Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6td 1991r] - Ogromne spalanie

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 26 lut 2012, 21:51

pawelrybak15 ja miałem wyjętą pompę do regeneracji wyciągnięty i płukany zbiornik, przewody paliwowe przedmuchane sprężonym powietrzem. Po założeniu pompy i zbiornika, zalaniu ropy zakręciłem może 3-4 razy i pompa się odpowietrzyła bez zbędnych zabiegów.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 lut 2012, 22:16

slawe1983 pisze:pawelrybak15 ja miałem wyjętą pompę do regeneracji wyciągnięty i płukany zbiornik, przewody paliwowe przedmuchane sprężonym powietrzem. Po założeniu pompy i zbiornika, zalaniu ropy zakręciłem może 3-4 razy i pompa się odpowietrzyła bez zbędnych zabiegów.
Dokładnie. Starszy w 1,6D też miał wyciąganą pompę i bez zbędnej zabawy odpowietrzył się. Co innego kumple w polo. Tam miał właśnie tą śmieszną pompę gdzie bez odkręcania przewodów nic nie mógł zrobić.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 lut 2012, 22:27

Ja mam normalną pompę VE, tyle że z Fiata Cromy i póki nie zalałem jej ON nie szło odpalić samochodu :-P

darek1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 20 mar 2014, 21:17
Lokalizacja: katowice

Post autor: darek1990 » 20 mar 2014, 22:27

witam
mam taki problem ze
moje audi 1.6 d niedawno palil jakies 4.5 - 5 litrow ropy i w spokoju za 20 zl robilem 100 km a teraz pali mniej wiecej 12 13 litrow na 100 ? paruje z maski jak zatrzymuje sie na skrzyzowaniu i strasznie smierdzi ropa co powinienem najpierw sprawdzic czym to zostalo spowodowane ????

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 mar 2014, 22:33

Przewody przelewowe. Pewnie leje ON.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 20 mar 2014, 22:38

Zajrzyj pod maskę i zobacz czy nie ma gdzieś wycieku paliwa.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 mar 2014, 22:42

Wyciek pewnie jest - tak jak mówiłem: wężyki przelewowe. ON zamiast trafiać spowrotem do baku leci na silnik. I uważaj żeby ci się auto nie zapaliło. Gdyby to było PB to pewnie już byś auta nie miał.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 20 mar 2014, 22:53

Albo wężyki albo zaślepka na ostatnim wtryskiwaczu tam gdzie już przelewu nie ma z jednego z króćców. Miałem oba przypadki w żadnym z nich pożar na szczęście nie wybuchnął, ON nie jest aż tak łatwopalny ale lepiej uważać :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl