Witam . Posiadam audi 80 B3 2.0 115 km 89r , juz pare dni mam problem odpalic samochod (wtrysk mechaniczny )załapie zacznie go dusic i szarpac i zgasnie i tak cały czas , ale jak dodam gazu minimalnie nawet nie łapie a jak depne do podłogi zalapie pare sekund go dusi i obroty wskakuja a gdy puszcze gaz gasnie wiec chwile go gazuje , gdy juz chwile pochodzi lekko obroty skacza a jak rozgrzany to zyleta . Wymieniłem swiece , kable , kopolka rozdzielacz palec sprawne pompka paliwowa sprawna , układ dolotowy tez sprawny . Moze macie jakies pomysły co moze byc nie tak albo ktos miał podobny problem ? Sry jezeli temat juz był ale nie dałem rady go znalesc .
[ Dodano: 2014-03-19, 13:08 ]
tak to dokładnie wyglada odpaliła na gazie do dechy
[B3 2.0 AAD] Ciezko pali na zimnym silniku
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
silniczek krokowy wymyty w benzynie ekstrkcyjnej moczył sie cała noc zaraz bede go montował z powrotem a w jaki sposob mam sprawdzic ten czujnik?
[ Dodano: 2014-03-20, 09:48 ]
silniczek krokowy uwazam ze stan bdb czysciutki wstawiony lecz problem dalej wystepuje znalazłe i popatrzyłem na ten czujnik w południe dostane identyczny ze szrotu i dam odpowiedz bo jednak moja wiedza jest słąba i nie wiem jak go sprawdzic ytez nie wiem jezeli go odłącze i sprobuje odpalic czy to cos da
[ Dodano: 2014-03-20, 17:44 ]
Mam mały problem mam czujnik ale raczej sie pospieszyłem bo sa tylko 2 czujniki 1 i 2 i ktory to jest? ten co dostałem niebieski a ja mam 2 białe daje zdjecie http://w249.wrzuta.pl/obraz/5cL6VEv988B/czujnik_temp
[ Dodano: 2014-03-20, 09:48 ]
silniczek krokowy uwazam ze stan bdb czysciutki wstawiony lecz problem dalej wystepuje znalazłe i popatrzyłem na ten czujnik w południe dostane identyczny ze szrotu i dam odpowiedz bo jednak moja wiedza jest słąba i nie wiem jak go sprawdzic ytez nie wiem jezeli go odłącze i sprobuje odpalic czy to cos da
[ Dodano: 2014-03-20, 17:44 ]
Mam mały problem mam czujnik ale raczej sie pospieszyłem bo sa tylko 2 czujniki 1 i 2 i ktory to jest? ten co dostałem niebieski a ja mam 2 białe daje zdjecie http://w249.wrzuta.pl/obraz/5cL6VEv988B/czujnik_temp
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To ten od dołu.Benip pisze:Mam mały problem mam czujnik ale raczej sie pospieszyłem bo sa tylko 2 czujniki 1 i 2 i ktory to jest? ten co dostałem niebieski a ja mam 2 białe daje zdjecie http://w249.wrzuta.pl/obr...8B/czujnik_temp
Ten niebieski może być kompatybilny elektrycznie tylko może mieć inny gwint niż ten biały.
Jak będziesz miał biały na zewnątrz to sprawdź czy między jego pinami a obudową jest przejście 300-5000Ω bo czasem były taki przy mechanicznym wtrysku. A ten niebieski jest tego typu że termistor nie jest połączony z obudową.
tak jest ten niebieski jest dobry tylko ze za mały gwint wymieniłem jeden i drugi czujnik jakies włoskie zamienniki ale teraaz wyskoczył mi inny problem lampka na desce rozdielczej mryga od płynu nie mryga od razu tylko powyzej 100 stopni ze niby zły czujnik ten u góry ? zwarcia nie ma nigdzie sprawdzalem wielokrotnie ;/
[ Dodano: 2014-03-22, 15:35 ]
juz wszystko jest ok czujnik od temp był zepsuty teraz pali na dotyk a co do lampki płynu chłodniczego to kostka 2 pin była peknieta w czoraj zrobiłem kostke z kostki iso od radia troche trzeba było sie pobawic z tego wzgledu ze nie dostałem zadnej w sklepie a na szrot nie było czasu lecz dzisiaj byłem po wydech i dostałem je jezeli by ktos potrzebował niech pisze chyba temat uwazam za zakonczony
[ Dodano: 2014-03-22, 15:35 ]
juz wszystko jest ok czujnik od temp był zepsuty teraz pali na dotyk a co do lampki płynu chłodniczego to kostka 2 pin była peknieta w czoraj zrobiłem kostke z kostki iso od radia troche trzeba było sie pobawic z tego wzgledu ze nie dostałem zadnej w sklepie a na szrot nie było czasu lecz dzisiaj byłem po wydech i dostałem je jezeli by ktos potrzebował niech pisze chyba temat uwazam za zakonczony