Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT]Stukoty w silniku. B4 2.0 90KM Nie wiem co to..?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
deebree

[B4 2.0 ABT]Stukoty w silniku. B4 2.0 90KM Nie wiem co to..?

Post autor: deebree » 17 kwie 2014, 23:19

Witam!

Mam problem, nie wiem co jest zepsute, ale mam silne stukoty w silniku.
Zamieszczam filmik byście posłuchali i powiedzieli co zrobić, co naprawić, bo muszę szybko to zrobić, a jestem w tym zielony... Proszę o szybką odpowiedź...

STUKOTY W SILNIKU

Pilne :(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH

Post autor: Audi 80 Polska » 18 kwie 2014, 11:04

Trudno powiedzieć z nagrania. Dla mnie brzmi to jakby gdzieś sprężanie uciekało przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, nieszczelny zawór albo uszkodzoną uszczelkę pod pod kolektorem wydechowym. Jeśli to uszczelka pod kolektorem wydechowym to możesz tak jeździć.
Ale także może być to panewka na wale trudno ocenić po nagrywanym dźwięku. Tutaj inne nagranie stukającej panewki ze sposobem jak znaleźć tą która stuka:

Raczej nie licz że szybko to naprawisz szczególnie sam jak nie masz doświadczenia.
Co do kosztów to zależy co poszło, uszczelka pod głowicą to umiarkowany koszt. Gorzej jak trzeba będzie szlifować wał i wymieniać panewki, kosztowo wyjdzie taniej wymiana silnika (choć też nie wiadomo co się kupi).

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Slawo777 » 18 kwie 2014, 17:57

Cześć :-) A co zmieniałeś przy silniku ostatnio za nim to się stało.Jeśli Aldi trafił to oby to była tylko uszczelka bo fakt,umiejętności mile widziane nawet przy jej wymianie.Pozdrawiam :-)

deebree

Post autor: deebree » 18 kwie 2014, 19:47