Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Zielony sedan na pierburgu.

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 lut 2014, 20:59

Wertyn pisze:jak była skrzynia zmieniana to może się nie zgadzać z naklejką w bagażniku
dlatego to jest wariant numer 2 :mrgreen:

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 10 lut 2014, 21:56

Dziś odpiąłem tą wtyczkę przy skrzyni i nie czułem już tych drgań. Także pewnie trzeba nastawnik wyczyścić. Ale sam tego nie zrobię bo nie posiadam vaga, a bez tego to raczej nie ma co zaczynać.

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 10 lut 2014, 22:25

skołuj kogoś z vagiem <ok> niby można bez, ale dużo trudniej i nie da się tak ustawić jak byś chciał

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 10 lut 2014, 22:36

Ja wolę zrobić to jak należy a nie na oko. ;-) bo to zbyt ważny podzespół silnika żeby to zrobić aby zrobić :-o

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 mar 2014, 20:32

Termostat zmieniony :?:
to w Giżycku z logami podziałamy.
Munior oceni potem ile można koksu dołożyć jeszcze <ok>

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 06 mar 2014, 16:03

Krzysiek 84 pisze:Termostat zmieniony :?:
to w Giżycku z logami podziałamy.
Munior oceni potem ile można koksu dołożyć jeszcze <ok>
Zmieniony został już z dobry tydzień temu-temperatura teraz trzyma książkowe 87 stopni <ok> -tak bynajmniej na zegarze pokazuje. Stary termostat był chyba jeszcze oryginalny firmy BEHR-THOMSON ze znakiem Audi B4
A to kiedy w Giżycku będzie?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 mar 2014, 16:58

16 marca Spot Audi 80 i DC o 11 <ok>

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 06 mar 2014, 18:50

Aha czyli w następną niedzielę. Jeżeli nic mi nie wypadnie to przyjadę. Może wtedy uda się te logi sprawdzić. Bo coś mi tak jakby odcina moc gdy przyspieszam na 4 biegu, np. dojdzie do 100km/h i dalej nie ciągnie dopiero jak wrzucę 5 bieg to dalej przyspiesza, ale ostatnio do 140km/h doszedł i dalej już nie chciał. Czy to cos jest z tym N75?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 mar 2014, 19:45

Najprawdopodobniej N75 wyklepany juz. Możesz bajpasa zrobić i połączyć gruszke WG przewodem który jest podłączony do dolnego metalowego króćca N75, wtedy pójdzie gładko aż do momentu gdy złapie przeładowanie i komp obetnie dawke i nie powinno być zamulenia, tylko gładko aż do samego końca.
Wezme klucze to N-ke podmienimy i zrobimy potem kilka logów na 3i4 biegu plus statyczne, Munior potem oceni czy wszystko działa jak należy i przygotować kompa na 16 bit na soft 130/300 tylko wtryski afny bedziesz musiał założyć, można Muniora zapytać, czasem też ma <ok>

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 30 mar 2014, 21:25

[ Dodano: 2014-03-30, 21:00 ]
22.03.2014r.
Dziś zrezałem dodatkowe oświetlenie podsufitki <ok> Byłem w tygodniu na szrocie po kratke do zderzaka i przy okazji zauważyłem że w jednej Audi jest to. Wziąłem same klamki bez wiązki, którą musiałem dorobić.Oto efekt:
Obrazek
Obrazek
26.03.2014r.
Wstawiłem obrotomierz, ale okazało się że zegarek nie działa tylko podświetlenie jest.
Obrazek
29.03.2014r.
Znajomy kupił do swojej B3 aluminiowe felgi 16 calowe ale na niskim profilu 45 . Dla niego okazało się to za nisko, więc zaoferował mi zamianę na moje 15-ki dziesięcio ramienne. I na to się zgodziłem. Oto efekt:
Obrazek
Obrazek
Nie wiem jakiej są firmy. Mi osobiście się podoba efekt po założeniu na aucie <ok> Bałem się trochę że komfort na takiej oponie będzie słaby, ale nie jest źle. Ale gdy przyjdzie czas na zmianę opon to myślę zamontować o wysokości 50 lub 55.
Także proszę o opinię <piwo>

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 30 mar 2014, 21:28

55 zamontuj i będzie to normalnie wygladać, a te sprzedaj i pryśnij ja czarno <piwo>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 07 kwie 2014, 15:00

Ładną sztukę wyrwałeś ;-) życzę powodzenia w modach, koledzy już Ci rozpisali od czego zacząć :-) a sezon idzie to można podłubać,

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 07 kwie 2014, 22:48

brabus124, dzięki za opinie ;-) pomodzić to można. Zobaczymy jeszcze jak to wyjdzie. Na razie czekam na nastawnik od Muniora bo na moim męcząco się jeździ-ostro trzęsie autem i obroty zaczynają już falować.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 08 kwie 2014, 19:56

andrzejsz23, Na tych zakrętach u Ciebie z Giżycka do Mrągowa to trzeba mieć zapas mocy żeby dobrze wyprzedzać :mrgreen: wiem coś o tym że ta droga jest bardzo kręta bo pół roku tamtędy jeździłem w pracy :-P

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 08 kwie 2014, 22:50

brabus124, ta droga to faktycznie nie jednego kierowcę zadziwia i zaskakuje niekończącymi się zakrętami :mrgreen: ale kto ją zna to dochodzi się do wprawy :lol:
brabus124 pisze:pół roku tamtędy jeździłem w pracy
czyli Ryn bardzo często odwiedzałeś-ale mam nadzieję że pomimo tej drogi miło wspominasz te okolice ;-)
Dziś wstawiłem nastawnik który przyszedł od Muniora-od razu inna jazda <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl