[B4 1.9 1Z] Audi pływa po drodze na nowym zawieszeniu.
[B4 1.9 1Z] Audi pływa po drodze na nowym zawieszeniu.
Witam
Przeszukałem forum w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu, ale niestety nic nie znalazłem, pomimo iż tematów było całkiem sporo.
A teraz do rzeczy.
Mój problem jest taki jak w temacie moja Audiczka pomimo iż ma kompletnie nowe przednie zawieszenie mianowicie:
-wszystkie nowe tulejki w sankach
-nowe tulejki w wahaczach
-nowe stworznie
-nowe końcówki drążków kierowniczych
-zregenerowana przekładnia
-nowe łączniki
-nowe gumy drążka stabilizatora
Tylne zawieszenie też jest nowe, a mianowicie:
-nowa belka (na starą najechał mi tir, ale i tak przed tym audiczka strasznie pływała)
-nowe tuleje
No i geometria jest na tip top ustawiona.
Audiczka strasznie pływa po drodze. Wystarczy lekki podmuch wiatru a autko staje bokiem.
Chodź jestem mechanikiem to już jestem zielony i nie wiem co może jeszcze jej być.
Proszę was pomóżcie bo jeśli nie uda mi się rozwiązać tego problemu to ją sprzedam,ale bardzo mi jej szkoda bo pomimo iż ma lekko zatartą turbinę 1.9tdi 110 km nie może dać jej rady.
Przeszukałem forum w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu, ale niestety nic nie znalazłem, pomimo iż tematów było całkiem sporo.
A teraz do rzeczy.
Mój problem jest taki jak w temacie moja Audiczka pomimo iż ma kompletnie nowe przednie zawieszenie mianowicie:
-wszystkie nowe tulejki w sankach
-nowe tulejki w wahaczach
-nowe stworznie
-nowe końcówki drążków kierowniczych
-zregenerowana przekładnia
-nowe łączniki
-nowe gumy drążka stabilizatora
Tylne zawieszenie też jest nowe, a mianowicie:
-nowa belka (na starą najechał mi tir, ale i tak przed tym audiczka strasznie pływała)
-nowe tuleje
No i geometria jest na tip top ustawiona.
Audiczka strasznie pływa po drodze. Wystarczy lekki podmuch wiatru a autko staje bokiem.
Chodź jestem mechanikiem to już jestem zielony i nie wiem co może jeszcze jej być.