[B4 2.0 ABK] Latający lewarek luz na jabcu
- Vigasyu
- Forum Audi 80
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2011, 14:36
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Strzyżów
- Kontakt:
[B4 2.0 ABK] Latający lewarek luz na jabcu
witam mam wyrobione to jabłko pod lewarkiem zmiany biegów i mi lata i strasznie mnie to denerwuje a pyzatym czasami mi blokuje biegi ze mam problem z wbiciem bo pod złym kontem wrzuca bieg czy da się to jakoś naprawić czy trzeba wymienić i czy pasuje od innych wersji silnika czy tylko abk ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z tego co zauważyłem to najczęściej rozpada się gniazdo w którym pracuje to kulka.Vigasyu pisze:a czy można dokupić nowe to jabko i czy da sie wymienić samą kolkę
Masz numery części
Miejsce na kulkę: 893711334B
Kulka: 893711118E
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/19 ... 5/1162472/ (tylko bez logowania nie widać obrazka do numerów części). Tutaj z obrazkiem bez logowania: http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... tro%201990
Podejrzewam że do dostania tylko w ASO (ewentualnie jakiś sklep z częściami też mógłby to ściągnąć z ASO).
Tu masz komplet na e-bayu za 400zł z wysyłką: http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-80 ... 0886927335 (zarchiwizowane dla potomnych)
Jak widać w opisie aukcji przy 5 biegowych skrzyniach w B4, B5, C4 i C5 jest to samo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może skorzystać z pomocy kolegi którego polecił Doc tutaj: https://audi80.pl/pomoc-przy-zakupie ... t85974.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Da się wyciągnąć z góry. Tylko już nie pamiętam czy wystarczy wyjąć ramkę z mieszkiem czy trzeba całą osłonę tunelu zdjąć.
Po prostu odkręcasz dwie nakrętki na klucz 13 i podnosisz całe mocowanie. Jak podniesiesz to pod spodem okręcasz śrubę od drążka łączącego ze skrzynią i powinno wyjść wtedy wszystko. Tylko nie zgub takiej tulejki która jest w drążku na dole.
Po prostu odkręcasz dwie nakrętki na klucz 13 i podnosisz całe mocowanie. Jak podniesiesz to pod spodem okręcasz śrubę od drążka łączącego ze skrzynią i powinno wyjść wtedy wszystko. Tylko nie zgub takiej tulejki która jest w drążku na dole.