Jestem zmuszony zmieniać (przód i tył ) amorki w mojej 90 quattro i nasuwa mi się pewien problem, którą firmę wybrać ? Proponowano mi Bilstein lub Koni.
Pozdro
Łosiątko
[B3 quattro] Bilstein czy Koni ?
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
który bilstein i które koni to pierwsze pytanie drugie pytanie jak auto jest użytkowane. czy normalna jazda na codzień czy moze lata po szutrach w miedzyczasie. kolejne pytanie jak ma być obniżony jeśli w ogóle. kolejna sprawa ze bilstein od modelu b6 jest rozbieralny i mozna go w serwisie ustawić pod siebie, koni ma również regulacje twardości ale bardziej przyjazną użytkownikowi.
chce trochę zglebować , teraz stoi na 17" , słyszałem że b6 nadaje się do jazdy codziennej niestety o koni mało wiem. Na dodatek napisali do mnie ze sklepu ze b6 nie są dostępne i nawet nie wiem gdzie szukać jeżeli ktoś wie gdzie znaleźć takie amorki to byłbym wdzięczny za link
[ Dodano: 2014-03-17, 18:16 ]
http://www.otokoni.pl/audi-90-90-b3-89q ... _4644.html
Jedynie znalazłem takie amory .
[ Dodano: 2014-03-17, 18:16 ]
http://www.otokoni.pl/audi-90-90-b3-89q ... _4644.html
Jedynie znalazłem takie amory .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 lis 2012, 13:41
- Imię: Radek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gliwice
Ja miałem w polo 86c Koni z regulacją twardości i przy zawieszeniu -80.... i były rewelacyjne, 3 lata intensywnej eksploatacji, i brak wycieków czy jakichkolwiek problemów
w e30 kumpel ma Bilstein B6 przy -60, bardzo twarde.... ale też sobie chwali, ale ma je krótko, w celice B6-ki znajomy miał przez 5 lat przy -40 i też sobie je bardzo chwalił )
takie moje spostrzeżenia
w e30 kumpel ma Bilstein B6 przy -60, bardzo twarde.... ale też sobie chwali, ale ma je krótko, w celice B6-ki znajomy miał przez 5 lat przy -40 i też sobie je bardzo chwalił )
takie moje spostrzeżenia
Jeśli nowe to polecam Koni Sport, bo masz w nich regulację twardości (najlepiej kupić z zewnętrzną regulacją).
Super wygodne i zmieniają swoją charakterystykę gdy obciążenia się zwiększają.
Bardzo uważaj na używane, bo niestety regeneracja jest praktycznie niemożliwa i już nikt się jej nie podejmuje.
Bilstein z kolei można regenerować np. w Zerkopolu, ale nie zawsze uda się dostać na tyle twarde jak byśmy chcieli (z doświadczeń kolegów jeżdżących BMW, zwykle są za twarde). Zmiana twardości wiąże się ze zdemontowaniem i regulacji w zakładzie (muszą być rozebrane).
Jeśli nowe to moim zdaniem bezapelacyjnie KONI.
Super wygodne i zmieniają swoją charakterystykę gdy obciążenia się zwiększają.
Bardzo uważaj na używane, bo niestety regeneracja jest praktycznie niemożliwa i już nikt się jej nie podejmuje.
Bilstein z kolei można regenerować np. w Zerkopolu, ale nie zawsze uda się dostać na tyle twarde jak byśmy chcieli (z doświadczeń kolegów jeżdżących BMW, zwykle są za twarde). Zmiana twardości wiąże się ze zdemontowaniem i regulacji w zakładzie (muszą być rozebrane).
Jeśli nowe to moim zdaniem bezapelacyjnie KONI.