Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0] jakie obroty silnik powinien miec na lpg?

Wszystko co związane z LPG
sokal8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 05 mar 2014, 22:21

Post autor: sokal8 » 06 mar 2014, 01:06

witam wszystkich ja mam problem podobny lecz wydaje mi sie inny niz wszystkie ktore dotychczas przeczytalem a do tego w mojej okolicy mechanicy wiedza wszyscy razem o tym wtrysku co ja sam wyczytalem przez jakis rok jak posiadam mojee oczko b3 2.0 115 na mechaniku 89rok . przed pierwsza wizyta w miejscu gdzie zakladany byl gaz auto odpalalo pieknie na 3 obrot rozrusz byl wybuch i 1400 obrotow na 1,5 sekundy i plynnie zjazd do 960 i tak chodzil rowno mial moc w huk szczegolnie na zimnym wiadomo ssanie po rozgrzaniu tez bylo ok moc mial obroty tez trzymal na gazie tak samo oczywiscie wykluczajac odpalanie no i problem jest taki pojechalem na wspomniana regulacje kontrolna gazu serwis po 10 tys filterek regulacja no i po podlaczeniu pod aparature na sklad spalin padlo pytanie czy duzo pali gazu a palil malo tak opdowiedzialem przelaczyli na benzyne i to samo pytanie i czy pali duzo i czy ma moc na zimnym odpowiedzi na spalanie benzyny nie znalem no odpalalem i tylko gdy potrzebowalem mocy urzywalem jej, wiec mechanik mowi ze przestrzelona dawka zaczal krecic w rozdzielaczu talez ten i ustawil pod ksiazke i to samo z gazem. z rana audi nie odpalilo :evil: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sam zaczelem delikatnie krecic w przeciwna strone do mechanika pomoglo odpalila ale zaczelo sie dopiero pirdzielic falowanie odpalala i gaslaa odpalala i trzymala 400 600 obrotow palila hektolitry benzyny po powrocie do nich cos chodzili mruczeli do siebie i jeden z nich jakis kabel badz dwa przelutowal na sondzie lanbda niby mialo byc dobrze lecz nie bylo plus chyba czerwona lampka wczesniej zielona byla na tej kostce od gazu stag w komoze silnika obecnie mam 2 wtrysk. gdy byl w uzyciu wtrysk pierwotny po regulacji przez mechanika obroty na benz falowaly raz moc mial raz nie raz odpalal jak strzala raz ledwo wszedl na 750 i pyrkotal na gazie chodzil dobrze. obecnie mam zalozony 2 wtrysk podobno nie widzial gazu auto z niemiec wymontowalem i zamontowalem go z obydwu aut sam i oto co obecnie sie dzieje: z rana jakby to uruchomienie chodzi mi ten wybuch o ktorym pisalem na poczatku przy tym pierwszym wtrysku przed regulacja to teraz jest mu jakby ciezej widac wskazowka obrotow startuje jakby z 200 i dosc zwawo laduje na 1400 1600 i trzyma i trzyma nawet ze 2 minuty czasem krocej i potrafi w trakcie tego trzymania obrotow na zimnym oczywiscie tak z tego 1500 zjechac na 1300 i z powrotem na 1500 t rzyma i potem powoli ale to wydaje mi sie ze za wolno spada na ponizej tysiac i trzyma moge jezdzic i jezdzic i bedzie moc bedzie obroty trzymac i setno wlaczam gaz i jest ok spadnie na ponizej tysiac i trzyma problem zaczyna sie gdy zrobie ze 30 km na gazie spuszcze go na luz i zgasnie badz zjedzie nawet i do 200 i odbijee i tak sie zawacha ze dwa razy w dol i gore zanim ustanie na te 950 po przelaczeniu na benzyne niby przejscie wypada dobrze podbije obroty lekko ponad tysiac i jak juz ma siasc na swoje 950 to spadnie gdzies do 700 chodzi jakby na 3 gary i brak mocy odwiesi sie ale trzeba pojezdzic troche na benzynie i tak w kolko pomocy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 mar 2014, 15:58

sokal8, popraw ten post stosując znaki interpunkcyjne i napisz go tak by dało się coś zrozumieć :!:

sokal8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 05 mar 2014, 22:21

Post autor: sokal8 » 07 mar 2014, 23:11

witam wszystkich! ja mam problem podobny lecz wydaje mi sie inny niz wszystkie ktore dotychczas przeczytalem ,a do tego w mojej okolicy mechanicy wiedza wszyscy razem o tym wtrysku co ja sam, wyczytalem przez jakis rok jak posiadam mojee oczko b3 2.0 115 na mechaniku 89rok . przed pierwsza wizyta, w miejscu gdzie zakladany byl gaz, auto odpalalo pieknie, na 3 obrot rozrusznika odpalal, wchodzil na 1400 obrotow na 1,5 sekundy i plynnie zszedl do 960 i tak pracowal rowno mial moc w szczegolnosci na zimnym- wiadomo ssanie. po rozgrzaniu tez bylo ok, moc mial, obroty tez trzymal, na gazie tak samo trzymal obroty. problem jest taki: pojechalem na wspomniana regulacje kontrolna gazu, serwis po 10 tys, filterek, regulacja. po podlaczeniu pod aparature na sklad spalin, padlo pytanie czy duzo pali gazu a palil malo, tak opdowiedzialem. przelaczyli na benzyne i to samo pytanie czy pali duzo i czy ma moc na zimnym, odpowiedzi na spalanie benzyny nie znalem, no odpalalem i tylko gdy potrzebowalem mocy urzywalem jej, wiec mechanik mowi ze przestrzelona dawka! zaczal krecic w rozdzielaczu i ustawil pod ksiazke benzyne i puniej sie zabral za gaz. z rana audi nie odpalilo :evil: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sam zaczelem delikatnie krecic, w przeciwna strone do mechanika, pomoglo, odpalila, ale zaczelo sie dopiero falowanie, odpalala i gaslaa odpalala i trzymala 400 600 obrotow palila hektolitry benzyny, po powrocie w miejsce zbrodni, tam gdzie doszlo do regulacji, cos chodzili mruczeli do siebie i jeden z nich jakis kabel badz dwa przelutowal na sondzie lanbda, niby mialo byc dobrze lecz nie bylo. po regulacji przez mechanika obroty na benz falowaly raz moc mial, raz nie, raz odpalal jak strzala, raz ledwo wszedl na 750 i pyrkotal, na gazie chodzil dobrze. obecnie mam zalozony inny rozdzielacz, podobno nie widzial gazu, auto z niemiec, wymontowalem i zamontowalem go z obydwu aut sam i oto co obecnie sie dzieje: z rana uruchomienie jakby ciezej, widac wskazowka obrotow startuje jakby z 200 i dosc zwawo laduje na 1400 1600 i trzyma i trzyma, nawet ze 2 minuty, czasem krocej i potrafi w trakcie tego trzymania obrotow na zimnym oczywiscie tak z tego 1500 zjechac na 800 i z powrotem na 1500 i trzyma i potem powol,i ale to wydaje mi sie ze za wolno, spada na ponizej tysiac i trzyma moge jezdzic i jezdzic i bedzie moc, bedzie obroty trzymac, i setno wlaczam gaz i jest ok spadnie na ponizej tysiac i trzyma, problem zaczyna sie gdy zrobie ze 30 km na gazie spuszcze go na luz i puszcze noge z gazu to zgasnie badz zjedzie nawet i do 200 i odbijee i tak sie zawacha, ze dwa razy, w dol i gore, zanim ustanie na te 950 po przelaczeniu na benzyne, niby przejscie wypada dobrze podbije obroty lekko ponad tysiac i jak juz ma siasc na swoje 950 to spadnie gdzies do 700 chodzi jakby na 3 gary i brak mocy, odwiesi sie, w sesie ze bedzie dobrze odpalal i moc wroci ale trzeba pojezdzic troche na benzynie i tak w kolko pomocy. i jeszcze pytanie czy wtrysk rozruchowy bedzie pasowal z 100 c4 wyglada tak samo troche wyjscie na zlacze kostki wyprofilowane w inna strone prosze o pomoc wyjadacze mechanicznego.

[ Dodano: 2014-03-13, 14:48 ]
??????

[ Dodano: 2014-03-18, 11:29 ]
brak odpowiedzi a podobno na tym forum kazdy post nie zostanie bez odpowiedzi!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl