[80 B2,B3,Cabrio] Amorki MTS tył - jak to wyregulować ?
[80 B2,B3,Cabrio] Amorki MTS tył - jak to wyregulować ?
Witam
Zakupiłem dziś amorki MTS wyglądają tak jak te na zdj. http://www.mapet-tuning.com/sklep/image ... 3ddeg2g5l4 <- montował je ktoś w B2/B3/Cabrio i mógłby napisać jak się je reguluje i poprawnie składa ? Wszystko mniej więcej wiem gdzie ma iść ale zawsze wolę spytać kogoś kto już przerabiał temat. Jak przesuwać ten seger w miarę sprawnie nie uszkadzając powłoki lakierniczej ?
Nie mogłem doszukać się tematu odnośnie regulacji tego typu amorka
Mam nadzieję, że temat przyda się wielu z nas
pozdrawiam <ok>
Zakupiłem dziś amorki MTS wyglądają tak jak te na zdj. http://www.mapet-tuning.com/sklep/image ... 3ddeg2g5l4 <- montował je ktoś w B2/B3/Cabrio i mógłby napisać jak się je reguluje i poprawnie składa ? Wszystko mniej więcej wiem gdzie ma iść ale zawsze wolę spytać kogoś kto już przerabiał temat. Jak przesuwać ten seger w miarę sprawnie nie uszkadzając powłoki lakierniczej ?
Nie mogłem doszukać się tematu odnośnie regulacji tego typu amorka
Mam nadzieję, że temat przyda się wielu z nas
pozdrawiam <ok>
ten pierścień normalnie sobie rozchylasz jakimis sprytnymi kombinerkami i przesuwasz tam gdzie ci pasuje. Potem odpowiednio składasz bodajze tulejka z takim kolnierzem co by ten oring nie spadl, na to te dolne mocowanie sprezyny i tyle. wszystko jest tam naprawde logiczne, ciezko zlozyc zle. pozdrawaim
Jamex progresywne -40, ale plan jest to ustawić tak na oko -70 i dać twardy odbój - do tej pory jeździłem na seryjnym, ale seryjny się mówiąc brzydko i dosłownie '' wysrał '' co do serii amorów do progresywnych sprężyny tył jest lekki i nie ma tragedii ja zakładałem na mocno zużytą serie i wytrzymało to 8 miesięcy, ale z przodem owszem była - 1 dzień jeździłem na sportowych sprężynach i serii amorach. Co do tyłu chcę dużo zejść bo i przód będzie nisko - kolega skoti mnie zainspirował do stworzenia w warsztatowym zaciszu własnego gwintu, pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem. A jak z trwałością MTS'ów na tylną oś ? Widziałem wiele zdjęć w internecie używek na sprzedaż i większość miała tak nagryzioną przez rdze obudowę, że bałbym się tym jeździć... Odnośnie tego pierścienia nie miał z nim nikt niemiłej przygody ? Pękł komuś, przegnił z jakiego on jest materiału ?