Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Zawieszenie tył b3 quattro

ODPOWIEDZ
kamiluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2011, 16:05

[ALL]Zawieszenie tył b3 quattro

Post autor: kamiluch » 13 mar 2012, 13:05

Witam potrzebuję fachowej porady w sprawie wymiany tylnych amorków i sprężyn w audi 80 b3 quattro 89r . Do czego po kolei przystąpić?I czy będą pasować sprężyny i amorki z przodu? dziękuję za wskazówki.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, 08:06 przez kamiluch, łącznie zmieniany 1 raz.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 13 mar 2012, 14:54

Ale co chcesz konkretnie wiedzieć?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 13 mar 2012, 15:51

Pasować będą pasować, jednak przód auta ma inne warunki pracy niż tył, dlatego zalecane jest zakładanie tyłu na tył a przodu na przód.
Nie kombinuj, bo tylko zakładaj tak jak powinno być.
A co do tego, od czego zacząć to zacznij od lewarka i dobrego kompletu narzędzi.
Tam nie ma, żadnej filozofi.

kamiluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2011, 16:05

Post autor: kamiluch » 14 mar 2012, 20:47

chodzi mi o to gdyż słyszałem że bedą pasować sprezyny z przodu na tył tylko abym szukał z mniejszego silnika np 1.8?mam jeszcze pytanie odnosnie amorków w quattro występuja wkłady czy są całościowe?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 14 mar 2012, 20:52

Srężny od B2/B3 z 1.6 lub 1.8 będą dobre. Amoorki to wkłady i pasuja od Audi 100 C3 ale p nie wielkiej przeróbce.

Pozdro

Awatar użytkownika
anakonda1259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: anakonda1259 » 16 paź 2013, 00:10

witam

chmiel25, mam własnie wymieniac amory z tyłu i mam pytanko po jakiej przeróbce?

pasuja od Audi 100 C3 ale p nie wielkiej przeróbce.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 16 paź 2013, 09:57

Hej .

Trzeba na gwintować dalej tloczysko. Bo gwint w amorach od c3 jest za krótki.
Ot cała przeróbka.

Pozdro

Awatar użytkownika
anakonda1259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: anakonda1259 » 15 mar 2014, 19:06

a od audi b3/b4 z przodu na tył amory nie podejdą ?

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 16 mar 2014, 09:34

Po co to zamieszanie sprężyny od 1,6 na tył, amory przednie do tyłu...?
Kupujesz amortyzatory takie jak powinny być, montujesz i cieszysz się jazdą.

Awatar użytkownika
anakonda1259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: anakonda1259 » 17 mar 2014, 22:47

280 zł za jeden amor nie uśmieccha mi się dawać

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 18 mar 2014, 10:08

kilka lat temu płaciłem za sachs 800pln za tylne. Wersja obniżona, dłuższe amortyzatory były tańsze, ale do mojego nie pasowały ( nie ściskały sprężyny ).
280 to i tak nie drogo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga