[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami
[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami
Witam od kilku dni mam problem.
Odpalam auto na benzynie/gazie, obroty zawsze były na 1100, a teraz od kilku dni ma 1000 obrotów. Podczas zmiany biegu lub wciśnięcia sprzęgła przy hamowaniu obroty spadają do 900-600 po czym gaśnie i ma problem odpalić (zapomniałem dodać, że brakuje mu mocy podczas jazdy). Byłem u gazownika który wymienił mi:
-reduktor (parownik)
-węże od gazu
-filtr gazu
Nic to nie dało auto dalej ma te same problemy, nic się nie zmieniło. Gazownik mówił ze to nie problemy mechaniczne tylko problem od gazu, jednak przy ponownej wymianie nowego reduktora i tak problem był cały czas ten sam.
Proszę o pomoc z góry dziękuje
Audi 80 B4 2.0 ABK 115KM
Odpalam auto na benzynie/gazie, obroty zawsze były na 1100, a teraz od kilku dni ma 1000 obrotów. Podczas zmiany biegu lub wciśnięcia sprzęgła przy hamowaniu obroty spadają do 900-600 po czym gaśnie i ma problem odpalić (zapomniałem dodać, że brakuje mu mocy podczas jazdy). Byłem u gazownika który wymienił mi:
-reduktor (parownik)
-węże od gazu
-filtr gazu
Nic to nie dało auto dalej ma te same problemy, nic się nie zmieniło. Gazownik mówił ze to nie problemy mechaniczne tylko problem od gazu, jednak przy ponownej wymianie nowego reduktora i tak problem był cały czas ten sam.
Proszę o pomoc z góry dziękuje
Audi 80 B4 2.0 ABK 115KM
Ostatnio zmieniony 16 mar 2014, 00:52 przez Sharky09, łącznie zmieniany 2 razy.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przepływomierz był wymieniany niedawno, ale mechanik ostatnio mówił że przydałoby się wymienić i teraz przy tych wybuchach mógł się rzeczywiście jeszcze bardziej zepsuć bo ostatnio przy wybuchu uszczelka mi się zsunęła i musiałem ją powrotem umieścić i dokręcić opaska na śrubkę jutro zobaczę czy to rzeczywiście ta przyczyna i czy wszystko jest szczelne.
[ Dodano: 2014-03-16, 20:53 ]
[ Dodano: 2014-03-17, 16:43 ]
Dzisiaj jadąc auto zaczęło mi się tak jakby dusić a dokładnie jakbym podczas jazdy wciskał hamulec na 3 sekundy i puszczał go i tak bez przerwy, skończyło się na tym że samochód zgasł po wciśnięciu sprzęgła przy hamowaniu. Czy to może być przyczyna przepływomierza? Kolega mówił że miał to samo i problem rozwiązał wymieniając przepływomierz (sprawdzałem szczelność i jest wszystko w porządku)
[ Dodano: 2014-03-16, 20:53 ]
Sharky09 pisze:Przepływomierz był wymieniany niedawno, ale mechanik ostatnio mówił że przydałoby się wymienić i teraz przy tych wybuchach mógł się rzeczywiście jeszcze bardziej zepsuć bo ostatnio przy wybuchu uszczelka mi się zsunęła i musiałem ją z powrotem umieścić i dokręcić opaska na śrubkę jutro zobaczę czy to rzeczywiście ta przyczyna i czy wszystko jest szczelne.
[ Dodano: 2014-03-17, 16:43 ]
Dzisiaj jadąc auto zaczęło mi się tak jakby dusić a dokładnie jakbym podczas jazdy wciskał hamulec na 3 sekundy i puszczał go i tak bez przerwy, skończyło się na tym że samochód zgasł po wciśnięciu sprzęgła przy hamowaniu. Czy to może być przyczyna przepływomierza? Kolega mówił że miał to samo i problem rozwiązał wymieniając przepływomierz (sprawdzałem szczelność i jest wszystko w porządku)