Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] majster do lpg 2 generacji abk

Wszystko co związane z LPG
arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

[B4 2.0 ABK] majster do lpg 2 generacji abk

Post autor: arek1995pl » 16 mar 2014, 21:30

Witam czy ktoś w okolicach lukowa lubartowa jest kto potrafi ustawic gaz 2 generacji lub polecacie kogoś?

[ Dodano: 2014-03-16, 21:35 ]
Lub po prostu powiedcie jak ustawic bo gazownik jeden inaczej mówi 2 inaczej

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 mar 2014, 21:36

Jaki masz sterownik od tego gazu? Jak by ci się chciało kiedy podjechać do radzynia to mogę spojrzeć.

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 16 mar 2014, 21:51

Stag l parownik lovato do Radzynia podjade nie ma problemu a dasz rade to wyregulować? Żeby obroty byly i spalanie jako takie?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 mar 2014, 21:58

Nie bardzo stag'a L chce mi się regulować. A byłeś u kogoś już na regulacji?

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 16 mar 2014, 22:06

Tak ale wymienil bym membrany i dopiero bym komus dal do regulacji

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 mar 2014, 22:19

Sam będziesz wymieniał membrany? Jeśli dasz radę je wymienić to i dasz radę to wyregulować.

Od spodu sterownika (tam gdzie jest wtyczka) masz 3 LEDy jeden jest od TPS a dwa czerwony i zielony obok siebie to LEDy o sondy. Zresztą zobacz w instrukcji: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... rukcja.pdf

Tam na 4 stronie od punkty 7 masz regulację.
Tutaj masz sprawdzić poprawność regulacji: https://audi80.pl/b4-abt-lpg-nie-trz ... htm#905872
I tu jeszcze masz jeden artykuł: https://docs.google.com/document/d/1bIY ... sp=sharing

Jak nic nie będzie sknocone to na pewno na miejscu znajdziesz kogoś kto to wyreguluje.

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 07:53

Sprawdzalem dzis i u mnie pali sie tylko czerwona

[ Dodano: 2014-03-17, 09:12 ]
Reguluje reduktorem czyli czuloscia membrany?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2014, 11:29

arek1995pl pisze:Sprawdzalem dzis i u mnie pali sie tylko czerwona
ta czerwona przy zielonej czy ta czerwona która jest "sama".
arek1995pl pisze:Reguluje reduktorem czyli czuloscia membrany?
Czułością i bypasem. Bypass to ta mała mosiężna śrubka od góry i nie przesadzaj z odkręceniem bypasu. Czułość ruszasz dopiero gdy stwierdzisz nieliniowość podawania gazu wraz ze wzrostem obrotów (czyli sprawdzasz czy przy każdym obrotach zmieni się kolor diody przy lekkim pokręceniu registra). Zresztą poczytaj w linkach które podałem. I chyba nie muszą mówić że musisz mieć sprawną sondę lambda.

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 12:49

Sama czerwona

[ Dodano: 2014-03-17, 12:49 ]
Audi byla podpinana pod komputer i sonda sprawna

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 19:31

zamieszczam fotki z mojego abk i powiedcie jak ustawic po zmianie membran bo wlasnie zmieniłem i dobija mnie juz ten samochod Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2014-03-17, 19:32 ]
na zdjeciu 3 w tej puszcze jest tyko jedna dioda czerwona

[ Dodano: 2014-03-17, 19:34 ]
srubka mala na parowniku zakrecona jest od czułosci jakies 3 obroty wykrecona na przewodzie tez okolo 2-3 razy jest wykrecona

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2014, 19:47

Rany wiem jak wygląda reduktor lovato i ten stag. Chodziło mi o mikser.

Co do regulacji wcześniej pisałem kilka jak, dałem linki poczytaj.
Najprościej to reguluj aby dobrze chodził registrem na wężu jeśli będzie coraz gorzej podczas podnoszenia obrotów (oczywiście podnieś obroty żeby to sprawdzić) to pokręć trochę czułość na parowniku i znów ustaw registrem aby dobrze chodził.

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 19:49

[ Dodano: 2014-03-17, 19:50 ]
aldi pisze:Rany wiem jak wygląda reduktor lovato i ten stag. Chodziło mi o mikser.

Co do regulacji wcześniej pisałem kilka jak, dałem linki poczytaj.
Najprościej to reguluj aby dobrze chodził registrem na wężu jeśli będzie coraz gorzej podczas podnoszenia obrotów (oczywiście podnieś obroty żeby to sprawdzić) to pokręć trochę czułość na parowniku i znów ustaw registrem aby dobrze chodził.
Obrazek

[ Dodano: 2014-03-17, 19:53 ]
jak myslicie jak bym podjechał do gazownika który zaklada gaz wyregulował by to

[ Dodano: 2014-03-17, 19:54 ]
i czy jestem w stanie wg to ustawic bo przypominam ze tylko 1 diode mam
i 4 przełaczniki

[ Dodano: 2014-03-17, 20:06 ]
Lub powiedcie gdzie to ustawia

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2014, 20:15

A sorry masz takiego stag: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... stag2l.pdf
Tam niema diod od składu mieszanki potrzebujesz testera albo miernik aby zobaczyć co się dzieje z sondą potrzebne do regulacji. Tak jak opisałem tutaj: https://audi80.pl/b4-abt-lpg-nie-trz ... htm#905872
jak myslicie jak bym podjechał do gazownika który zaklada gaz wyregulował by to
Tak, nawet większość gazowników ustawiłaby w miarę dobrze to na słuch bez żadnych przyrządów (jeśli nic innego przy okazji niedomaga).
Ostatnio zmieniony 18 mar 2014, 11:19 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 20:18

Kolego ja mam:D a i czemu musze register skrecic żeby obroty byly jako takie a i w filtrze mam zwezke

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2014, 20:35

arek1995pl pisze: i czemu musze register skrecic żeby obroty byly jako takie
to pytanie czy tak jest u ciebie?
Obrotów się tym nie ustawia tylko dawkę gazu, jak masz za ubogą mieszankę albo za bogatą to obroty będą szaleć bo komputer silnika i cały silnik jest przystosowany jest do pracy na stechiometrycznej mieszance i jak masz za ubogo albo za bogato to sobie nie radzi.

PS. i po zdjęciu widzę że mikser masz w dobrym miejscy a nie na kolektorze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl