Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] źle jedzie na gazie

Wszystko co związane z LPG
squad55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 lut 2013, 18:20

Post autor: squad55 » 17 mar 2014, 13:39

Widze ktoś z moich okolic. Też poszukuje magika co mi ustawi tez 2 generacje na stagu l byłem raz ale wraz jak paliło 15 tak pali i na gazie kucają obroty. Ktoś poleci kogoś ?

arek1995pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: arek1995pl » 17 mar 2014, 14:55

squad55 pisze:Widze ktoś z moich okolic. Też poszukuje magika co mi ustawi tez 2 generacje na stagu l byłem raz ale wraz jak paliło 15 tak pali i na gazie kucają obroty. Ktoś poleci kogoś ?
u mnie to samo

squad55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 lut 2013, 18:20

Post autor: squad55 » 17 mar 2014, 17:09

Dzis patrzylem gdy dodam lekko gazu zapala sie tylko czerwona dioda. Silniczek krokowy mam bez tłoczka ktos go wyjał ;/ i mixer mam przez kolektorem srednica 30 mm czy to moze sprawiac ze tyle pali ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 mar 2014, 17:39

Jedna czerwona dioda (ta samotna) jest od TPS i jak masz podłączony TPS to powinna się zapalać przy lekkim otwarciu przepustnicy.
Jak nie masz tłoczka to działa to jak pierwsza generacja. Zresztą z tłoczkiem ciężko tego staga L ustawić aby działał jak prawdziwa II generacja bo to taka tania imitacja II gen, aby można było zamontować II generacje do auta w którym jest sonda lambda i katalizator.

Może któraś z diod od składu mieszanki już umarła, więc trzeba by mierzyć woltomierzem albo na analizatorze spalin.

Co do miksera to w ABK najlepiej aby był zamontowany przed przepływomierzem (między obudową filtra powietrza a przepływomierzem). Jak masz przed przepustnicą to możliwe że ktoś wsadził tam mikser od mechanicznego wtrysku, wtedy też powinna być kompensacja i silniczek krokowy podłączony do miksera aby zaciągał mieszankę gaz-powietrze a nie samo powietrze.
Najlepiej daj foto jak to wygląda u ciebie.

squad55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 lut 2013, 18:20

Post autor: squad55 » 18 mar 2014, 11:15

aldi pisze:Jedna czerwona dioda (ta samotna) jest od TPS i jak masz podłączony TPS to powinna się zapalać przy lekkim otwarciu przepustnicy.
Jak nie masz tłoczka to działa to jak pierwsza generacja. Zresztą z tłoczkiem ciężko tego staga L ustawić aby działał jak prawdziwa II generacja bo to taka tania imitacja II gen, aby można było zamontować II generacje do auta w którym jest sonda lambda i katalizator.

Może któraś z diod od składu mieszanki już umarła, więc trzeba by mierzyć woltomierzem albo na analizatorze spalin.

Co do miksera to w ABK najlepiej aby był zamontowany przed przepływomierzem (między obudową filtra powietrza a przepływomierzem). Jak masz przed przepustnicą to możliwe że ktoś wsadził tam mikser od mechanicznego wtrysku, wtedy też powinna być kompensacja i silniczek krokowy podłączony do miksera aby zaciągał mieszankę gaz-powietrze a nie samo powietrze.
Najlepiej daj foto jak to wygląda u ciebie.



Komprensacje mam.
O to zdjecia jak wyglada u mnie:
Obrazek
Obrazek

Silnik kuca obrotami na gazie i nie równo chodzi pali 15 lpg i tempy jest od dołu.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 mar 2014, 11:29

squad55, linki do fotek coś nie działają :!:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 mar 2014, 11:34

Wydzieliłem wątek autora tematu. Zdjęcia rzeczywiście nie działają, ten serwis blokuje takie wstawianie zdjęć na inne strony (twz. hotlinkowanie). Najlepiej dać link do zdjęć na ich stronie albo wrzuć przez fotosika.

squad55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 lut 2013, 18:20

Post autor: squad55 » 18 mar 2014, 16:17

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31e ... a705e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4c ... 6b46b.html
W czwartek jestem umówiony na ustawienie zaplony bo podobno coś jest nie za chalo.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 mar 2014, 16:24

squad55 pisze:W czwartek jestem umówiony na ustawienie zaplony bo podobno coś jest nie za chalo.
mam nadzieję że u kogoś kto wie jak w ABK się to robi.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 mar 2014, 16:28

Pierwszy raz widzę że ktoś zrobił ABK na mikserze od mechanicznego wtrysku. Ciekawe czy nie miał innego czy mu się pomyliło z autem na mechanicznym wtrysku. Choć zaletą tego to że gumy tak nie wygina jak wsadzi się też antyboom na przepływomierz.

squad55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 lut 2013, 18:20

Post autor: squad55 » 18 mar 2014, 16:39

No sam nie wiem gazownik też pierwszy raz powiedzial, że coś takiego widzi.. Lepszego elektromechanika nie ma u mnie chb ma podpiac pod kompa i na lampe ustawic bd go pilnował. powiedzcie mi czy w tym miejscu mixer może powodować ze z dołu motor jest tempy ? ze duzo pali i wgl ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 mar 2014, 16:50

Raz że instalacje z kompensacją zazwyczaj trudniej ustawić. Do tego miksery przeznaczone do montażu z kompensacją mają często bardzo mały otwór (pogarsza osiągi), bo kompensacja niweluje podciśnienie które wytwarzałby filtr powietrza.

squad55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 lut 2013, 18:20

Post autor: squad55 » 18 mar 2014, 16:52

No ten mixer ma 30 mm w srodku bo mierzylem.. sam już nie wiem co z tym fantem zrobic;/ gazownik mi mówił że cieżko go ustawić ze raz ma ubogo raz za bogato, zapomniałem powiedziec, że na gazie jak przegazuje i spada silnik z obrotów występuja strzały w wydech

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 mar 2014, 16:55

30mm to jeszcze nie tak źle są mniejsze.
squad55 pisze: gazownik mi mówił że cieżko go ustawić ze raz ma ubogo raz za bogato
Zaproponował jakieś rozwiązanie? Dużo masz nalatane na tym reduktorze, może już wysłużył swoje i przez zbyt twarde membrany podaje gaz jak mu się podoba.
A strzelanie w wydech to raczej norma przy zwykłym gazie bo paliwo nie jest odcinane po puszczeniu gazu.

squad55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 lut 2013, 18:20

Post autor: squad55 » 18 mar 2014, 16:58

Hmm szczeżę nie wiem ale sie dowiem od poprzedniego własciciela ja mam to auto od sierpnia.. zaproponował bym ustawił zapłon i przyjechał ponownie spróbuje ustawic. A co myslisz przełożyc mixer przed przepływke tam gdzie powinien byc ? cos to wgl da?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl