[Audi 80 b3 Comfort Edition] Oddam moja Emerytke w dobre rec
[Audi 80 b3 Comfort Edition] Oddam moja Emerytke w dobre rec
Witam. Po kilku latach rozłaki wróciłem do audi 80
Lubicie czytac i paczec foty? TO zaczynamy <urodziny>
W 2004 dostałem od rodziców auto do pracy na taxi:-P
Audi 80 b3 1.8 PM Comfort Edition. 91 rok, składak 95,
Auto troche pomeczone zewnetrznie ale technicznie zrobilismy ok 150tys km bez zajakniecia.
Po strzale w zadek oczadziałem i kupiłem szmelc jakich mało.
Ford Mondeo MKI 1.8 z sekwencja, klima itp
Ford doprowadził mnie do takiego stanu finansowego ze rzuciłem taxi i znalazłem normalna prace.
Troche pobujałem sie Astra F i wtedy jeszcze z przyszła zona znowu oczadziałem i zakupiłem kolejna zyciowa pomyłke ale juz ze stajni Audi
A6 C5 98r 2.4 na sekwencji w automacie
Zadbany pod kazdym wzgledem mscił sie tym ze stał ponad rok zabrany poprzedniemu włascicielowi za wozenie od wschodnich sasiadow powiedzmy ze cukierków...
Zrobiłem w 1.5 roku 8 tys. W bieżace naprawy poszło 5tys <buu>
W miedzyczasie za 6 stów kupiłem golfa 2 1.3 któremu małymi krokami przywracałem zycie ale z braku czasu poszedł w swiat
A6 miałem tak dosyc ze pojechałem do pobliskiego komisu z którego w zamian za audi wytyrałem E46 . 99r, 2.0 w dieslu 136 km. To auto bede juz wspominał bardzo miło. Jak na ta moc fajnie wciskał w fotel, wachał rope i ogólnie fantastyczne auto. Biedne z wypasu nawet klimy nie miało, dołozyłem tylko bezowy srodek z m-pakietu. technicznie dosyc dobry, zewnetrznie super. Sprzedał sie w 18h od wystawienia.
Sprzedane w zeszły piatek. Uznalismy z zona ze skoro robimy teraz 3-4 tys km rocznie lepiej spłacimy wiekszosc kredytu za wykup mieszkania a kupimy cos za 3-4 tys na dojaz dla niej do pracy.
Szukalem Vectry, Astry F, jakiejs Laguny czy Primery
Znalazłem ogłoszenie własnie audi 80 ale zonie sie nie spodobało...
Za dzień lub dwa udało mi sie ja jednak przekonac ze w tej cenie to najlepsze wyjscie <ok>
A wiec do rzeczy.
Auto o którym mowa to B3 1.8 PM z 91roku.Tez Comfort Edition <ok> Niezłego mam farta co? <lol> Wyposazenia praktycznie brak. Wspomaganie i to co w standardzie dla comforta-gril, chromy, tapicerka (ładna siwa-w porzedniej miałem czarna), blenda z tyłu.
Auto jak widac pełna seria. Od nowosci po sasiedzku-2 włascicieli. W polsce od 2006roku.
Zewnetrznie stan 5-
Jakis debil w dwóch miejscach pojechał gwoździem na lewym oku. Jakies małe ryski itp
Wgniecen brak. Korozji brak. Miał przygode prawy błotnik i zderzak. Odcienie dobrane idealnie. Ale auto ma 23 lata!!
W srodku stan perwekcyjny. Brak przetarc, dziur, rys na plastikach. Tapicerka do lekkiego przeprania. Mieszek biegów rozsypuje sie w dłoni-juz zamówiony.
Technicznie stan rewelacyjny. Musze tylko powalczyc z silnikiem. Lekko sie zamula. Wymieniłem przewdoy i jest poprawa ale jeszcze cos ja boli.
Swiece, kopułka, palec i podstawa monowtrysku lada dzien do wymiany.
Myslałem ze moze to tez wina katalizatora???
Na koniec zostawiłem najlepsze....
Przebieg auta to na chwile obecna 137 tys km.
W 2006r po sprowadzeniu miała niecałe 100 tys
Znalazłem naklejke na przednich drzwiach kierowcy od wewnatrz. W 96 roku miała 18 tys :mrgreen:
W audiczce wszystko chodzi jak nowe. Nic nie skrzypi, nie piszczy. Znam ten model doskonale wiec jakies porównanie mam Nawet moja zona stwierdziła "ale on w kupie" <ok> Nie była przekonana do B3 a teraz "jara" sie nim tak samo jak ja :mrgreen:
Plany wobec auta?
-dojsc dlaczego sie muli. Mozliwe ze potrzebne mu "przegonienie" Pierwszym włascicieliem była kobieta, drugim juz w Polsce starszy Pan pl 60-tki
-dbac
-zachowac w pełnej serii. Dostałem do auta ori 14` aluminiowe te brzydkie pełne ale jakos na kołpakach i pomarańczowym kierunku dobrze wg. mnie wyglada <urodziny>
Podro!!
Lubicie czytac i paczec foty? TO zaczynamy <urodziny>
W 2004 dostałem od rodziców auto do pracy na taxi:-P
Audi 80 b3 1.8 PM Comfort Edition. 91 rok, składak 95,
Auto troche pomeczone zewnetrznie ale technicznie zrobilismy ok 150tys km bez zajakniecia.
Po strzale w zadek oczadziałem i kupiłem szmelc jakich mało.
Ford Mondeo MKI 1.8 z sekwencja, klima itp
Ford doprowadził mnie do takiego stanu finansowego ze rzuciłem taxi i znalazłem normalna prace.
Troche pobujałem sie Astra F i wtedy jeszcze z przyszła zona znowu oczadziałem i zakupiłem kolejna zyciowa pomyłke ale juz ze stajni Audi
A6 C5 98r 2.4 na sekwencji w automacie
Zadbany pod kazdym wzgledem mscił sie tym ze stał ponad rok zabrany poprzedniemu włascicielowi za wozenie od wschodnich sasiadow powiedzmy ze cukierków...
Zrobiłem w 1.5 roku 8 tys. W bieżace naprawy poszło 5tys <buu>
W miedzyczasie za 6 stów kupiłem golfa 2 1.3 któremu małymi krokami przywracałem zycie ale z braku czasu poszedł w swiat
A6 miałem tak dosyc ze pojechałem do pobliskiego komisu z którego w zamian za audi wytyrałem E46 . 99r, 2.0 w dieslu 136 km. To auto bede juz wspominał bardzo miło. Jak na ta moc fajnie wciskał w fotel, wachał rope i ogólnie fantastyczne auto. Biedne z wypasu nawet klimy nie miało, dołozyłem tylko bezowy srodek z m-pakietu. technicznie dosyc dobry, zewnetrznie super. Sprzedał sie w 18h od wystawienia.
Sprzedane w zeszły piatek. Uznalismy z zona ze skoro robimy teraz 3-4 tys km rocznie lepiej spłacimy wiekszosc kredytu za wykup mieszkania a kupimy cos za 3-4 tys na dojaz dla niej do pracy.
Szukalem Vectry, Astry F, jakiejs Laguny czy Primery
Znalazłem ogłoszenie własnie audi 80 ale zonie sie nie spodobało...
Za dzień lub dwa udało mi sie ja jednak przekonac ze w tej cenie to najlepsze wyjscie <ok>
A wiec do rzeczy.
Auto o którym mowa to B3 1.8 PM z 91roku.Tez Comfort Edition <ok> Niezłego mam farta co? <lol> Wyposazenia praktycznie brak. Wspomaganie i to co w standardzie dla comforta-gril, chromy, tapicerka (ładna siwa-w porzedniej miałem czarna), blenda z tyłu.
Auto jak widac pełna seria. Od nowosci po sasiedzku-2 włascicieli. W polsce od 2006roku.
Zewnetrznie stan 5-
Jakis debil w dwóch miejscach pojechał gwoździem na lewym oku. Jakies małe ryski itp
Wgniecen brak. Korozji brak. Miał przygode prawy błotnik i zderzak. Odcienie dobrane idealnie. Ale auto ma 23 lata!!
W srodku stan perwekcyjny. Brak przetarc, dziur, rys na plastikach. Tapicerka do lekkiego przeprania. Mieszek biegów rozsypuje sie w dłoni-juz zamówiony.
Technicznie stan rewelacyjny. Musze tylko powalczyc z silnikiem. Lekko sie zamula. Wymieniłem przewdoy i jest poprawa ale jeszcze cos ja boli.
Swiece, kopułka, palec i podstawa monowtrysku lada dzien do wymiany.
Myslałem ze moze to tez wina katalizatora???
Na koniec zostawiłem najlepsze....
Przebieg auta to na chwile obecna 137 tys km.
W 2006r po sprowadzeniu miała niecałe 100 tys
Znalazłem naklejke na przednich drzwiach kierowcy od wewnatrz. W 96 roku miała 18 tys :mrgreen:
W audiczce wszystko chodzi jak nowe. Nic nie skrzypi, nie piszczy. Znam ten model doskonale wiec jakies porównanie mam Nawet moja zona stwierdziła "ale on w kupie" <ok> Nie była przekonana do B3 a teraz "jara" sie nim tak samo jak ja :mrgreen:
Plany wobec auta?
-dojsc dlaczego sie muli. Mozliwe ze potrzebne mu "przegonienie" Pierwszym włascicieliem była kobieta, drugim juz w Polsce starszy Pan pl 60-tki
-dbac
-zachowac w pełnej serii. Dostałem do auta ori 14` aluminiowe te brzydkie pełne ale jakos na kołpakach i pomarańczowym kierunku dobrze wg. mnie wyglada <urodziny>
Podro!!
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 20:09 przez Zbysiuuu, łącznie zmieniany 3 razy.
Skrzynia i silnik to jedyne czego nie robiłem <mikolaj> Ogólnie za bardzo o nia dbałem. Myslałem ze to bedzie auto na kilka lat wiec nie kupowałem tez byle czego.Marcin19l pisze:ja też bym nie malował lepszy oryginał niż malowanie:)
co takiego w a6 ci się rozsypało że włożyłes tyle kasy chyba właśnie automat :mrgreen:
Zawieszenie na lemforderze ale co chwile cos zaczynało pukac. A szarpnac sie jednorazowo na cały przód za 2 tys nie jest łatwo wiec robiłem na biezaco. Sam chyba szukałem dziury w całym. Wyczytałem ze warto wymienic ezektor-sru do ASO i 110zł poszło. Na vagu sonda wyszła i sru 300. Przewody WN i sru kolejne 300zł. Olej w skrzyni i sru 500. Po poprzedniej zimie zaczeła troche brac olej wiec wolałem sie z nia pożegnac. Na poczatku kochałem A6 i myslałem ze nigdy jej nie sprzedam ale zmieniłem tez zdanie po przejechaniu sie E46.
Mały kurdupel a ma duzo fajniej zestrojone zawieszenie. Oczekiwałem od A6 komfortu a okazał sie troche taboret. Tylko ta cisza w A6...Bajka...moja miała na dodatek podwójne szyby wiec w srodku było cudownie cicho.
Piknie wygląda na tym zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c9108.html
Blenda od 90-tki robi robotę.
Wypoleruj jej siusiaka. <ok>
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c9108.html
Blenda od 90-tki robi robotę.
Wypoleruj jej siusiaka. <ok>
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Leza w piwnicy. 14` takie pełne.quattroBandit pisze:jedynie ori alu mu brakuje
Zona głównie jezdzi czasem w nocy wiec jeszcze zostaje na zimowkach.
Wczoraj wymieniłem mieszek drazka biegów. Strasznie raził w oczy <ok>
[ Dodano: 2014-03-13, 18:53 ]
Ja juz głównie trupy widuje na miescie. No B4 czasem jeszcze Ladne zobacze ale tez nie czesto.quattroBandit pisze:fakt, w końcu ostał się oryginalny <ok> <ok> a to już powoli rarytas zauważyłęm w B3
Trafila mi sie na prawde zdrowa sztuka i mysle ze cana nie była wygórowana=dałem 3.7 tys
Zawieszenie, silnik bez zmian. Zewnetrznie chromy okien, grill A90, Blenda tył A90 i chyba wychodziły na alusach. W srodku gruby welur w kratke. Cos gdzies słyszałem ze jest lepiej wygłuszona ale nie wiem czy to prawda.killerek pisze: czym się różni ta wersja od zwykłej b3?
Dzis zalozylem alusy. Maja nalot od klocków wiec musze je podczyscic jak pogoda pozwoli i strzele fotki
Problem zamulania silnika tez prawie rozwiazany. Na próbe przeczysciłem kopułke i palec- chodzi prawie perfekcyjnie. Kosztuje to grosze wiec sie wymieni <urodziny> Do tego przewody i bedzie lala.
Aha znalazłem problem. Nie podswietlaja mi sie guziki na srodku deski od przeciwmgielnych, reg. wysokosci swiatel i podgrzewania szyby. Wszystko działa ale w nocy nie swieca na czerwono. Bezpieczniki całe. Jakies pomysły???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 07 sty 2007, 11:09
- Lokalizacja: Tychy
Co do podświetlenia to w przyciskach ogrzewania szyby i przeciwmgielnych temat jest banalny- siedzi tam standardowa żarówka 1.2W jak w zegarach- wymiana nie wymaga wyciągnięcia przycisku (wystarczy, że delikatnie podważysz front przycisku- od razu ujrzysz żarówki). Co do regulacji świateł tam jest więcej roboty- musisz wyciągnąć regulator i go rozebrać- jest tam mała żarówka z "wąsami" do przylutowania nie pamiętam jakie ma oznaczenie ta żarówka ... Poszukaj w tematach, pamiętam, że ktoś zrobił kiedyś fotostory.Zbysiuuu pisze:Zawieszenie, silnik bez zmian. Zewnetrznie chromy okien, grill A90, Blenda tył A90 i chyba wychodziły na alusach. W srodku gruby welur w kratke. Cos gdzies słyszałem ze jest lepiej wygłuszona ale nie wiem czy to prawda.killerek pisze: czym się różni ta wersja od zwykłej b3?
Dzis zalozylem alusy. Maja nalot od klocków wiec musze je podczyscic jak pogoda pozwoli i strzele fotki
Problem zamulania silnika tez prawie rozwiazany. Na próbe przeczysciłem kopułke i palec- chodzi prawie perfekcyjnie. Kosztuje to grosze wiec sie wymieni <urodziny> Do tego przewody i bedzie lala.
Aha znalazłem problem. Nie podswietlaja mi sie guziki na srodku deski od przeciwmgielnych, reg. wysokosci swiatel i podgrzewania szyby. Wszystko działa ale w nocy nie swieca na czerwono. Bezpieczniki całe. Jakies pomysły???