Audi 80 B2 2-door sedan 2.8 30V projekt !
Audi 80 B2 2-door sedan 2.8 30V projekt !
Siemanko!
Chciałbym wam przedstawić mój projekt, mianowicie 80 b2 w 2 drzwiach, auto sprowadzone z Niemiec, gdzie od 2008 roku stało w szopie bo pękł rozrząd w 1.3 i wywalili silnik, fura miała 2 właścicieli z czego pierwszy właściciel urodził sie w 1914, a Kawka jest z 1984 z czego wynika ze fako miał 70 lat jak ją kupił, przebieg 146tys, ogólnie jest pare ognisk korozji ale najważniejsze rzeczy są w idealnym stanie, moja przygoda z audi zaczęła się świeżo po zrobieniu prawka w sierpniu 2013 wtedy kupiłem swoje pierwsze auto Audi A4 b5 1.8T, był gwint było koło 18" ale po pół roku uznałem ze to nie jest to, że potrzebuje kultowe auto, coś czego jest mało i z czym będę mógł się pobawić, plany były na golfa 2 z początku, ale kumpel robi już mk2 z vr i nie chciałem kopiować, a w miedzy czasie nawinął sie temat audi właśnie i tak kumpel mi ogarnął Kawkę z niemiec za 500euro, zdjęcia cos, dobra, nie wyglądało to źle i tak sie narodził projekt, jako, że nie było w budzie silnika a plan od razu był na jakiegoś grubasa to inny kumpel akurat miał do ogarnięcia a4 b5 z 2.8 30v, tak wiec w ten sam dzien co pierwszy kumpel miał mi przywieźć audi pojechałem z rańca do tego 2 kumpla od 2.8, audi nie zarejestrowane bez blach na przypale wyjeżdżamy na miasto na spinie czy psy nas nie zgarną zaraz, dobra jedynka but dwójka but no i 100 juz na budziku dobra idzie wszystko ładnie pięknie, ok zawijamy z powrotem do zioma, wjeżdżamy na plac patrzymy na zaciągniętym ręcznym jechalismy, mówie dobra posłucham jeszcze silnika cos i przechodzimy do rozbiórki, tak więc wszystko ładnie wyciągnelismy, bam na przyczepkę i o 19 byłem w chacie, po chwili tel kumpel dzwoni ze po 20 bedzie z Audicą u mnie, najadłem się styrany robotą bo wszystko na speedzie, położyłem się chwilkę no i kwadrans po 20 jest laweta jest Kawka wszystko ładnie pięknie ogarnięte serducho i fura w jeden dzień, no i tak jak ją mam parę dni tak juz prace idą pełną parą wszystko sie robi sanie wzmocnione na dniach łapy, zwrotnice, heble od b4 2.8 280 ogolnie dużo części z b4, wspoma, abs, myśle, że bede tu temacik ciągnął wiec bedzie aktualnie <ok> Siemano
Chciałbym wam przedstawić mój projekt, mianowicie 80 b2 w 2 drzwiach, auto sprowadzone z Niemiec, gdzie od 2008 roku stało w szopie bo pękł rozrząd w 1.3 i wywalili silnik, fura miała 2 właścicieli z czego pierwszy właściciel urodził sie w 1914, a Kawka jest z 1984 z czego wynika ze fako miał 70 lat jak ją kupił, przebieg 146tys, ogólnie jest pare ognisk korozji ale najważniejsze rzeczy są w idealnym stanie, moja przygoda z audi zaczęła się świeżo po zrobieniu prawka w sierpniu 2013 wtedy kupiłem swoje pierwsze auto Audi A4 b5 1.8T, był gwint było koło 18" ale po pół roku uznałem ze to nie jest to, że potrzebuje kultowe auto, coś czego jest mało i z czym będę mógł się pobawić, plany były na golfa 2 z początku, ale kumpel robi już mk2 z vr i nie chciałem kopiować, a w miedzy czasie nawinął sie temat audi właśnie i tak kumpel mi ogarnął Kawkę z niemiec za 500euro, zdjęcia cos, dobra, nie wyglądało to źle i tak sie narodził projekt, jako, że nie było w budzie silnika a plan od razu był na jakiegoś grubasa to inny kumpel akurat miał do ogarnięcia a4 b5 z 2.8 30v, tak wiec w ten sam dzien co pierwszy kumpel miał mi przywieźć audi pojechałem z rańca do tego 2 kumpla od 2.8, audi nie zarejestrowane bez blach na przypale wyjeżdżamy na miasto na spinie czy psy nas nie zgarną zaraz, dobra jedynka but dwójka but no i 100 juz na budziku dobra idzie wszystko ładnie pięknie, ok zawijamy z powrotem do zioma, wjeżdżamy na plac patrzymy na zaciągniętym ręcznym jechalismy, mówie dobra posłucham jeszcze silnika cos i przechodzimy do rozbiórki, tak więc wszystko ładnie wyciągnelismy, bam na przyczepkę i o 19 byłem w chacie, po chwili tel kumpel dzwoni ze po 20 bedzie z Audicą u mnie, najadłem się styrany robotą bo wszystko na speedzie, położyłem się chwilkę no i kwadrans po 20 jest laweta jest Kawka wszystko ładnie pięknie ogarnięte serducho i fura w jeden dzień, no i tak jak ją mam parę dni tak juz prace idą pełną parą wszystko sie robi sanie wzmocnione na dniach łapy, zwrotnice, heble od b4 2.8 280 ogolnie dużo części z b4, wspoma, abs, myśle, że bede tu temacik ciągnął wiec bedzie aktualnie <ok> Siemano
Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, 01:02 przez Kawka, łącznie zmieniany 1 raz.
Żeby nie było, że nic się nie dzieje Na dodatek trzeba było ciąć tunel bo skrzynia się nie zmieściła i cały silnik stał z ukosa a takie cos nie może mieć miejsca no i jest dawca b4 coupe i cały czas cos sie robi, zwrotnice hamulce 280mm, wahacze, sanki wspoma, tylna belka z tarczami, abs obie audiczki już wypatroszone jutro przyjdą nowe gumy i gumeczki zawieszenia z przodu, dokończymy łapy do skrzyni i wszystko sie zaspawa tak jak ma byc, bo teraz jest pochwytane na sztukę byle było wiadomo co i jak
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Zauwazyliscie ze caly pierwszy post to jedno zdanie? Nawet ja tak nie potrafie i to bedac urzedujacym naczelnym psychopata ligwistycznym tego (i nie tylko tego) forum.
Swego czasu mialem pomysl na podobna przerobke swojego Coupe tylko ze slabszym silnikiem ale wygrala koncepcja R5, 3mie kciuki za powodzenie tego projektu bo na atmosferyczne V6 w B2 chyba jeszcze nikt sie w tym kraju nie porwal.
zrob koniecznie fotostory z pasowania tylnej belki bo kraza legendy ze tylna belka pod tarcze do B2 pasuje tylko od innego B2.
pokoj,
.ftb
Swego czasu mialem pomysl na podobna przerobke swojego Coupe tylko ze slabszym silnikiem ale wygrala koncepcja R5, 3mie kciuki za powodzenie tego projektu bo na atmosferyczne V6 w B2 chyba jeszcze nikt sie w tym kraju nie porwal.
zrob koniecznie fotostory z pasowania tylnej belki bo kraza legendy ze tylna belka pod tarcze do B2 pasuje tylko od innego B2.
pokoj,
.ftb
No i tunel z b4 na sztukę przymierzony jutro spawanie i dopasowywanie dawca juz nie wa takim stanie jak po kupnie ale orientacyjnie dla zaciekawionych wstawie fote bo dzisiaj zrobiłem Fotele też na sztukę przymierzone <ok> cały czas się dzieje cos, dzisiaj też wytargałem tą tylną belkę i zobaczymy nie długo czy zabangla do b2 8-)
Tak, że tego Audi się robi, uszczelka miski wymieniona, olej i filtr też, jutro odbieram zaciski z proszku i lecimy dalej z tematem, tunel juz skonczony i zakonserwowane spawy, szybka przymiarka koła, aż takiej gleby nie będzie, chyba ze uda mi się tak spasować, bo tak mi wiaderko pasowało :mrgreen: