[B3 2.0 3A] problemy z LPG
[B3 2.0 3A] problemy z LPG
witam, mam problemy z moją 80'tką 2.0 w LPG :
- strasznie duże spalanie , ostatnio zalałem 8 litrów LPG to zrobilem z 25-30 km
- słabe przyspieszenie, obroty szybko idą a prędkosc bardzo powoli
- na benzynie też podobnie
- odpali na zimnym tylko z podpietą kostką od wtrysków, potem jak zgaśnie na ciepłym, to trzeba ją odłączyć o.o
niedawno kupilem ją, rok stala, a już jestem troche zawiedziony, bo wcześniej w ogóle nie chciala odpalać a teraz takie coś, pomóżcie bo strach jechać...
- strasznie duże spalanie , ostatnio zalałem 8 litrów LPG to zrobilem z 25-30 km
- słabe przyspieszenie, obroty szybko idą a prędkosc bardzo powoli
- na benzynie też podobnie
- odpali na zimnym tylko z podpietą kostką od wtrysków, potem jak zgaśnie na ciepłym, to trzeba ją odłączyć o.o
niedawno kupilem ją, rok stala, a już jestem troche zawiedziony, bo wcześniej w ogóle nie chciala odpalać a teraz takie coś, pomóżcie bo strach jechać...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może masz spalone sprzęgło i przez to też dużo pali bo cała "moc" którą wytwarza silnik jest przetwarzane na ciepło przez tarcze sprzęgłową.emczy pisze:- słabe przyspieszenie, obroty szybko idą a prędkosc bardzo powoli
Byłeś na regulacji gazu? O jaką kostkę wtrysku chodzi (gdzie podłączona)?
Masz mechaniczny wtrysk więc musisz sam się wziąć solidnie za edukacje i szukanie materiałów, bo już niema na tym forum zbyt wiele osób które krok po kroku powie co naprawiać przy mechanicznym wtrysku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może i tak, bo jedynie z czujników temperatury, to wymieniałem czujnik temperatury wody.
aa też dławi się często na benzynie i na podpiętym i nie podpiętym
ale mimo wszystko głupie są te ceregiele z podłaczaniem rozłączaniem...
ważne żeby odpalił na benzynie, by potem przełączył sie na gaz bo przy kręceniu (na zimnym) na pozycji 0 na instalacji zamarza parownik.. eszz
aa też dławi się często na benzynie i na podpiętym i nie podpiętym
ale mimo wszystko głupie są te ceregiele z podłaczaniem rozłączaniem...
ważne żeby odpalił na benzynie, by potem przełączył sie na gaz bo przy kręceniu (na zimnym) na pozycji 0 na instalacji zamarza parownik.. eszz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tylko czujników temperatury wody masz przynajmniej 3.emczy pisze:wymieniałem czujnik temperatury wody, bo się wentylatory nie załączały.
1. Dla ECU czyli sterownika wtrysku i on na podstawie jego odczytów włącza wtryskiwacz rozruchowy. Znajduję się w króćcu przy głowicy.
2. czujnik na wskaźnik na desce, też znajduje się na króćcu.
3. czujnik załączający wentylatory znajdujący się na chłodnicy.
czyli z tego co mówisz - 1aldi pisze:Tylko czujników temperatury wody masz przynajmniej 3.emczy pisze:wymieniałem czujnik temperatury wody, bo się wentylatory nie załączały.
1. Dla ECU czyli sterownika wtrysku i on na podstawie jego odczytów włącza wtryskiwacz rozruchowy. Znajduję się w króćcu przy głowicy.
2. czujnik na wskaźnik na desce, też znajduje się na króćcu.
3. czujnik załączający wentylatory znajdujący się na chłodnicy.
aa czy wysokie spalanie LPG jak i Pb może być Sonda Lambda ?
dodam też, jeżeli coś to pomoże to mam przekaźnik 102 z VW zamiast 208 - pompa paliwa i czy też ma to wpływ na spalanie ? dzieki