[Audi 80 B4 ABT] PURE SERIES LIMO@ JUBA
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
jesli graty sprzeda i bedzie daily car to coz szkoda i tyle mnie tez juz nudzi moje i tez bym sprzedal ale w calosci nikt nie da tego co czlowiek chce odzyskac
Panowie wszystko sie nudzi z czasem choc rok temu nie wierzylem w to
jak to Tighe powiedzial Juba jeszcze z 3 razy bedize sprzedawal i nie sprzedawal na graty swojej audiolki i 3mam kciuki by jednak zostala w obecnym setupie
Panowie wszystko sie nudzi z czasem choc rok temu nie wierzylem w to
jak to Tighe powiedzial Juba jeszcze z 3 razy bedize sprzedawal i nie sprzedawal na graty swojej audiolki i 3mam kciuki by jednak zostala w obecnym setupie
No raczej już nie wrócę do OEM+
W tygodniu zakończyła się wymiana kompletna zawieszenia ( jedynie tulei sanek nie mam wymienionych), Dzisiaj zamieniłem tłumik V6 na oryginalny, żeby nie było że nie dbam o wygląd, dospawałem większą rurkę z kawasiaka na końcówkę. Jak ktoś chętny mam do sprzedania tłumik V6, razem z rura od ABT i 2x opaskami.
Zderzak jednak zostaje coupe, bo taniej mi wyjdzie go zostawić niż malować oryginalny. Sprzedam kratki i halogeny, a dorobię sobie jakieś wypełnienie u dołu i mam zajechane halo będzie jako atrapa( i tak nie mam wiązki halo ) Jako koło zostaje stal 17".
Zderzaka tył mam pęknięty, a nikt nie chce ode mnie kupić dwóch zderzaków coupe, z których miałem spawać ala'compi, więc chyba jak będę miał wolny czas to się pobawię w rezanie tego zderzaka.
Mam dylemat z kwadratową tablicą na tyle i tu pytanie, czy polskie prawo dopuszcza kwadrat na przodzie?
W tygodniu zakończyła się wymiana kompletna zawieszenia ( jedynie tulei sanek nie mam wymienionych), Dzisiaj zamieniłem tłumik V6 na oryginalny, żeby nie było że nie dbam o wygląd, dospawałem większą rurkę z kawasiaka na końcówkę. Jak ktoś chętny mam do sprzedania tłumik V6, razem z rura od ABT i 2x opaskami.
Zderzak jednak zostaje coupe, bo taniej mi wyjdzie go zostawić niż malować oryginalny. Sprzedam kratki i halogeny, a dorobię sobie jakieś wypełnienie u dołu i mam zajechane halo będzie jako atrapa( i tak nie mam wiązki halo ) Jako koło zostaje stal 17".
Zderzaka tył mam pęknięty, a nikt nie chce ode mnie kupić dwóch zderzaków coupe, z których miałem spawać ala'compi, więc chyba jak będę miał wolny czas to się pobawię w rezanie tego zderzaka.
Mam dylemat z kwadratową tablicą na tyle i tu pytanie, czy polskie prawo dopuszcza kwadrat na przodzie?
Ostatnio zmieniony 20 maja 2014, 21:41 przez juba, łącznie zmieniany 1 raz.
Umyłem auto to pokarzę jak aktualnie wygląda.
Najbardziej denerwuje mnie ramka i przedni zderzak, które mają pełno odprysków, zderzak był malowany w tamtym roku i nie jestem zadowolony z wykonania.
Z najbliższych planów:
- SZUKAM BIAŁEGO PRAWEGO KIERUNKU SEIMA W ZDERZAK
- wymian kwadratowej tablicy na długą
- polerka całego auta
- wymiana lewego lusterka
- pomalowanie plastidipem grill, tylny znaczek i lusterka
- szykuje właśnie OZety do renowacji ale nie wiem co z tego wyjdzie
- spróbuje zamalować kropki na zderzaku, później papier 2000 na mokro i polerka może coś pomoże.
- muszę ogarnąć tylny zderzak, prawdopodobnie wyleci hak i oryginalny zderzak zastąpi spawany z 2x coupe ala'competition lub jak znajdę oryginalny niepołamany zderzak w kolorze.
Zmiany kosmetyczne, ale i tak na to brakuje czasu.
Zrobiłem tez dzisiaj lampy ala'colour edition dzięki koledze KAROLEK22XX Chyba nie wyszło tragicznie? <ok>
Najbardziej denerwuje mnie ramka i przedni zderzak, które mają pełno odprysków, zderzak był malowany w tamtym roku i nie jestem zadowolony z wykonania.
Z najbliższych planów:
- SZUKAM BIAŁEGO PRAWEGO KIERUNKU SEIMA W ZDERZAK
- wymian kwadratowej tablicy na długą
- polerka całego auta
- wymiana lewego lusterka
- pomalowanie plastidipem grill, tylny znaczek i lusterka
- szykuje właśnie OZety do renowacji ale nie wiem co z tego wyjdzie
- spróbuje zamalować kropki na zderzaku, później papier 2000 na mokro i polerka może coś pomoże.
- muszę ogarnąć tylny zderzak, prawdopodobnie wyleci hak i oryginalny zderzak zastąpi spawany z 2x coupe ala'competition lub jak znajdę oryginalny niepołamany zderzak w kolorze.
Zmiany kosmetyczne, ale i tak na to brakuje czasu.
Zrobiłem tez dzisiaj lampy ala'colour edition dzięki koledze KAROLEK22XX Chyba nie wyszło tragicznie? <ok>
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM