[B3 1.6 RN] Zgasł nagle podczas jazdy i nie odpala
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
to sie nie psuje tylko przecieka ewentualnie to odprowadza nadmiar paliwa do baku tkz powrot. skoro na kablach masz mocne przebicie to je wymień drugie to w jakim stanie jest kopulka i palec i jakiego koloru jest ta iskra bo to ze jest to jeszcze nic nie znaczy. Tak jak kolega wyżej radzi sciagnij wezyk wez buteleczke (sloiczek) zakrec silnikiem i zobacz czy jest paliwo
Przewody WN, kopułka i palec oraz świece wymienione bodajże w grudniu---wspominałem o tym na początku posta, iskra ciężko okreslic żółtawo-niebieskawa raczej ok,
który ten wężyk mam sciągnąć? opiszcie mi to blizej mam wziąść pustą butelkę i spr czy leci paliwo czy butle z beną i spr czy zaciąga?
Kable jak i kopułkę i palec ma stare( były sprawne) może podmienie?
Ciekawi mnie tylko czemu po tylu próbach kręcenia świece suche?
Chyba jednak będzie problem z doprowadzeniem paliwa...
[ Dodano: 2014-03-17, 20:07 ]
I czy to, że ostatnio jak mi ją zamuliło i wróciło do normy to mogła być oznaka padajacej pompy?
który ten wężyk mam sciągnąć? opiszcie mi to blizej mam wziąść pustą butelkę i spr czy leci paliwo czy butle z beną i spr czy zaciąga?
Kable jak i kopułkę i palec ma stare( były sprawne) może podmienie?
Ciekawi mnie tylko czemu po tylu próbach kręcenia świece suche?
Chyba jednak będzie problem z doprowadzeniem paliwa...
[ Dodano: 2014-03-17, 20:07 ]
I czy to, że ostatnio jak mi ją zamuliło i wróciło do normy to mogła być oznaka padajacej pompy?
Miałem to samo. Nie wiadomo czego gasł , a po jakimś czasie palił i sie jechało 2-3 tys kilometrów i łopiać tak samo.
Aż pewnego piĘUknego dnia zgasł i już nie zapalił i była to padnięta ze starości pompka.
To że świece suche świadczy że nafty nie ma. Poczytaj to z kartki i sam wszystko zrobisz za 30złoty-cena starej- nowej pompki ze szrotu , albo nowej ze sklepu.
Aż pewnego piĘUknego dnia zgasł i już nie zapalił i była to padnięta ze starości pompka.
To że świece suche świadczy że nafty nie ma. Poczytaj to z kartki i sam wszystko zrobisz za 30złoty-cena starej- nowej pompki ze szrotu , albo nowej ze sklepu.
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
No to jak masz świece suche to jesteśmy coraz bliżej. <ok>DanielTST pisze:Ciekawi mnie tylko czemu po tylu próbach kręcenia świece suche?
Chyba jednak będzie problem z doprowadzeniem paliwa...
Wszystko wskazuje jak narazie na pompkę ...
[ Dodano: 2014-03-18, 16:15 ]
I jak tam działania? Coś się wyklarowało?
No i tak Panowie na początek wielkie podziękowania za pomoc w lokalizacji usterki
Wina leżała po stronie pompy paliwowej.
Wymieniłem dziś na używkę i samochód odpala, co prawda nie odpalił od razu bo zapewne był zapowietrzony.... Po zamontowaniu sprawnej pompki testując ją jak wyżej zalecono tzn kręcac rozrusznikiem paliwo nie leciało. Dopiero jak podałem do gaźnika paliwo, zalałem zasobnik i filter, zaskoczył. Takze problem nieodpalania rozwiązany.
Mam natomiast jeszcze kilka pytań, które nasuwają się po dokładniejszym przyjrzeniu się autko wynikłe podczas próby zlokalizowania usterki, a mianowicie:
1. Do czego powinien być podłączony ten czarny kabelek o którym wspominałem nieco wyżej...?
2. Bardziej nurtujące co to jest...
Patrz foto 1 zdj poglądowe mniej więcej gdzie to cuś się znajduje...
2 zdj z bliska
Prawdopodobnie miałem to rozpięte cały czas, przeglądając wszystko oczywiście to podpiąłem i jak uruchomiłem silnik to po jakimś czasie złapał mi dość wysokie obroty(obrotomierza brak ale tak myślę ok 1800-2000) jak odłączyłe wszystko wróciło do stanu dawnego.
3. Czy Wasz moduł zapłonowy w trakcie pracy silnika też osiąga taką temp , że ciężko go nawet dotknąć? Mam go na wierzchu i trochę mnie to niepokoi, wcześniej nigdy nie sprawdzałem no i po co?
Jeszcze raz wielkie dzięki za naprowadzenie i pomoc w wykryciu usterki.
PS. za oryginalną używkę dałem 3 dyszki, pisało na niej Audi B3 1,8 ale wygląd identyczny.
Pozdrawiam
Wina leżała po stronie pompy paliwowej.
Wymieniłem dziś na używkę i samochód odpala, co prawda nie odpalił od razu bo zapewne był zapowietrzony.... Po zamontowaniu sprawnej pompki testując ją jak wyżej zalecono tzn kręcac rozrusznikiem paliwo nie leciało. Dopiero jak podałem do gaźnika paliwo, zalałem zasobnik i filter, zaskoczył. Takze problem nieodpalania rozwiązany.
Mam natomiast jeszcze kilka pytań, które nasuwają się po dokładniejszym przyjrzeniu się autko wynikłe podczas próby zlokalizowania usterki, a mianowicie:
1. Do czego powinien być podłączony ten czarny kabelek o którym wspominałem nieco wyżej...?
2. Bardziej nurtujące co to jest...
Patrz foto 1 zdj poglądowe mniej więcej gdzie to cuś się znajduje...
2 zdj z bliska
Prawdopodobnie miałem to rozpięte cały czas, przeglądając wszystko oczywiście to podpiąłem i jak uruchomiłem silnik to po jakimś czasie złapał mi dość wysokie obroty(obrotomierza brak ale tak myślę ok 1800-2000) jak odłączyłe wszystko wróciło do stanu dawnego.
3. Czy Wasz moduł zapłonowy w trakcie pracy silnika też osiąga taką temp , że ciężko go nawet dotknąć? Mam go na wierzchu i trochę mnie to niepokoi, wcześniej nigdy nie sprawdzałem no i po co?
Jeszcze raz wielkie dzięki za naprowadzenie i pomoc w wykryciu usterki.
PS. za oryginalną używkę dałem 3 dyszki, pisało na niej Audi B3 1,8 ale wygląd identyczny.
Pozdrawiam
W tej dziedzinie raczej nie pomogę Tobie, ale na wszelki wypadek popatrz czy masz tak samo między gażnikiem a pokrywą zaworów.
Ten zaznaczony u mnie kabel ( dwa kable w środku ) idą od czujnika po drugiej strony głowicy . Ale u Ciebie jest chyba inaczej.
Dzięki za punkcika. Dobrze że nie nawymieniałeś niepotrzebnie róznych kabli świec i kopułek.
Ten zaznaczony u mnie kabel ( dwa kable w środku ) idą od czujnika po drugiej strony głowicy . Ale u Ciebie jest chyba inaczej.
Dzięki za punkcika. Dobrze że nie nawymieniałeś niepotrzebnie róznych kabli świec i kopułek.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia