[B4 1.9 1Z] Wyciek oleju z okolic filtra oleju
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
[B4 1.9 1Z] Wyciek oleju z okolic filtra oleju
Ubywa mi oleju silnikowego. Od jakiegoś czasu obserwuje wyciek z okolic filtra oleju. W ubiegłą sobotę umyłem filtr i jego mocowanie. Pojeżdziłem trochę i zauważyłem kroplę pokazną na tym zdjęciu:
http://imageshack.com/a/img23/899/n2dz.jpg
Sam filt oleju jest suchy i b. dobrze dokręcony kluczem łańcuchowym.
Jak nazywa się ta cześć do której przymocowany jest filtr oleju oraz czy są tam jakieś uszczelki i czy jest to rozbieralne? Jeśli są tam uszczelki to proszę o podanie numerów. Proszę o porady jak zlikwidować wyciek w tym miejscu. W tej chwili jeżdźę na oleju Genuine GM 10W40.
http://imageshack.com/a/img23/899/n2dz.jpg
Sam filt oleju jest suchy i b. dobrze dokręcony kluczem łańcuchowym.
Jak nazywa się ta cześć do której przymocowany jest filtr oleju oraz czy są tam jakieś uszczelki i czy jest to rozbieralne? Jeśli są tam uszczelki to proszę o podanie numerów. Proszę o porady jak zlikwidować wyciek w tym miejscu. W tej chwili jeżdźę na oleju Genuine GM 10W40.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Filtr jest przykręcony do podstawy filtra oleju, jest ona połączona tez z chłodniczką oleju.
przy nastepnej wymianie oleju możesz zaopatrzyć sie w uszczelke metalową podstawy filtra oleju. Jest ona na łączeniu tej podstawy z blokiem i uszczelka gumowa pod chłodniczke. Jak wykręcisz filtr oleju to tam jest nakrętka na klucz 27 i rozkręcisz to sobie potem na części pierwsze i dobry dostęp będziesz miał by odkręcić podstawe od bloku.
przy nastepnej wymianie oleju możesz zaopatrzyć sie w uszczelke metalową podstawy filtra oleju. Jest ona na łączeniu tej podstawy z blokiem i uszczelka gumowa pod chłodniczke. Jak wykręcisz filtr oleju to tam jest nakrętka na klucz 27 i rozkręcisz to sobie potem na części pierwsze i dobry dostęp będziesz miał by odkręcić podstawe od bloku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
etka rys 115-55
część nr 26 oring 038 117 070 A pierścień uszczelniający 59x5 dla silnika 1Z
filtr oleju przykręcany bezpośrednio do chłodniczki oleju - brak dodatkowego uszczelnienia oprócz tego na filtrze.
Robiłem to ostatnio w Toledo II, tylko tam są 2 oringi a filtr jest wkładem od góry. Po wymianie obu oringów susza od 2 miesięcy. Koszt 40zł za oryginały. Sprzedawca odradził kupowanie do tego jakich kolwiek zamienników ze względu na niską jakość gumy i małą żywotność.
część nr 26 oring 038 117 070 A pierścień uszczelniający 59x5 dla silnika 1Z
filtr oleju przykręcany bezpośrednio do chłodniczki oleju - brak dodatkowego uszczelnienia oprócz tego na filtrze.
Robiłem to ostatnio w Toledo II, tylko tam są 2 oringi a filtr jest wkładem od góry. Po wymianie obu oringów susza od 2 miesięcy. Koszt 40zł za oryginały. Sprzedawca odradził kupowanie do tego jakich kolwiek zamienników ze względu na niską jakość gumy i małą żywotność.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok