[B4 ABK] źle jedzie na gazie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
- Lokalizacja: Łuków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jedna czerwona dioda (ta samotna) jest od TPS i jak masz podłączony TPS to powinna się zapalać przy lekkim otwarciu przepustnicy.
Jak nie masz tłoczka to działa to jak pierwsza generacja. Zresztą z tłoczkiem ciężko tego staga L ustawić aby działał jak prawdziwa II generacja bo to taka tania imitacja II gen, aby można było zamontować II generacje do auta w którym jest sonda lambda i katalizator.
Może któraś z diod od składu mieszanki już umarła, więc trzeba by mierzyć woltomierzem albo na analizatorze spalin.
Co do miksera to w ABK najlepiej aby był zamontowany przed przepływomierzem (między obudową filtra powietrza a przepływomierzem). Jak masz przed przepustnicą to możliwe że ktoś wsadził tam mikser od mechanicznego wtrysku, wtedy też powinna być kompensacja i silniczek krokowy podłączony do miksera aby zaciągał mieszankę gaz-powietrze a nie samo powietrze.
Najlepiej daj foto jak to wygląda u ciebie.
Jak nie masz tłoczka to działa to jak pierwsza generacja. Zresztą z tłoczkiem ciężko tego staga L ustawić aby działał jak prawdziwa II generacja bo to taka tania imitacja II gen, aby można było zamontować II generacje do auta w którym jest sonda lambda i katalizator.
Może któraś z diod od składu mieszanki już umarła, więc trzeba by mierzyć woltomierzem albo na analizatorze spalin.
Co do miksera to w ABK najlepiej aby był zamontowany przed przepływomierzem (między obudową filtra powietrza a przepływomierzem). Jak masz przed przepustnicą to możliwe że ktoś wsadził tam mikser od mechanicznego wtrysku, wtedy też powinna być kompensacja i silniczek krokowy podłączony do miksera aby zaciągał mieszankę gaz-powietrze a nie samo powietrze.
Najlepiej daj foto jak to wygląda u ciebie.
aldi pisze:Jedna czerwona dioda (ta samotna) jest od TPS i jak masz podłączony TPS to powinna się zapalać przy lekkim otwarciu przepustnicy.
Jak nie masz tłoczka to działa to jak pierwsza generacja. Zresztą z tłoczkiem ciężko tego staga L ustawić aby działał jak prawdziwa II generacja bo to taka tania imitacja II gen, aby można było zamontować II generacje do auta w którym jest sonda lambda i katalizator.
Może któraś z diod od składu mieszanki już umarła, więc trzeba by mierzyć woltomierzem albo na analizatorze spalin.
Co do miksera to w ABK najlepiej aby był zamontowany przed przepływomierzem (między obudową filtra powietrza a przepływomierzem). Jak masz przed przepustnicą to możliwe że ktoś wsadził tam mikser od mechanicznego wtrysku, wtedy też powinna być kompensacja i silniczek krokowy podłączony do miksera aby zaciągał mieszankę gaz-powietrze a nie samo powietrze.
Najlepiej daj foto jak to wygląda u ciebie.
Komprensacje mam.
O to zdjecia jak wyglada u mnie:
Silnik kuca obrotami na gazie i nie równo chodzi pali 15 lpg i tempy jest od dołu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31e ... a705e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4c ... 6b46b.html
W czwartek jestem umówiony na ustawienie zaplony bo podobno coś jest nie za chalo.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4c ... 6b46b.html
W czwartek jestem umówiony na ustawienie zaplony bo podobno coś jest nie za chalo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
30mm to jeszcze nie tak źle są mniejsze.
A strzelanie w wydech to raczej norma przy zwykłym gazie bo paliwo nie jest odcinane po puszczeniu gazu.
Zaproponował jakieś rozwiązanie? Dużo masz nalatane na tym reduktorze, może już wysłużył swoje i przez zbyt twarde membrany podaje gaz jak mu się podoba.squad55 pisze: gazownik mi mówił że cieżko go ustawić ze raz ma ubogo raz za bogato
A strzelanie w wydech to raczej norma przy zwykłym gazie bo paliwo nie jest odcinane po puszczeniu gazu.