[B4 2.0 ABT] Regulacja gazu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 2014, 22:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak dobrze widzę to masz coś takiego: http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... zia%C5%82y
Bingo to nazwa sterownika gazu i jest to montowane z różnymi reduktorami.
Bingo to nazwa sterownika gazu i jest to montowane z różnymi reduktorami.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 2014, 22:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To pewnie będzie taki parownik: http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... lla-search
Zestaw naprawczy można kupić, czemu nie. Tylko trzeba ostrożnie go zmienić aby nie pogiąć żadnej dźwigienki albo nie zostawić nie zamontowanej jakiejś części bo wtedy też tego się nie ustawi.
A bingo awaryjnie na gazie odpala się trzymając wciśnięty przycisk włącza się zapłon i czeka aż pstrykną elektrozawory od gazu i wtedy można uruchamiać rozrusznik i powinien wystartować .
Albo po włączeniu zapłonu wcisnąć przycisk aby wyłączyć jazdę na gazie a później wcisnąć i trzymać aż pstrykną elektrozawory.
Chyba że w ustawieniach instalacji awaryjne odpalanie na gazie jest wyłączone.
Zestaw naprawczy można kupić, czemu nie. Tylko trzeba ostrożnie go zmienić aby nie pogiąć żadnej dźwigienki albo nie zostawić nie zamontowanej jakiejś części bo wtedy też tego się nie ustawi.
A bingo awaryjnie na gazie odpala się trzymając wciśnięty przycisk włącza się zapłon i czeka aż pstrykną elektrozawory od gazu i wtedy można uruchamiać rozrusznik i powinien wystartować .
Albo po włączeniu zapłonu wcisnąć przycisk aby wyłączyć jazdę na gazie a później wcisnąć i trzymać aż pstrykną elektrozawory.
Chyba że w ustawieniach instalacji awaryjne odpalanie na gazie jest wyłączone.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 2014, 22:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To proste odkręcasz stary i przykręcasz nowy.wiesiek664 pisze:Mógłby ktoś powiedzieć, jak go wymienić, to bym zamówił na allegro, zawsze 60zł bym zaoszczędził.
Jednie z rurką miedzianą uważaj bo jak nie wypalisz gazu (zakręcając gaz na butli i odpalając samochód na gazie) to będzie sporo go leciało. Przy dokręceniu rurki miedzianej uważaj, jak poczujesz pierwszy opór przy dokręcaniu przekręć jeszcze jeden obrót i starczy.
Przy wykręcaniu też uważaj bo może się ukręcić jeśli korozja złapała.
Po przykręceniu miedzi sprawdź szczelność połączenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 28 mar 2014, 22:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
słyszałem, że po naprawie zestawem naprawczym mogą później być problemy z ustawieniem, że falują obroty, silnik gaśnie itp. Znalazłem za 180 na allegro http://allegro.pl/r25-parownik-tomasett ... 93520.html