Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Ospała reakcja na pedał gazu- Pierburg

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

[B4 1.9 1Z] Ospała reakcja na pedał gazu- Pierburg

Post autor: M4teusz » 17 mar 2014, 19:48

Witam !
Z góry zaznaczam że opcja szukaj nie przyniosła odpowiedzi związanej z moim tematem.
Auto po przekładce na pierburga i komp na ok 110KM. Cieszyłem się przez jakiś tydzień po przekładce mimo delikatnego softa i na ori wtryskach auto rwało jak szalone. Po tygodniu jazdy ni z gruchy ni z pietruchy zauważyłem znacznie słabszą reakcję na pedał gazu, auto od samego dołu nawet na pierwszym biegu dużo bardziej ospale reaguje na pedał gazu niż przez ten "złoty tydzień" zaraz po przekładce. Robiłem logi itp (brak logów przepływki coś mi nie wyszło) Jestem już zielony. Niby logi są ok ale jednak coś mu dolega:
https://audi80.pl/b4-19-1z-diagnoza- ... t87558.htm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 mar 2014, 20:24

Zrób jeszcze raz logi 003 i 008 ,najlepiej w tym przedziale obrotów , kiedy jest ospałe ...bez tego to zabawa w zgaduj -zgadulę ;-) Poprzednie logi robisz bez potrzeby piłujac do przeszło 4 tys obrotów ...rób w tym przedziale obrótów ,w którym nie jedzie ,wtedy powinno być coś widać

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 17 mar 2014, 20:51

Przedział momentu kiedy jest ospały zaczyna się dokładnie od zera nawet na pierwszym biegu od samego dołu. Zaraz po przekładce gaz reagował na dotyk i auto jechało aż w fotel wciskało a teraz jedzie ale reakcja na gaz jest sporo słabsza. Powtórzę logi. ;-)

Basiek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 27 mar 2014, 11:23

Post autor: Basiek » 27 mar 2014, 11:42

Witam,

Jestem tutaj nowy, choć dużo czytałem na tym forum, bo mam Avanta B4 1Z na Boschu. Podłączam się pod wątek (bo jestem za młody żeby cokolwiek samemu rozpocząć :lol: ), bo objawy są u mnie podobne (duża ospałość poniżej 2000 obr/min). Nie wiem jak auto powinno jeżdzić poprawnie, bo zawsze takie było jak benzyna (ciągnęło dopiero od góry) a na dole zima :evil: .

Namierzyłem, że mam dziurawą gruszkę nadciśnieniową od turbo. Podpiołem się ustami pod wężyk i mi "kompresja" ucieka w gruszkę :-x .
Prosze o pomoc w znalezieniu rozwiązania w postaci zamiennika gruszki o numerze 028145716B. w ASO kosztuje 1800zł!!! :shock:

Robiłem logi dynamiczne i w zasadzie suszarka ledwo pompuje poniżej 2tys, potem czasami potrafi przeładować do 2,1 (sporadycznie łapie notlaufa).

Jak sobie radzicie z uszkodzona gruszką nadciśnieniową?

Pozdrawiam
Basiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl