Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC]Cabrio prawidlowe cisnienie oleju

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

[ABC]Cabrio prawidlowe cisnienie oleju

Post autor: zzzagubiony » 10 mar 2014, 13:02

witam czy ktos wie jakie powinno byc prawidlowe cisnienie oleju ?

na zimnym jak i przy 90 stopniach ?

w tej chwili sytuacja wyglada tak
na zimnym 4-5 bar
na cieplym bieg jalowy 1 - 1,2
na cieplym podczas jazdy 2,3 - 3

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 10 mar 2014, 15:35

Powinno być:

na zimnym 4-5 bar
na ciepłym bieg jałowy 2 bar(poniżej 2 nie powinno schodzić)
na ciepłym podczas jazdy 4-5 bar

więc u ciebie bardzo kiepsko to wygląda :-/

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 11 mar 2014, 01:41

Cześć :-) Potwierdzam słowa kolegi Puszka bo mój silnik jak na razie podobny poziom trzyma.Pozdrawiam :-)

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 11 mar 2014, 12:34

Imo 1.2 b na ciepłym oleju to nie tragedia-niektóre silniki tka mają po wyjechaniu z fabryki i żyją, a i na 0.8b(na jałowych) normalnie pracują(ale to już taka minimalna granica jak nie chcemy zarzynać powoli)... pytanie jeszcze jakei masz jałowe obroty(czy nie za niskie?) i jaki olej? Nie za rzadki? przechodzony? a najważniejsze to czy nie zalany paliwem... Nie zalewa Ci auta czasami? Nie ma problemu z lamdą, czujnikiem temp itd? Potraficz ocenić czy w oleju nei ma benzyny? (moim zdanime to jest jedynm z najczęstszych powodów niskieog ciś.)

Możesz także sprawdzić zaworki przelewowe pod pokrywami wałków(zaworki w głowicy wpisz w szukajke). Przelewają one nadmiar ciś. które idzie na regulatory luzów-jeśli którys z nich zaklinował się w pozycji otwartej to po peirwszy powinno spaść ciś. w silniku na wolnych, a po drugie szklanki moga walić(szczególnie na wolnych). Nie słychać u Ciebie szklanek?

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 11 mar 2014, 12:55

zacznijmy od tego ze mam jakas nieszczelnosc temat tez opisany ponizej troche
prawdopodobnie poszedl simering na wale - czy jest to opcja zeby cisnienie przez to spadlo ?

co do oleju bedzie wymieniany na dniach

jezdze na mobil 10w40

co do obrotow na jalowym mam 800 przy 100km okolo 2,5 - 2,7

niestety nie mam opcje podmiany czujnika ;/

teraz pytanie bo ten silnik ma dwa czujniki

1 pinowy - to okolo 15 - 20 pl m
2 pinowy - jedyny w ic 138 po rabatach

pytanie ktory z nich odpowiada konkretnie za cisnienie ?

no jest taki delikatny swierszczyk na wolnych obrotach
za to od spody jest bardzo glosny swierszcz - tez nie mam porownania z inna vka ;/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 mar 2014, 18:29

Chodzi o czujnik na dodatkowe zegary? Jeśli tak to oryginalnie jest dwupinowy o numerze: 035919561

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl