Biała dama ABT str.51 SPRZEDAM
Nie chcę kupować uchwytów bo te od B4 wydają mi się dobre ,tylko coś mi ciągle nie pasuje..Jak bedę miał trochę więcej czasu to spróbuję znowu pokombinować ,może za tydzień mi się uda :roll:
Napsułem sobie tylko krwi przez ten zderzak ,było mi kupić zwykły, a tak teraz mam jeden połamany a drugi porysowany :evil:
Napsułem sobie tylko krwi przez ten zderzak ,było mi kupić zwykły, a tak teraz mam jeden połamany a drugi porysowany :evil:
A szpilkę wsadzaliście od dołu ,tą imbusową? Bo tak myśle czy by nie rozegrać tego tak że obrócę uchwyt do góry nogami i wkręcę szpilkę od góry, poprzez zdemontowane lampy, wtedy będę miał więcej miejsca do manewru i nawet uchwyt będę mógł nagiać.
juba, masz jakieś foto? Albo opis słowny? Ile dziur robiłeś, czy nie musiałeś przesuwać uchwytów na zderzaku?
juba, masz jakieś foto? Albo opis słowny? Ile dziur robiłeś, czy nie musiałeś przesuwać uchwytów na zderzaku?
Nie wiem czy widać ale zderzak coupe ma za dużo plastiku, obciąłem to co jest zaznaczone na czerwono i dodatkowo wywierciłem podłużne dziury do regulacji na śrubie, nie zawsze trafisz idealnie i na poluzowanej śrubie ustawiasz sobie odpowiednia odległość od belki. Ja najpierw założyłem na uchwyty, podparłem 2 klockami połapałem wstępnie na końcach do nadkoli i na środku do chwytu przed chłodnicą. Później skręciłem metalowe mocowania od spodu i porządnie na 5 wkrętów połapałem zderzak do nadkoli. Zajęło mi to jakąś godzinę, dlatego że zacząłem robotę wieczorem i kończyłem przy lampie.
Tak przełożyłem kompletny uchwyt b4 razem ze śrubą. Ślizgów nie ściągałem bo ich nie miałem Taka uwaga, moim zdaniem lepiej to przykręcać od dołu bo sprasowujesz sobie zderzak dez do maski i linii lamp, zresztą jak przyjdzie do poprawiania będziesz musiał wyciągać lampy za każdym razem. Ostatnio zaczął mi piszczeć i wystarczyło tylko położyć sie i dociągnąć śrubę od dołu.