[ABC LPG] Problemy z silnikiem
Podepnę się tutaj...Mam nadzieje że dobrze.
Więc mam taki problem...Auto z gazem..Po dłuższym postoju mam problem z odpaleniem...Jak odpalam to tak jak by strzelał przeskakiwał strzeli w wydech i wko0ncu odpali....czyli jak trochę dłużej pokręcę to odpali tylko z takimi właśnie objawami...jak już odpali to nie raz obroty zawieszają się wysoko a po chwili zaczynają falować ta jakbym cały czas dodawał i puszczał gaz...drażni mnie to strasznie macie jakieś pomysły w czym tkwi problem...?
Więc mam taki problem...Auto z gazem..Po dłuższym postoju mam problem z odpaleniem...Jak odpalam to tak jak by strzelał przeskakiwał strzeli w wydech i wko0ncu odpali....czyli jak trochę dłużej pokręcę to odpali tylko z takimi właśnie objawami...jak już odpali to nie raz obroty zawieszają się wysoko a po chwili zaczynają falować ta jakbym cały czas dodawał i puszczał gaz...drażni mnie to strasznie macie jakieś pomysły w czym tkwi problem...?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:18
- Lokalizacja: Staszów
odetnij LPG fizycznie (albo zakręć butlę, albo ściągnij konektor z elektrozaworu w komorze silnika) i zobacz czy po wypaleniu lpg nadal będziesz miał problemy z odpalaniem na PB. Może też wziąć słoik z wodą i przewód podciśnienia idący z reduktora do kolektora wsadzić na zgaszonym silniku do słoika - jak idą bąble to reduktor puszcza "extra" lpg do kolektora i silnik "zalewa".
Po takim ciężkim odpaleniu czujesz smród PB z wydechu lub jak kopniesz w pedał gazu to puści czarnego bąka?
Po takim ciężkim odpaleniu czujesz smród PB z wydechu lub jak kopniesz w pedał gazu to puści czarnego bąka?
Panowie jeśli pompa to co dalej ? tzn wiem co dalej trzeba wymienić i tu jest parę problemów po pierwsze mam dosyć utrudniony dostęp do niej bo mam podłogę w bagażniku bez tego okrągłego dekielka tylko litą na niej jest jeszcze zainstalowana butla LPG, rozumiem że najlepiej podjechać do gazownika żeby wyjął butlę ? Wtedy zdjąć podłogę i wymienić pompę ? Drugie pytanie jaką pompę kupić na allegro jakąś używkę ? samą czy z koszykiem? Macie jakieś doświadczenie w tym temacie na pewno!
Czekam na info pozdro!
Czekam na info pozdro!
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
affek, nigdzie nie trzeba jeździć, odkręcasz 2 pasy na butli, ściągasz butle ze stelażu i kładziesz na złożonej kanapie(u mnie nie trzeba było rozpinać przewodów lpg, były dość długie by tak przesunąć butle), odkręcasz podstawke(stelaż), ściągasz dywan, odkręcasz śrubki, ściągasz górną pokrywe(kawał blachy) i masz dostęp do baku/pompy
Pompe najlepiej nówke ori lub Bosha, ewentualnie ori używka, odpuść sobie te zamienniki za 100-150zł
Pompe najlepiej nówke ori lub Bosha, ewentualnie ori używka, odpuść sobie te zamienniki za 100-150zł
Myślicie że ta będzie idealna ? http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-b4- ... 85713.html czy nie sugerować się że ładnie wyczyszczona na sprzedaż
Fajnie jak ktoś coś wyczyści.Mnie osobiście parę razy udało się kupić część z takim właśnie podejściem.Zresztą ostatni raz miał negatyw w październiku 2013 a do tej pory nie a trochę szrotu sprzedał.Myślisz że będziesz miał pecha i kupisz nie sprawną,brudna też może nie działać jak i każda z nich na allegro.Taka schiska i rozumiem Cię. Cena też dobra choć bez pływaka więc będziesz go musiał przełożyć,sprawdź jak wygląda sprawa z reklamacją w opisie i zadzwoń do gościa.Pozdrawiam
Witam
Po wymianie pompy paliwa jak ręką odjął... Wszystko działa, musiała się przytrzeć jak było mało benzyny.
Natomiast ręce mi już opadają jeśli chodzi o układ chłodzenia...
Jak już wcześniej wspomniałem wymieniłem węże idące od nagrzewnicy do silnika ( w które wpięty jest gaz)... ale temperatura na silniku jest cały czas 100°C przez co układ dostaje chyba ciśnienia i znowu gdzieś tam wysadza te węże i kapie... i to tak dosyć solidnie, najlepsze jest to że kapie dopiero po zgaszeniu auta. I ucieka mi jeszcze troszkę płynu z odpowietrznika przy wężu nagrzewnicy.
Dodam jeszcze że wentylatory włączają się przy 90-100 stopniach różnie, chodzą około 30-40 sekund i się wyłączają. Od pół roku z tym walczę nie mam już siły... Myślę o najgorszym... a nie chcę jej sprzedawać bo jest świetna! Drodzy koledzy POMOCY!!!! BŁAGAAM
Po wymianie pompy paliwa jak ręką odjął... Wszystko działa, musiała się przytrzeć jak było mało benzyny.
Natomiast ręce mi już opadają jeśli chodzi o układ chłodzenia...
Jak już wcześniej wspomniałem wymieniłem węże idące od nagrzewnicy do silnika ( w które wpięty jest gaz)... ale temperatura na silniku jest cały czas 100°C przez co układ dostaje chyba ciśnienia i znowu gdzieś tam wysadza te węże i kapie... i to tak dosyć solidnie, najlepsze jest to że kapie dopiero po zgaszeniu auta. I ucieka mi jeszcze troszkę płynu z odpowietrznika przy wężu nagrzewnicy.
Dodam jeszcze że wentylatory włączają się przy 90-100 stopniach różnie, chodzą około 30-40 sekund i się wyłączają. Od pół roku z tym walczę nie mam już siły... Myślę o najgorszym... a nie chcę jej sprzedawać bo jest świetna! Drodzy koledzy POMOCY!!!! BŁAGAAM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ciśnienie w układzie jest nawet gdy jest wszystko sprawne, jak gdzieś kapie to znaczy że masz gdzieś nieszczelność albo zepsuty korek i nadmiaru ciśnienia nie upuszcza.
Co do wskaźnika na desce to w audi 80 lubi często oszukiwać. Co do częstego włączania się wentylatorów to bimetaliczny włącznik (wkręcony w chłodnicę) wentylatorów lubi wysiadać jeszcze częściej.
Co do wskaźnika na desce to w audi 80 lubi często oszukiwać. Co do częstego włączania się wentylatorów to bimetaliczny włącznik (wkręcony w chłodnicę) wentylatorów lubi wysiadać jeszcze częściej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
znajdz nr ori wezy i przedzwon do inter carsu w twojej okolicy dobiora ci zamienniki
co do twojej temperatury wydaje mi sie ze nie ma tragedi ;]
ja zawsze mialem 90 stopni dopoki nie przelutowalem plytki w liczniku od tamtej pory mam 100 stopni jesli ci sie wlacza wentulator i utrzymuje max 100 to nie masz sie czym martwic - takie jest moje zdanie.
a to ze v-ki maja nieszczelnosci to nic nowego mi tez ucieka wszystko to co mozliwe
co do twojej temperatury wydaje mi sie ze nie ma tragedi ;]
ja zawsze mialem 90 stopni dopoki nie przelutowalem plytki w liczniku od tamtej pory mam 100 stopni jesli ci sie wlacza wentulator i utrzymuje max 100 to nie masz sie czym martwic - takie jest moje zdanie.
a to ze v-ki maja nieszczelnosci to nic nowego mi tez ucieka wszystko to co mozliwe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tyle za komplet z ASO :shock: jak ta cena dotyczy wszystkich węży chłodzenia to bardzo dobra cena. Tylko nie wiem po co wymieniać wszystkie. Wsadzisz kupę kasy a okaże się że ucieka przez któryś oring uszczelniający metalowe rurki, chłodnicę, nagrzewnicę albo syf na króćcach w miejscu zaciskania węża.affek pisze:aso krzyczą sobie po 300 zł po koleżeńsku za komplet...