Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Diagnoza logów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

[B4 1.9 1Z] Diagnoza logów

Post autor: M4teusz » 08 mar 2014, 17:08

Witam a więc:
Autko od niedawna na pierburgu, mimo to czasami szarpie podczas jazdy na wyższych obrotach. Błędy jakie wywaliło na kompie:
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
31-00 - Open or Short to Ground
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Skasowałem i zostały tylko pierwsze dwa błędy (normalna rzecz po przekładce osprzętu)
Poniżej wrzucam logi:
Grupa 003: http://zapodaj.net/447f0de73fccd.jpg.html
Grupa 008: http://zapodaj.net/a9414e2a4b820.jpg.html
Grupa 011: http://zapodaj.net/1bf9bcf8db3d4.png.html

Co o tym wszystkim myślicie? :-|

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 mar 2014, 19:04

M4teusz pisze:Autko od niedawna na pierburgu, mimo to czasami szarpie podczas jazdy na wyższych obrotach.
To już Ci mówiłem ,bo opisałeś ewidentne jego objawy <ok> wtrysk sterujący do wymiany,sam też mówiłeś ,że zdarzało się to również przed przekładką ,więc sprawca jest ewidentny
M4teusz pisze:00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
M4teusz pisze:01117 - Generator Terminal DF Load Signal
te dwa obligatoryjne ,po przekładce z ECU 021D ,są bez negatywnego wpływu na cokolwiek
M4teusz pisze:00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
To wiadomo,przeładowanie ,choć w logach nie widać
M4teusz pisze:00550 - Start of Injection Regulation
Tego być nie powinno ,bo ustawiony był jak nalezy ,a sam ,normalnie się kąt nie przestawia poza zakres ,czyli powyżej 100 jednostek,bo dopiero wtedy wywali bład ...więc jeżeli się powtórzy i silnik wyrażnie bardziej klekocze ,niż normalnie ,to coś się dzieje albo z pompą ,albo z dolnym kołem rozrządu na wale
M4teusz pisze:65535 - Internal Control Module Memory Error
Ten łapie zwykle przy zbyt dużym spadku napięcia ,czyli np.hehłaniu rozrusznikiem do zdechu
M4teusz pisze:Grupa 003:
Coś Ci nie wyszedł ten log ;-) ale sadząc po wskazaniach w logu 008 ,to raczej powinien być ok .
M4teusz pisze:Grupa 008:
Grupa 011
Tu nic złego nie widać 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl