Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] majster do lpg 2 generacji abk

Wszystko co związane z LPG
arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 20:48

U mnie tak jest bo mam calkiem calkiem czulosc wkręcona czyli co wykręcać czy co dobija mnie to juz

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2014, 21:35

A jak skrecisz register na wezu aby dobrze chodził to na wyższych nie chce chodzić? Skreć jeszcze bypass. Filtr powietrza masz czysty?

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 21:43

Chodzi tylko raz obroty 1.100 raz 800 filtr czysty co uwazasz o tej zewzce w filtrze i o ustawieniu czulosci tak by bylo równe z ciśnieniem atmosferycznym slyszales o tym?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2014, 21:59

Masz jakąś zwężkę przed mikserem? Niby coś wspominałeś ale nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.

Nie wiem czy mikser nie za mały bo chyba 34mm się zwykle montuje.
A na benzynie jakie masz obroty? Możliwe że komputer od benzyny od tych szalejących obrotów podniosły sobie wolne obroty na te 1100 więc ich nie zbijaj na siłę skręcając dawkę gazu.
arek1995pl pisze: i o ustawieniu czulosci tak by bylo równe z ciśnieniem atmosferycznym slyszales o tym?
chyba kojarzę że chodzi o to aby przy zakręconym bypassie, załączonym dopływie gazu i zdjętym przewodzie gaz nie leciał dopiero przyłożenie podciśnienia spowoduje jego wyciągnięcie.

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 18 mar 2014, 06:48

Tak i jak tak ustawilem duże obroty mam zwwzke mam we wlocie powietrza w filtrze

[ Dodano: 2014-03-18, 06:49 ]
I co myślisz o tym ustawieniu

[ Dodano: 2014-03-18, 08:04 ]
Rano pi odpaleniu obroty 1000 po rozgrzaniu 1200 1400 i wolno schodzi z obrotów czasami zatrzymuje sie przy 1600

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 mar 2014, 10:13

arek1995pl pisze:Tak i jak tak ustawilem duże obroty mam zwwzke mam we wlocie powietrza w filtrze
Jak zwężkę? Masz tam wsadzoną jakąś szmatę czy zmywak. Cały czas piszesz o to tej zwężce a nie mam pojęcia o co ci z nią chodzi. Naturalną zwężką przy gazie mieszalnikowym jest mikser bo działa to na podobnej zasadzie zwężka w gaźniku ale czasem jak nie nie da ustawić to "fachowcy" przytykają wlot filtra powietrza.
arek1995pl pisze:Rano pi odpaleniu obroty 1000 po rozgrzaniu 1200 1400 i wolno schodzi z obrotów czasami zatrzymuje sie przy 1600
Chodzi ci o obroty na benzynie? Jak masz na benzynie wysokie obroty to zbijanie ich przez zubażanie mieszanki jest mega niefachowe i niebezpieczne dla silnika.

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 18 mar 2014, 12:06

Chodzi o gaz obroty na gazie na benzynie wszystko ok czy ta zwężka to normalne?

[ Dodano: 2014-03-18, 19:15 ]
Bypass zakrecilem na max czułość miedzy wkręcona miedzy duzymi obrotami a falowaniem register tak na oko od jutro sprawdzam spalanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl