[B4 1,9TDI 1Z] Błąd czujnika temperatury paliwa
[B4 1,9TDI 1Z] Błąd czujnika temperatury paliwa
Proszę o pomoc co może być przyczyną występowania błędu w programie vag com, błąd czujnika temperatury paliwa, przerwa lub zwarcie do masy. Czujnik wymieniony na nowy nadal to samo. Udało mi się zauważyć że na zapłonie włączonym wyskakuje błąd a temp paliwa pokazuje ok. -5 stopni, jak odpalę samochód temperatura paliwa już jest pokazywana ok. na plusie 30-40 stopni (i w momenice gdy silnik pracuje błędu nie ma), zgaszę samochód wezmę na zapłon tylko błąd się pojawia i w vagu temp ok. -5 pokazuje. Gdzie szukać przyczyny? Jakieś pół roku temu czyściłem z kolega nastawnik, może lut w nastawniku od przewodów puścił. Dlaczego na zapłonie błąd jest a jak zapalę auto już błędu nie pokazuje?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2014, 19:31 przez grzes133, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Prawdopodobnie brak dobrego styku ,albo we wtyczce ,albo tam gdzie było lutowane ...najprościej sprawdzić podpinając pod wtykę drugi nastawnik 8-)grzes133 pisze:zgaszę samochód wezmę na zapłon tylko błąd się pojawia i w vagu temp -5 pokazuje. Gdzie szukać przyczyny? Jakieś pół roku temu czyściłem z kolega nastawnik, może lut w nastawniku od przewodów puścił. Dlaczego na zapłonie błąd jest a jak zapalę auto już błędu nie pokazuje?
A może ktoś się orientuje który przewód (numer lub kolor) we wtyczce tej okrągłej odpowiada za czujnik temperatury?
[ Dodano: 2014-11-02, 21:39 ]
Witam. Może komuś ta informacja się przyda przyczyną błędy w vagu był odlutowany jeden pin w nastawniku który był przeze mnie czyszczony, przez to również dużo więcej auto paliło bo dawał informacje o max niskiej temperaturze paliwa.
[ Dodano: 2014-11-02, 21:39 ]
Witam. Może komuś ta informacja się przyda przyczyną błędy w vagu był odlutowany jeden pin w nastawniku który był przeze mnie czyszczony, przez to również dużo więcej auto paliło bo dawał informacje o max niskiej temperaturze paliwa.