako tako elektryke w bagażniku (połamane kable jak to w Audi) Nie miałem czasu zbytnio na zarejstrowanie sie tu więc pewnie będzie wielki spam na razie z prac które robiłem ale co zrobić.. Audi wazniejsze było niż forum a starałem się by to wszystko zrobić i każdy problem znikał mi z listy wad tego autka po byłym właścicielu. No to chyba na tyle
Oczywiście nie pogniewam sie na negatywne opinie wasze ale każdy komentarz da mi na pewno coś wiedzy i będe sie bardzo cieszył jeśli chociaż ktoś (nie tylko ja) doceni moją prace i poświecenie w ten samochód. Dziękuje z góry za wsparcie bo już raz miałem załamanie serca z tym samochodem...
Za Audi zabrałem sie OD RAZU. Nie patrzyłem na inne pracy które na mnie czekają czy cos. Może takie krótkie małe info Samochód kupiłem ale prawka jeszcze nie mam ( 3 raz oblana teoria :mrgreen: ) I póki co Zrobiłem z nią bardzo wielki porządek i nie zostało mi nic jak ten tydzień poświęcić troche na nauke przed testami. Z każdym wolnym czasem ( po szkole, weekendy nawet niedziela spędzane były przy niej.) Można powiedzieć że z samochodami jestem od dzieciaka i uczę sie na Mechanika, zresztą co po rodzinie to nie ginie, więc Audi na pewno nie trafiła w złe ręce. Pieniędzy jak na ucznia za dużo nie mam ale każdy grosz odkładam i kupuje wszystko do niej (mam skuter Suzuki Wychuchany na lale i zawsze dbał i nie kupowałem tandety, a ze sie w nim zakochałem, a że jako mój 1 samochód (każdy pomyśli dzieciak dobije dorżnie) nie nie. Akurat nie jestem z takich Wiem że co za swój pieniądz wiem jak ciężko zarobić i zawsze dbam by było jak najdłużej, więc można powiedzieć ze następna moja miłość której nie skrzywdzę a jeśli jac oś zaboli to zaraz wymienię
Więc myśle ze sie rozpisałem i jednak coś już Wy forumowicze możecie coś o mnie sądzić
To teraz fotki jak wyglądała po pierwszym dniu kupna gdy zabrałem sie za prace:
^^ Troche te foto nie wyszło
Oczywiście tanim kosztem wyczyściłem odkurzyłem (vanisz i firanka)
Więcej fotek dodam w następnym poście i chyba następnym dniu, ponieważ już od tygonia bardzo wiele sie pozmieniało. Dostałem na dwa dni odkurzacz piorący wyprałem podłoge fotele itp. I Takim tam specyfikiem z Niemiec doczyściłem jeszcze raz wszystko by było czyściutko i pachniało. Zrobiłem jako tako elektryke w bagażniku (połamane kable jak to w Audi) Nie miałem czasu zbytnio na zarejstrowanie sie tu więc pewnie będzie wielki spam na razie z prac które robiłem ale co zrobić.. Audi wazniejsze było niż forum a starałem się by to wszystko zrobić i każdy problem znikał mi z listy wad tego autka po byłym właścicielu. No to chyba na tyle
Oczywiście nie pogniewam sie na negatywne opinie wasze ale każdy komentarz da mi na pewno coś wiedzy i będe sie bardzo cieszył jeśli chociaż ktoś (nie tylko ja) doceni moją prace i poświecenie w ten samochód. Dziękuje z góry za wsparcie bo już raz miałem załamanie serca z tym samochodem...
No więc postarałem sie o zdjęcia i zaraz wrzucę zdjęcia na aktualny dzień.
Co do mechaniki. Sprawdzane ciśnienie na cylindrach ponad 15 bar. i Jestem z tego bardzo zadowolony, oraz udało mi sie wymienić gumki na uszczelniaczach zaworów bez ściągania głowicy 8-) Autko na zimnym przestało kopcić na niebiesko, więc myśle że poprawa jest, a właściciel mówił ze na 2tys km pobierała mu litr oleju
Co ciekawe gdy sie rozgrzeje wali białym dymkiem i czuć benzyne, ale tym sie na razie nie zajmuje ponieważ mam zamontowany w niej gaz i z czasem zabiore sie tez i za tą przyczynę.
Ciśnienie na pewno jest cacy bo koreczek od wlewania oleju aż do siebie zasysa a nie ze podskakuje jak głupi odma wszystko wyczyszczone gumowa uszczelka pod pokrywką wszystko idealnie skręcone. Teraz musze troche gratów posprzedawać pójśc zarobić i od razu zabieram sie za reszte, czyli pompe wspomagania gumy na belce (choć mam sposób na ich zrobienie tanim kosztem) oraz tuleje na wahaczach z prawej strony. I myśle że z mechaniki na tyle, oczywiścienie nie wspominając o paskach wspomagania paska do klimy dokupienia i rozrządu przy okazji Oleju i tu nasuwa sie pytanie. Mobil 10w40 spełni wymagania? Nie chce lać zwykłego Lotosa Ew popatrze na Castrola. no i dokupienia filtra oleju. Myśle że powinienem zmieścić sie w granicach 400zł, ponieważ wszystko robie praktycznie sam, bądź z niewielką pomocą taty kiedy ma wolniejszy czas bądź wujka.
Tarcze mam w bdb stanie klocki nawet też amorki nie stukają trzymają ładnie jak i inne podzespoły świece fajki są okej. No i do wymienay uszczelka pod kolektorem mi sie zdaje bo przepalony olej i śmierdzi i coś popiarduje mi i z pod maski od dołu leci dymek I z mechaniki myśle że na tyle. Dokupię jedna gumę na wydech bo wisi i to chyba tyle. Później zabieram sie za blacharke. Nie chce jej malowac szpachlować, więc postanowiłem szukać błotnika lewego i drzwi przednich prawych i tylnych pod kolor ponieważ nie są za piękne (porysowane pogniecone) syn własciciela podobno drzewko załapał piłując ją na ręcznym... -.- I na razie wiem, że to na tyle. W między czasie wpadną głośniki (nie wiem czy ktoś zauwazył ale jest jeden głośnik w boczku od drzwi a w 2 go nie ma choć i tak nie działa ) więc albo kupie boczek dolny bądź komplet głośniczków ze zwrotnicami na syczki by umiejscowić je na górze. W tylnej półce głośniki sony dają rade. Radia mam dwa jedno Sony drugie peiying'a? jakoś tak No i jako tako grającą skrzynke. Wszystko ładnie porobie pochowam i to na tyle z pracy. a z czasem większym postaram sie ją jeszcze bardziej udoskonalać. nie wspominając o wymianie wszystkich już żaróweczek w środku które nie świeciły itd. Została mi jedna od licznika tylko. Ustawić rezerwe od paliwa bo coś fatalnie pokazuje i zabrac ją do elektryka ze względyu na raz zalączająca si eklime a raz nie na szybki i centralny zamek. Nie miałęm z tym do czynienia i konkretnie miernika nie mam by sprawdzać więc tu nie mam pojęcia. aa i mam takie pytanie. Światełka na przodzie słabo święcą oraz hmm jak jest przełacznik pokazuje mi że są właczone długie choć są to mijania ale czy nim biore do siebie czy odchylam to brak reakcji. Kupiłem przełącznik cały ale nie pasował mi na kostki wiec nie wiem jak to dokupić i dobrać by znowu pieniądze nie poszły w błoto, bo stwierdziłem ze to może to (choć sie myle ) No to tyle z dzisiejszego spamu Myśle ze już wiece mniej więcej tyle co i ja o swoim samochodzie
Ooo zapomniałbym. Przypomniało mi sie co do zderzaków. Zauważyłem że ceny są ogromnie duże aby znaleźć cały i ładny więc mój oddam do spawania tyle ze nie lutownica tylko ładnie i profesjonalnie. Gościu robi na prawdę dobrze bo nei jedną rzecz mam od niego kupe czasu i nie widze od pęknięć czy coś w tym stylu. Dorobi mi jeszcze zaczepy których nie miałem (wszystko na druta) i myśle że będzie dobrze.
Jak miałbym sie rozpisywać ile było kabli do wyrzucenia bądź drutów to jeju.. same czujniki od abs na druta były Ogólnie strach jeździć było samochodem
Pozdrawiam
Miałem problemy z podłaczeniem radia. Prąd dochodził niby okej podpinałem radio i była cisza. Więc zrobiłem na tzw krótko. Kostke od radia (iso) i poodpinałem jej nie potrzebne kable. Został tylko czerwony i czarny czyli prąd i masa (oczywiście w Audi są to inne kolory i dzięi wam dzięki schematom sie połapałem ) Ale to mi dużo nie dało wiec zrobiłem po swojemu i do plusa podłaczyłem jeszcze żółty kabelek (pamieciowy) i radyjko odpaliło jak marzenie. Teraz bede szukał kabelka aby wzmacniacz od suba odłaczac nim ślicznie i pięnie tzw. remote. Moze ktoś to przerabiał i wie o co mi chodzie, ze dopóki radio nie gra nie gra sub. Jak to podłaczyć tez jaśniej? Wiem pewnie nie chce sie nikomu czytać i odpisywac No to dalej foteczki ;p
No to na tyle. Myślę, ze sie podobało. Jutro zbytnio nie bede miał czasu aby sie nią zająć, szkoła itd ale na pewno tez coś pogrzebie
Miłego Wieczoru
Co do mechaniki. Sprawdzane ciśnienie na cylindrach ponad 15 bar. i Jestem z tego bardzo zadowolony, oraz udało mi sie wymienić gumki na uszczelniaczach zaworów bez ściągania głowicy 8-) Autko na zimnym przestało kopcić na niebiesko, więc myśle że poprawa jest, a właściciel mówił ze na 2tys km pobierała mu litr oleju
Co ciekawe gdy sie rozgrzeje wali białym dymkiem i czuć benzyne, ale tym sie na razie nie zajmuje ponieważ mam zamontowany w niej gaz i z czasem zabiore sie tez i za tą przyczynę.
Ciśnienie na pewno jest cacy bo koreczek od wlewania oleju aż do siebie zasysa a nie ze podskakuje jak głupi odma wszystko wyczyszczone gumowa uszczelka pod pokrywką wszystko idealnie skręcone. Teraz musze troche gratów posprzedawać pójśc zarobić i od razu zabieram sie za reszte, czyli pompe wspomagania gumy na belce (choć mam sposób na ich zrobienie tanim kosztem) oraz tuleje na wahaczach z prawej strony. I myśle że z mechaniki na tyle, oczywiścienie nie wspominając o paskach wspomagania paska do klimy dokupienia i rozrządu przy okazji Oleju i tu nasuwa sie pytanie. Mobil 10w40 spełni wymagania? Nie chce lać zwykłego Lotosa Ew popatrze na Castrola. no i dokupienia filtra oleju. Myśle że powinienem zmieścić sie w granicach 400zł, ponieważ wszystko robie praktycznie sam, bądź z niewielką pomocą taty kiedy ma wolniejszy czas bądź wujka.
Tarcze mam w bdb stanie klocki nawet też amorki nie stukają trzymają ładnie jak i inne podzespoły świece fajki są okej. No i do wymienay uszczelka pod kolektorem mi sie zdaje bo przepalony olej i śmierdzi i coś popiarduje mi i z pod maski od dołu leci dymek I z mechaniki myśle że na tyle. Dokupię jedna gumę na wydech bo wisi i to chyba tyle. Później zabieram sie za blacharke. Nie chce jej malowac szpachlować, więc postanowiłem szukać błotnika lewego i drzwi przednich prawych i tylnych pod kolor ponieważ nie są za piękne (porysowane pogniecone) syn własciciela podobno drzewko załapał piłując ją na ręcznym... -.- I na razie wiem, że to na tyle. W między czasie wpadną głośniki (nie wiem czy ktoś zauwazył ale jest jeden głośnik w boczku od drzwi a w 2 go nie ma choć i tak nie działa ) więc albo kupie boczek dolny bądź komplet głośniczków ze zwrotnicami na syczki by umiejscowić je na górze. W tylnej półce głośniki sony dają rade. Radia mam dwa jedno Sony drugie peiying'a? jakoś tak No i jako tako grającą skrzynke. Wszystko ładnie porobie pochowam i to na tyle z pracy. a z czasem większym postaram sie ją jeszcze bardziej udoskonalać. nie wspominając o wymianie wszystkich już żaróweczek w środku które nie świeciły itd. Została mi jedna od licznika tylko. Ustawić rezerwe od paliwa bo coś fatalnie pokazuje i zabrac ją do elektryka ze względyu na raz zalączająca si eklime a raz nie na szybki i centralny zamek. Nie miałęm z tym do czynienia i konkretnie miernika nie mam by sprawdzać więc tu nie mam pojęcia. aa i mam takie pytanie. Światełka na przodzie słabo święcą oraz hmm jak jest przełacznik pokazuje mi że są właczone długie choć są to mijania ale czy nim biore do siebie czy odchylam to brak reakcji. Kupiłem przełącznik cały ale nie pasował mi na kostki wiec nie wiem jak to dokupić i dobrać by znowu pieniądze nie poszły w błoto, bo stwierdziłem ze to może to (choć sie myle ) No to tyle z dzisiejszego spamu Myśle ze już wiece mniej więcej tyle co i ja o swoim samochodzie
Ooo zapomniałbym. Przypomniało mi sie co do zderzaków. Zauważyłem że ceny są ogromnie duże aby znaleźć cały i ładny więc mój oddam do spawania tyle ze nie lutownica tylko ładnie i profesjonalnie. Gościu robi na prawdę dobrze bo nei jedną rzecz mam od niego kupe czasu i nie widze od pęknięć czy coś w tym stylu. Dorobi mi jeszcze zaczepy których nie miałem (wszystko na druta) i myśle że będzie dobrze.
Jak miałbym sie rozpisywać ile było kabli do wyrzucenia bądź drutów to jeju.. same czujniki od abs na druta były Ogólnie strach jeździć było samochodem
Pozdrawiam
Miałem problemy z podłaczeniem radia. Prąd dochodził niby okej podpinałem radio i była cisza. Więc zrobiłem na tzw krótko. Kostke od radia (iso) i poodpinałem jej nie potrzebne kable. Został tylko czerwony i czarny czyli prąd i masa (oczywiście w Audi są to inne kolory i dzięi wam dzięki schematom sie połapałem ) Ale to mi dużo nie dało wiec zrobiłem po swojemu i do plusa podłaczyłem jeszcze żółty kabelek (pamieciowy) i radyjko odpaliło jak marzenie. Teraz bede szukał kabelka aby wzmacniacz od suba odłaczac nim ślicznie i pięnie tzw. remote. Moze ktoś to przerabiał i wie o co mi chodzie, ze dopóki radio nie gra nie gra sub. Jak to podłaczyć tez jaśniej? Wiem pewnie nie chce sie nikomu czytać i odpisywac No to dalej foteczki ;p
No to na tyle. Myślę, ze sie podobało. Jutro zbytnio nie bede miał czasu aby sie nią zająć, szkoła itd ale na pewno tez coś pogrzebie
Miłego Wieczoru
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 21:56 przez Cacek, łącznie zmieniany 1 raz.
Troche tego nie rozumiem :mrgreen: Ale spoko
Takie małe info Jeżeli chcecie aby w Waszym Audi pachniało np cytrynką, a zapachy starczają na tydzień. To polecam kupić takie wkłady co są do odkurzaczy koszt hmm 4 zł w "lewiatanie" i do filtra pyłkowego założyć. Myśle że wystarczy nawet i jedna by lekko pachniało ale są w komplecie 3. Starcza na prawdę na sporo czasu a i pachnie nam z krateczek nawiewu w samochodzie i zapach zostaje na długo
Takie małe info Jeżeli chcecie aby w Waszym Audi pachniało np cytrynką, a zapachy starczają na tydzień. To polecam kupić takie wkłady co są do odkurzaczy koszt hmm 4 zł w "lewiatanie" i do filtra pyłkowego założyć. Myśle że wystarczy nawet i jedna by lekko pachniało ale są w komplecie 3. Starcza na prawdę na sporo czasu a i pachnie nam z krateczek nawiewu w samochodzie i zapach zostaje na długo
No w posiadaniu mam ją już chyba z dwa tygodnie Więc robię co mogę
Stwierdziłem, że tak szybko to jej nie sprzedam i innej nie kupie
Wielkie dzia za wsparcie
Jeżeli ktoś z was byłby z kuj-pom. I miałby części pod kolor czy cos to byłbym bardzo zainteresowany nawet na zaklepanie bo na pewno kupie
No wiec na dziś koniec spamu I sorki za tyle pisania, myślę że żadnej kary za to nie dostane hehe :mrgreen:
Stwierdziłem, że tak szybko to jej nie sprzedam i innej nie kupie
Wielkie dzia za wsparcie
Jeżeli ktoś z was byłby z kuj-pom. I miałby części pod kolor czy cos to byłbym bardzo zainteresowany nawet na zaklepanie bo na pewno kupie
No wiec na dziś koniec spamu I sorki za tyle pisania, myślę że żadnej kary za to nie dostane hehe :mrgreen:
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Wertyn, Na telefonie pisałem i taki chochlik się wpierniczył heheWertyn pisze:DUO chybaKAROLEK22XX pisze:powodzenia w doprowadzaniu jej do życia fajny ambipur różowy for her. A co do gratów to popatrz pogadaj z Arturo997 zana sagem Dou espe itp może oni coś będą mieli <ok>
jak będziesz szukał to znajdziesz, nie na miejscu to wycieczkę sobie zrobisz
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM