[1.8 NE LPG] 4 tys. obrotów na luzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lut 2013, 20:04
- Imię: Radek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 RA/SB
- Lokalizacja: Człuchów
[1.8 NE LPG] 4 tys. obrotów na luzie.
Witam. Mam ostatnio problem ze swoją 80-ką. Mam silnik 1.8 na gaźniku Keihin. Kiedy wracałem do domu od rodziny z wioski silnik zaczął się dusić jakby zaczynało mi gazu brakować więc przełączyłem go na benzynę ale było jeszcze gorzej. Silnik zaczął się dusić więc sie zatrzymałe i żeby nie zgasł musiałem pulsacyjnie wciskać pedał gazu. Po chwili złapał 4 tys. obrotów i nie chciał z nich spaść. Miałem około 3 km do domu a nie chciałem zostawiać auta na środku drogi więc postanowiłem jechać. Podczas jazdy dalej się dusił i nie trzymał obrotów a poźniej znowu łapał 4 tys. Odstawiłem samochód do garażu i na drugi dzień stwierdziłem że ma pękniętą podstawe gaźnika którą wymieniłem ale nie za wiele pomogło. Obroty spadły do 3.5 tys. Przepraszam że tak się rozpisałem ale chciałem dokładnie przedstawić o co chodzi. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia o co chodzi. Jeszcze na koniec dodam że wcześniej zaczeła palić dużo więcej benzyny niż zwykle tak samo i gazu. Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, 22:00 przez kul, łącznie zmieniany 2 razy.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lut 2013, 20:04
- Imię: Radek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 RA/SB
- Lokalizacja: Człuchów
Wcześniej wężyki od podciśnienia nie były wogóle podłączone. Jak je podłączyłem zaczął więcej palić i nierówno chodzić więc je odłączyłem i było lepiej do czasu kiedy wskoczył na obroty. Po wymianie podstawy podłączyłem je znowu ale nie dało to różnicy ale spróbuje je wymienić bo są w nie najlepszym stanie. Wie ktoś może jak dokładnie podłączyć to podciśnienie bo ja miałem trójnik na środku i nie wiem czy to dobrze było zrobione.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lut 2013, 20:04
- Imię: Radek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 RA/SB
- Lokalizacja: Człuchów
Mój błąd, dzięki. Spróbuje pobawić się z tym podciśnieniem, ale zastanawia mnie jak silnik mógł działać równo wcześniej skoro wężyki od podciśnienia nie były wogóle podłączone?
[ Dodano: 2014-03-31, 21:16 ]
Sprawdziłem podciśnienie, wężyki były całe, podłączyłem je ale dalej jest to samo. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia o co chodzi.
[ Dodano: 2014-04-30, 13:54 ]
Samochód stoi już kilka tygodni w tym samym stanie bo nie mam pojęcia o co może chodzić. Na dodatek po odpaleniu zaczyna ciec paliwo z gaźnika. Proszę o pomoc.
[ Dodano: 2014-03-31, 21:16 ]
Sprawdziłem podciśnienie, wężyki były całe, podłączyłem je ale dalej jest to samo. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia o co chodzi.
[ Dodano: 2014-04-30, 13:54 ]
Samochód stoi już kilka tygodni w tym samym stanie bo nie mam pojęcia o co może chodzić. Na dodatek po odpaleniu zaczyna ciec paliwo z gaźnika. Proszę o pomoc.