Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 NE/JV] Regulacja obrotów biegu jałowego.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

[B3 1.8 NE/JV] Regulacja obrotów biegu jałowego.

Post autor: Berooman » 17 mar 2014, 23:34

Czy da radę zrobić to samemu ze szczątkową wiedzą na ten temat? Czy robi się tak samo na Pb i instalacji LPG? Czy zależy to od producenta instalacji gazowej? Trzeba to zrobić na gaźniku? Czy poluzowanie linki na ssaniu mechanicznym zmieni obroty? Mam ich 1600 na luzie na obu paliwach.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 18 mar 2014, 09:13

przy gazniku jest silniczek krokowy do ktrego idzie wiazka z wtyczka, ten silniczek działa pewną siłą na przepustnice zeby wyregulowac obroty, teraz pytanie kiedy masz te 1600 obrotów ? na zimno na ciepło czy cały czas?

Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

Post autor: Berooman » 19 mar 2014, 07:13

Ten krokowiec jest częścią składową gaźnika czy jest oddzielnym urządzeniem? Jak wygląda? To w końcu gaźnikowe mają krokowca czy nie? Na zimnym jest mniej obrotów ale to przez temperaturę silnika. Rozgrzewa się dość szybko i 1600 mam cały czas.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 19 mar 2014, 09:19

Jeden siłowników podciśnieniowych odpowiada za podwyższanie obrotów biegu jałowego . Najprawdopodobniej się zaciął .

Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

Post autor: Berooman » 19 mar 2014, 10:21

Czy to o czym mówisz to taka małą wajcha na gaźniku z membranką? Przy okazji odkręcania gaźnika trochę nią poruszałem na sucho. Mogłem w ten sposób coś uszkodzić? Mam jeszcze taką niewielką zieloną banieczkę podkręconą do ramy w środku. Od niej idą dwa cienkie twarde wężyki. Jeden do gaźnika i jeden do przewodu paliwowego od gazu jak mi się zdaje. Czy mogę dostać zdjęcie który siłownik jest za to odpowiedzialny?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 20 mar 2014, 09:00

Najprawdopodobniej jest to siłownik uchyalana przepustnicy z mechaniczną skrzynia biegów nr 14 z rysunku ( strona 137 Obsługa i naprawa Audi 80 - do pobrana z forum ) , ja swój zdemontowałem i mam spokój.

Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

Post autor: Berooman » 31 mar 2014, 16:30

Obroty reguluje się na jednej śrubce. Wystarczy dobrze poobserwować na włączonym silniki pracę gaźnika przy dodawaniu gazu. Dziękuję za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl