[B3 1.8 PM] Nie odpala. Sprawdzone chyba wszystko...
[B3 1.8 PM] Nie odpala. Sprawdzone chyba wszystko...
Witam. Mam powazny problem z audiczka. Dwa dni temu zona pojechała do pracy bez zadnych problemow ale gdy chciała wrocic auto juz nie odpaliło.
sprawdzone:
-swiece, przewody ok,
-iskra jest
-rozrzad ok
-pompa paliwa dziala, paliwo jest. Ostatnie tankowanie 100km temu i chodził bez problemu
Po wlaniu strzykawki paliwa do wtrysku dalej nie odpala
Zaprzyjazniony mechanik w akcie desperacji przekrecil troche aparat zapłonowy i auto odpaliło od strzała ale kopcił na biało i trzymał 2 tys obrotów. Mechanik zaczał ustawiac aparat do poprzedniej pozycji-obroty biegu jałowego zaczeły spadac az auto zgasło. Od tego czasu nawet ruszanie aparatem nie pomaga.
Pojechałem na szrot po aparat zapłonowy (z passata b3 1.8) i cewke ale auto nadal nie odpala na zaden sposób.
Brak mi juz pomysłów.... <buu>
sprawdzone:
-swiece, przewody ok,
-iskra jest
-rozrzad ok
-pompa paliwa dziala, paliwo jest. Ostatnie tankowanie 100km temu i chodził bez problemu
Po wlaniu strzykawki paliwa do wtrysku dalej nie odpala
Zaprzyjazniony mechanik w akcie desperacji przekrecil troche aparat zapłonowy i auto odpaliło od strzała ale kopcił na biało i trzymał 2 tys obrotów. Mechanik zaczał ustawiac aparat do poprzedniej pozycji-obroty biegu jałowego zaczeły spadac az auto zgasło. Od tego czasu nawet ruszanie aparatem nie pomaga.
Pojechałem na szrot po aparat zapłonowy (z passata b3 1.8) i cewke ale auto nadal nie odpala na zaden sposób.
Brak mi juz pomysłów.... <buu>
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
Apropo pompy dziwne ze jednak auto zagadało po ruszeniu aparatem zapłonowymkardi21 pisze:moze pompa paliwa nie podaje juz odpowiedniego cisnienia. Sprawdz tez tps na przepustnicy
O TPS za chwile poczytam bo nie spotkałem sie z tym <urodziny>
Dodam jeszcze ze auto jak nam teraz zajulało chodziło dobrze, równo, trzymał tylko za wysokie obroty.
Po kupieniu wymieniałem przewody WN bo auto troche zamulało i nie wchodziło płynnie na obroty. Przeczyszczona była tez kopułka i palec i po tych zabiegach chodził rewelacyjnie chociaz kopułke i palec i tak chciałem wymienic.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 masz o sprawdzaniu i regulacji TPS z forum vw golfa ale do tego samego wtrysku. Chociaż jak chodzil dobrze tylko za wysokie obroty trzymal to sprobowac podmienic,najlepiej od kogos na probe na razie nastawnik przepustnicy(silniczek krokowy) takie czarne ustrojstwo na 4 piny
Dzieki!! Pomocny temat. Ale jak tak czytam to raczej nie pasuje do moich objawów.kardi21 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 masz o sprawdzaniu i regulacji TPS z forum vw golfa ale do tego samego wtrysku. Chociaż jak chodzil dobrze tylko za wysokie obroty trzymal to sprobowac podmienic,najlepiej od kogos na probe na razie nastawnik przepustnicy(silniczek krokowy) takie czarne ustrojstwo na 4 piny [url=http://images64.fotosik.pl/792/8521231fcd5f5b54m.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2014-03-22, 21:07 ]
Miał wysokie obroty bo aparat był ustawiony byle jak. Tak na próbe mechanik go poluzował i przekrecił. Nie spodziewalismy sie ze auto zagada ale jednak. Kiedy ustawiał aparat do prawidłowej pozycji obroty wracały do normy ale w końcu auto zgasło.kardi21 pisze:Chociaż jak chodzil dobrze tylko za wysokie obroty trzymal to sprobowac podmienic,najlepiej od kogos na probe na razie nastawnik przepustnicy(silniczek krokowy) takie czarne ustrojstwo na 4 piny
Kolejne regulacje aparatem juz nie przyniosły poprawy i auto juz nie odpala.
Wymieniłem aparat na uzywke z passata b3 1.8 i tez lipa.
odpalił ale tylko raz,zapłon mógł być w tym przypadku na tyle wyprzedzony że dostał większą dawkę paliwa. jeśli iskrę masz to moduł, aparat i cewkę możesz raczej wykluczyć. Przyczyn może być kilka dlaczego nie chce odpalać ale co właściwie jest..? TPS nie tylko steruje mieszanką ale pracą przepustnicy podczas rozruchu i biegu jałowego, nastawnik przepustnicy też może być za to odpowiedzialny, wtryskiwacz może zaczął szwankować albo regulator ciśnienia w skrajnych przypadkach czujnik temp. w króćcu wodnym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 137
- Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
- Lokalizacja: Legnica